FO110K
Banned
Mä luulen että Alpulla oli mielessä pulloMulla on kans ajatuksissa pallo.
Mä luulen että Alpulla oli mielessä pulloMulla on kans ajatuksissa pallo.
MUOVIpullo.Mä luulen että Alpulla oli mielessä pullo
Mun ymmärtääkseni Joni noita palveluita tarjoais, sigussaankin mainostaa äärimmäisen upeaa suihinottoa ja lupaa vielä ottaa "lastinkin" vastaan.Ja onko siellä pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia ihan tarpeeks tiedossa?
Onkohan sulla normi työpäivä... Tänään. ParhaillaanKas, eilen tuli parhaillaan ohjelmaa Fukushimasta ja alkoholin käytöstä.
Onkohan sullakaan? Ruokkis yleensä alkaa klo 11 tai klo 12 mutta kirjottelet täällä työaikaan klo 10.44 :alppu:Onkohan sulla normi työpäivä... Tänään. Parhaillaan
Niin kukaanhan ei voi olla esim. vuorotyössä tai tehdä koneella hommia jolloin myös forumin käyttö onnistuu muulloin kuin ruokiksellaOnkohan sullakaan? Ruokkis yleensä alkaa klo 11 tai klo 12 mutta kirjottelet täällä työaikaan klo 10.44 :alppu:
TokitokiNiin kukaanhan ei voi olla esim. vuorotyössä tai tehdä koneella hommia jolloin myös forumin käyttö onnistuu muulloin kuin ruokiksella
No meillä ainakin on liukuva ruokatunti, niin kuin liukuva työaikakin. Ruokis pidetään yleensä 10.30 -12.45 välisenä aikana, tai sitteen muulloin, jos siltä tuntuu.Onkohan sullakaan? Ruokkis yleensä alkaa klo 11 tai klo 12 mutta kirjottelet täällä työaikaan klo 10.44 :alppu:
noilla elektroniikkaduunareilla tuntuu olevan tiukemmat säädöksetNo meillä ainakin on liukuva ruokatunti, niin kuin liukuva työaikakin. Ruokis pidetään yleensä 10.30 -12.45 välisenä aikana, tai sitteen muulloin, jos siltä tuntuu.
Dominic voisi taas miettiä sitä rajaa!Juu, silloin kun kone kääntää koodia, mulla on aina kaksi vaihtoehtoa.
2min pikarunkku tai älytön postaus forumille. Jokainen voi itse arvailla kumpaa TÄMÄ ON!
Haluutsä että mä näytän sulle mun rajat? Kato, ei ne miettimiset, eikä sanat, eikä puheet, vaan TEOT!Dominic voisi taas miettiä sitä rajaa!
... ja tarkoitan sitä hyvän maun ja huumorin rajaa - ENKÄ MITÄÄN MUUTA!
Haluaisin kovasti riisua paitasi, nähdä ihanat rusketusraitasi.Haluutsä että mä näytän sulle mun rajat?
Näytä mulle missä sullon rusketusraidat, piirrä ne kartalle!