Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 6. kisa, Lavinto

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Forssa pitäisi palkita kauden päätteeksi "Vuoden Vuokra-autorata 2013" pystillä.
Oon miettiny jo vähän aikaa että vaikka esim kausipläjäriin tuon voisi tuoda esiin pienellä äänestyksellä!

Tuollaiset kommentit fb:ssä paljastaa amatöörin ja ettei omaa laajaa ratakokemusta vuokra-autoilla ;)
Voi olla hyvä kuskikin. Mutta kyllä mielestäni kokeneella ja hyvällä kuljettajalla pitäis riittää pokkaa ajaa muillakin vehkeillä kun niillä omalle kropalle suunnitelluilla autoilla.. Kaikilla tietty ei ole enää aikaa siihen jos ura on täydessä höyryssä, tämän ehkä ymmärtää. Mutta kyllä siellä aika moni on vähän väliä kusi sukassa vaikka omaa hienot akk meriitit mutta vuodesta toiseen tulee piestyksi vuokravehkeillä.
 

Örfil

Guest
Oon miettiny jo vähän aikaa että vaikka esim kausipläjäriin tuon voisi tuoda esiin pienellä äänestyksellä!
Mitäs tuo tarkoittaa käytännössä?

Sellainen pieni muistaminen kauden päätteeksi ei paljoa vaadi ja sillä ei voi koskaan ampua ainakaan omaan nilkkaan.
Jotkut jossain saa hyvän mielen kauden uurastuksesta ja ens vuonna palvelu on vähintäin samaa tasoa taas :)
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
412
Kisaraportti

AA #80: Hyvä auto jes. Juuri ennen aa alkamista tulee vettä ja kastelee radan... noh ekat kierrokset menin radan opettelussa ja pysyä radalla vaan. Nopee rata onneks kuivu ja hiljalleen uskals mennä nopeemmin mutkiin ja sit lopulta full speed ja riitti 7 sijaan.

Kisa #66: Tavote jotenkin pärjää kisassa. Peepee perässä pysyin hyvin ja äkkiäkös sieltä tuliki jo nasty musta ohi ei pystyny vastaa vauhtii alussa ja bemariki tuli hyvin äkkiä #4 autollansa ohi. Loppukisa meniki vaa yrittää pysyy peepeen perässä ero pysy oikeestaa koko kisan ajan samana ja tulos 9 sija.

Onnittelut kärkikolmikolle ja kiitokset järkkääjille!
 

Örfil

Guest
Mutta kyllä siellä aika moni on vähän väliä kusi sukassa vaikka omaa hienot akk meriitit mutta vuodesta toiseen tulee piestyksi vuokravehkeillä.
KKWCS sarjassa on n. viiden kuskin kärki joka osaa ajaa autolla kuin autolla radasta riippumatta ja tekee tulosta vaikka olis mikä tahansa lotja alla. Se jos mikä osoittaa että on rattimies.

Me muut vaan rukoillaan auto- ja säätuuria ;)
 

Örfil

Guest
Tänks Wope, mainio pläjäys.

BMW näköjään ohitti härskistä peittelystämi huolimatta kohdassa n. 3:40 ;)

James Bondia lainaten: kun vauhti ei riitä :thumbup:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Jälleen hyvä pläjäys, kiitos. Katson kotona iltavuoron jälkeen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
hyvä pläjäri kiitti! Tästä näkee hyvin nuo bemarin ohitukset sekä musta että peepeestä. Väkisin pusketaan Perezin kaltaisesti ja Peepeen kohdalla vielä työnnetään toista kohti nurmikkoa. Muut sanoo normaaliksi kilpailutilanteeksi, minä sanon: kusipäistä toimintaa. Suoralla olisi päässyt tolla autolla siististi ohi. En ymmärrä miksi pitää tollaisessa paikassa mennä ja vielä vetää tuollalailla limiitillä.

Itseäni toistaen: Toivottavasti tolla ajotyylillä ei vielä joskus satu jollekin jotain.. ei mulla muuta.
 

Örfil

Guest
Jakkues, ohje: aja vaan nopeammin!

Katso kohta 3:40 missä Eki vetää musta ohi.
Ohitus on molemminpuolinen juttu ja jos haluaa sen tehdä hankalaksi, tuossa mallia.

Nopeampi meni ohi heti sen jälkeen. Ei mitään kontaktia, tyyylipuhdas ohitus sikapeiton jälkeen.

Ihme valitusta :thumbdown
 

Örfil

Guest
Ettei olis nyt mennyt Jakuesilla herne nenään kun a) kotirata b) tulikin turbaaniin...

Niele tappiosi kuin mies. Ekin ajossa ei ole mitään vikaa. Se on vaan saakelin nopsa ukko.

Katselin jakkuesin kyrpäkameraotokset ja täytyy sanoa ettei se ajanut kahta kierrosta samaan malliin, leveäksi siellä ja täällä. Ei noin voiteta kisoja.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Kiitos Wopelle! Mainio pläjäri, hyvin oli saatu ohituksia talteen.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
hyvä pläjäri kiitti! Tästä näkee hyvin nuo bemarin ohitukset sekä musta että peepeestä. Väkisin pusketaan Perezin kaltaisesti ja Peepeen kohdalla vielä työnnetään toista kohti nurmikkoa. Muut sanoo normaaliksi kilpailutilanteeksi, minä sanon: kusipäistä toimintaa. Suoralla olisi päässyt tolla autolla siististi ohi. En ymmärrä miksi pitää tollaisessa paikassa mennä ja vielä vetää tuollalailla limiitillä.

Itseäni toistaen: Toivottavasti tolla ajotyylillä ei vielä joskus satu jollekin jotain.. ei mulla muuta.
Joku kohtuus toisten nimittelyllä täälläkin.

Ylipäänsäkin tämä sun lapsellinen nillittäminen saisi jo loppua.
 

Örfil

Guest
Samoilla linjoilla. "kusipääohitukset" vois jättää sinne muiden forumeiden sanavarastoon.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Väkisin pusketaan Perezin kaltaisesti ja Peepeen kohdalla vielä työnnetään toista kohti nurmikkoa.
Aika hyvin tuossa 6:25 alkavassa tilanteessa myöskin WoPe työnnetään nurmikolle punakypäräisen kuskin toimesta.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mun tilanne Wopen kanssa oli muuten identtinen BMW:n ja PeePee:n tilanteen kanssa.

Edit: Follo: siksi päästin takaisin ohi.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mun tilanne Wopen kanssa oli muuten identtinen BMW:n ja PeePee:n tilanteen kanssa.

Edit: Follo: siksi päästin takaisin ohi.
Joo hieman eroavaisuuksia näkyy kuitenkin, PeePeellä käy vain toisen puolen renkaat ulkona, Wopella koko auto.
Toisaalta sinä päästit kaverin takaisin ohi, BMW ei....

En osaa sanoa tarkemmin kun en paikanpäällä ollut mutta sen huomion kuitenkin tekisin tuosta että noita pieniä kahden renkaan lipsuja radalta ulos on kyllä Forssassakin tullut usein, eikä niistä koskaan ole mitään kellekään tullut.
Toisaalta sinäkin päästit kaverin takaisin edelle joten sekin kunnossa.
Ehkä liian limiitillä ajoa videolta nähtynä mutta onko sitten idioottimaista menoa? Ei välttämättä.....

edit. Wopelle taas iso :thumbup: hieno pläjäys :)
 
Ylös