Jeps.. Katsoin videon eka ja sitten tekstisi. Havaintona se sama mikä mulla on vasemman käden kanssa eli se menee keskilinjan yli. Valkku sanoi, havainneensa tämän vasta sen mun karting-kolarin jälkeen. Nyt oikea puoli (se johon auto osui) toimii lähes optimaalisesti, mutta vasen menee yli.Jos jotakin kiinnostaa nähdä mun uintiräpellystä, niin tuossahan sitä olisi. Pää heiluu liikaa ja oikea käsi menee yli, jolloin tulee tuota kiemurtelua.
http://www.youtube.com/watch?v=rYv4KXNe-aw&feature=em-upload_owner
Potkuista havaitsin lievää tahdistusta, eli potkut ei ole jatkuvaa vaan oikean puolen vedon yhteydessä tulee snadi tauko. Liittyneeköhän efekti tuohon ylivetoon? Videossa hengität joka toisella, mutta olisi kiva nähdä miten uinti poikkeaa esim joka kolmannella hengittäessä. Tapahtuuko tahdistus silloinkin vain hapenoton yhteydessä vai oikean puolen vedon yhteydessä. Ja ennen kaikkea, meneekö oikea käsi myös silloin yli kun ei hengitä oikealta?
Itse hengitän molemmilta puolilta eikä valkku ainakaan sanonut mitään siitä. Pitäis saada itsekin uutta videoa, koska tekniikkani on selvästi parantunut edellisen kuvauksen jälkeen, jolloin se oli enemmän kiemurtelevaa.
Viimeksi muokattu: