Treenipäiväkirja

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Ma saattaisin pystya jeesaamaan....

Just taa mua jeesannut frendi on hyvaa kamua Loefflerin maahantuojan kanssa, ja lupas etta saisin sisaanostohinnalla... :doubtful:

Makin tanaan katsoin Loeffleria, ovh ois ollut 179,- CHF, mutta nyt oli 109,-. En raaskinut. Ois ehka pitanyt.

Mun pitkahihainen oli poistomyynnista Adidaksen joku thermal-juttu. Ovh oli 199,- CHF, siita oli pudotettu 89,- CHF ja ma sain siita viela puolet poies. :thumbup:
Mulla on adidaksen lyhytlahkeiset housut ja ne on hiton hyvat.
Nyt pitais varmaan saada pitkalahkeisetkin... :jaska:
Mulla on Trek:in pyöräilyhousut (lyhyet). Pidän viileessä niitä pitkien Peak:in trikoiden alla.

On mulla lyhyetkin Peak:in trikoot. NIISSÄ ON VAAN REIKÄ PERSEESSÄ KUN KAADUIN. :jaska:

Mutta se pitkähihainen pyöräilypaita. Saa tuoda. Koko on XL. ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Mulla L kokoiset housut on hiukka loysia, mutta XL kokoiset paidat on ihan hinttikireita. Ihme rimahomoja noi pyorailijat. :D
Mulla taas XL kokoiset housut vinkuu reisistä. Vaikka ne on paljon ohkasemmat kuin silloin kun vielä urheilin. :rolleyes: Mutta eipä tässä enää 200 kiloa kyykätäkkään. :(

Ton airbagin kun sais tosta keskivartalosta tungettua takaisin koteloonsa niin olis vähän parempi :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mutta toi on hyva idea, pyorailyshortsit alla ja paalle rikoot. :thumbup:

Ei tartte erikseen ostaa kalliita pitkia topattuja byysia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Mutta toi on hyva idea, pyorailyshortsit alla ja paalle rikoot. :thumbup:

Ei tartte erikseen ostaa kalliita pitkia topattuja byysia.
Jumankeka, merkonomi-edustaja säästi rahaa :eek!: :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
28.8. Kuntosalia yhteensä lämmittelyineen ja venyttelyineen lopussa noin 2 tuntia. Prässiä, reiden ojentajaa ja koukistajaa. Peck deck, selkälaite, vinopenkki, pull overia ja hauiskääntöä. Vatsalihaksia vielä päälle.

Vetelin pitkiä sarjoja ja paljon. Toistoja kaikkiaan 580.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
28.08. Fillarilla 28 kilsaa. Mielenkiintoinen korkeusprofiili.
28.08. Rullaluistimilla 17 kilsaa. Tuli hiki.

Nyt on hyva fiilis, vois menna kylpyyn kera oluen ja teknarin. :cool: :thumbup:

Knoukka

Well-known member
29.8.

Lämppärit 30 minsaa kuntopyörää, jalka- ja rintatreeni 60min. Hieman soutua päälle ja venyttely.

Mun rakas treeniystäväni oli viimeistä kertaa tänään salilla, huomenna muuttaa pois.Tuli todella tyhjä olo ja pala kurkussa oltiin molemmat.

Vesku

Maatalousneuvos
N 9 h salaojan tekoa / korjausta; ainoana lapiomiehenä/ yleismies jantusena! Noin 10 mottia /15 tonnia murskeen lapiointia. Selkä ja vasemman käden koukistaja ehkä huomenna kipeä... Mutta saatin valmista ennen sadetta! :thumbup: Ja sonnit vielä syöttämättä.... :yuck:

Knoukka

Well-known member
Kateeksi käy nuo Veskun treenit. Saako tulla rengiksi ensi kesänä, pääsisi kunnon hommiin pitkästä aikaa?

30.8.

Lämppärit 30min stepperillä, kova käsitreeni 40min, reipas spinning 45min ja helvetin kova ohjattu vatsatreeni 15min.

Spinnun arvot:

Minimisyke 56
Maximisyke 169
Keskisyke 130

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kesälomat lomailtu, elbailtu, mässäilty. Päk ty pisnis.

ti 30.08. : 2h/10,5km

Vesku

Maatalousneuvos
KnowHow sanoi:
Kateeksi käy nuo Veskun treenit. Saako tulla rengiksi ensi kesänä, pääsisi kunnon hommiin pitkästä aikaa?
Vähän niitä tommoisia "oikeita työpäiviä" nykyisin on! Eikä paljon kehitä nuokaan "paukkupäissä", enemmän vaan kuluttaa. Semmoista puuhastelua ja käpsyttelyä enimmäkseen... :dunno:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Vähän nihkeesti tullut tänne mitään kirjoiteltua, koska oma läppäri on edelleen huollossa, eikä vanhemmilla tahi koululla jaksa käydä kommentoimaan. Noh laitetaan nyt toi tänpäiväinen...

31.8
Hereillä pysymisen ja oppituntien kuluttumisharjoittelua kuusi tuntia koululla, ei oikein napannut kesän jälkeen.

Noh tein jotain oikeastikin kuntoa ehkäpä kohottavaa.

Kuntosalilla 55 min.
Alkuun kympin lämppäri kuntopyörällä, sitten olkapää ja ojentajatreeni kera vatsojen. Aika nihkeeltä tuntui, vatsassa kiersi päiväruoat vielä. Jotenkin salilla tuntuu parhaalta käydä heti aamusta kevyellä aamupalalla, suoraan koulun jälkeen ei oikein ole tatsi mukana. Illalla juoksemaan jos kerkeen.

Knoukka

Well-known member
Juhis: jännä ja vissiin sama homma sulla, että rauta liikkuu aamulla parhaiten, mutta juoksu ei kulje lainkaan. Ja illalla rauta painaa ja juoksu kulkee.

31.8.

Lämppärit kuntopyörällä, kova selkätreeni 40min ja palauttava spinnu 45min.

Maximisyke 152
Keskisyke 109
Minimisyke 54

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
29.08. Fillarilla uimahallille, joka olikin kiinni jo, ja takaisin kiertotieta. 25 km keskinopeudella 28 km/h.
30.08. Fillarilla duuniin, 13km ylamakeen koko matka, keskinopeus ponneton 21 km/h.
30.08. Fillarilla duunista takaisin, Zofingenin kautta (palautin DVD'ta), 20km keskinopeudella 32 km/h (alamakea suurin osa).
31.08. Tanaan ois pyykkipaiva, koneellisten valilla vedin kuntofillarilla helteessa 40 min keikan. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
1.9. Maastojuoksua noin 10 km rankassa maastossa. Kokonaisaika 1.03.

Mulla on sekä nostelun että juoksun kanssa silleen että aamulla kulkee kyllä huomattavasti paremmin kuin illalla.

Myllis ja Noukka, oliko ne teidän vekkarit Suunnon T6-mallia? Olis nimittäin asiaa kellokauppiaalle. Meinaan satsata johonkin tollaseen.

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Myllis ja Noukka, oliko ne teidän vekkarit Suunnon T6-mallia? Olis nimittäin asiaa kellokauppiaalle. Meinaan satsata johonkin tollaseen.

Jep, T6 Foot Podilla. Ehdoton laite, mittaustarkkuudeltaan Polarin vastaavaa (625) huomattavasti tarkempi. Hanki pois, et kadu!

1.9.

Lämppärinä 30min kuntopyörää, kova olkistreeni 30min ja keskiraskas spinnu 60min. Ihan jees treeni, jalat toimi ja vireystaso oli hyvä. Mä olen huomannut, että mä tarvin mukin kahvia noin tunti-kaksi ennen treeniä onnistuakseni. Siis iltatreeniä. Olen riippuvainen kofeiniista ja sehän aktivoi muutenkin hermostoa ja sydämen toimintaa.

Maximisyke 177
Minimisyke 54
Keskisyke 125

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
T6 on ihan kunkkku... :thumbup:

01.09. Rullaluistimilla 16 km vahan reiluun 40 minsaan. Alhaalla kayrat: