On vaan vähän saakelin kallis mutta mikäpä ei tässämaailmassa maksas....Suunto T6C. Paras, monipuolisin ja löytyy lisä-podeja tarvittaessa. Jos siis se mitä kehossa tapahtuu kiinnostaa.
On vaan vähän saakelin kallis mutta mikäpä ei tässämaailmassa maksas....Suunto T6C. Paras, monipuolisin ja löytyy lisä-podeja tarvittaessa. Jos siis se mitä kehossa tapahtuu kiinnostaa.
Kerran se kirpasee. Hyvä normimittarikin kustantaa sen pari sataa. Tossa on sellasia ominaisuuksia mitä ei muissa mittareissa oo, EPOC ja harjoitusvaikutus (reaaliaikainen) ja mitä kaikkea.On vaan vähän saakelin kallis mutta mikäpä ei tässämaailmassa maksas....
Antaa enemmän pitkän ajan tavoitteisiin keskittyvää tietoa. Minulla on pari ja toistaiseksi riittää. Jos jossain vaiheessa tulee enemmän aikaa ja intoa ihan tosissaan treenata, niin sitten täytyy katsoa tarpeet uudestaan.Entäs onko noista Polareista mihinkään? Pärjäisin kyllä varmaan aluksi tollasella parinsadan perusmittarilla. Sit sen voi 'antaa' vaimolle käytettynä ja sanoo että ei tää oikeen riitä mulle![]()
Itse olen ainakin tykännyt polarin mittareista. Jotenkin tuo suunto ei vaan vakuuta minua ainakaan kuvauksien perusteella.. Se ei tunnu soveltuvan yhtä hyvin multisport-harrastuksiin, mutta tämä voi toki olla vain ennakkoluuloa.Entäs onko noista Polareista mihinkään? Pärjäisin kyllä varmaan aluksi tollasella parinsadan perusmittarilla. Sit sen voi 'antaa' vaimolle käytettynä ja sanoo että ei tää oikeen riitä mulle![]()
20km+ pyöriälyä, uintitreeni ja 45min juoksemista? Voi pojat.Huipputreenit.. Olin päivällä tosi väsynyt ja aika-ajojen katselun jälkeen tuntui, ettei taida päivän treeneistä tulla mitään..
Noh, pakotin silti itseni fillarin selkään ja pyöräilin 10km uimahallille, jossa oli seuran uintitreenit. Sen jälkeen pientä kiertotietä pitkin takaisin kotiin. Olo oli niin piristynyt, että juoksinpa sitten vielä päälle 45min lenkin.
Ainakin oli vuoden monipuolisin treeni.