Antsa Rieppo
Well-known member
Alamäkeen spurtti.:ahem: Aika nanna-liike. Kävelypalautus takaisin ja täpöllä alas.
Kannattaa 'vähän' lämmitellä vanhoja luita ennen.
Kannattaa 'vähän' lämmitellä vanhoja luita ennen.
Pilailetko säKokeileppa pieneltä korokkeelta (30-40 cm) pudottautua suorin jaloin alas ja ponnistaa siitä suoraan terävästi ylös.
RAsiaan: syynä on varmaan myös se, että olen vetänyt pelkkää PK:ta jo pitkään.
Huomenna on VK1 lenkki (8 km), sisältyy maratreeniohjelmaan ja eiköhän se tuosta aukene. Luen nuo linkit kyllä, sieltä varmaan voi oppia jotain uutta :ahem:
Good work!:thumbup:Olen 755km "ahead of pace" 6000km vuositavoitteesta.
Cooperin testin vuositavoite 3250m menee täysin varmasti nykykunnolla, ehkä enemmänkin (jopa 3300?).
Enpä näköjään jaksanut. Laitan joskus myöhemmin käyriä ym. infoa.Kyllä se on tuo Z2 jossa nuo mainitsemasi jutut pääasiassa kehittyy (mitokondriot esimerkiksi). Tuo Z1 soveltuu lähinnä hyvin kovan treenin jälkeen - ns. "active recovery".
Vastaan myöhemmin illalla lisää, nyt on kiire.
Hyvä. Mielenkiinnolla odotan. Miesystävälle tehtiin rasitustestit pyörällä ja juosten ja niistä vastaavat 5-tasoiset käppyrät harjoittelua varten ja on vetänyt tiukasti sen mukaan Triathlon-haasteen ohjelmien mukaan. Ja tulokset ovat hyviä.Enpä näköjään jaksanut. Laitan joskus myöhemmin käyriä ym. infoa.
Mulla joskus vähän vaikeuksia sen kanssa, että joskus olo on vetämätön ja paikat jumissa, mutta sitten joku esim. juoksulenkki meneekin oikein mukavasti ja olo on huippu sen jälkeen."Päätin" pitää tänäänkin lepopäivän vastoin mielihalua. Luotan nyt Stravan käyrään. Toki unohtamatta sitä, että tänä aamuna herätessäni, tuntuivat jalat raukeilta (epänormaalia).