En ole lähdössä millään raivolla seuraavaan kisaan.Kannattaa pysyä jatkossakin omilla linjoilla ajotapansa suhteen eikä millään "raivolla" lähteä seuraavaan kisaan.
Kaanaassa sen sijaan koko joukko minua lukuunottamatta loisti poissa olollaan ja mitenkäs kävikään? Jos olisit Hyvinkäälle tulossa, niin näyttäisi hyvältä mun osaltani.Ainakin jakkues jää taakse itse kisassa.
Kävinhän salaharkkaamassa siellä kesälomalla. Olen täysin valmistautunut kisaan.
Havaitsin jo Lahdessa pientä juonentynkää mua vastaan team 107:n taholta ja Jakkuesin eduksi, mutta ei se riitä :ahem:
Varmaan tänä vuonna joudut kolariin pikkubroidini kanssa. Ja ens vuonna systerin. No ei, extrat ei ole itse tarkoitusNo nyt on hyvä meininki!
Onneksi kohta on Hanko, niin katsotaan miten tänä vuonna käy.
Tarkoitin lähinnä sitä, että kun Kaanaassa ei ollut tiimikavereita mukana niin vein sua kuin litran mittaa.. Hyvinkäälläkin olen ainoa tiimin edustaja.Joka kisassa Hyvinkäällä olet ollut mun takana. Tsekkaa tilastot.
Mistäs niin päättelit?Kuin sie Jacques noin vakavasti otat?
Mikäli tämänkertainen sanailu on käänteentekevä, en voi olla pohtimatta, mistä kaikesta olet jäänyt paitsi.Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Milloin oli tämä ennen?Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Älähän nyt hätiköi. Pikkujuttuja :ahem:Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Eikös se ole kohta jo 40?Jacqueksella taitaa olla kolmenkympin kriisi. Kuin sie Jacques noin vakavasti otat?
Puolet nuorempi kuin sinä. :ahem:Eikös se ole kohta jo 40?
Komp. Ihmekään, kun ei ole innostanut lähteä jonon jatkoksi.Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
Jaa, mää kun luulin että sulla se syy oli jatkojen puuttuminen kun sitä niin paljon olet toitottanut....Komp. Ihmekään, kun ei ole innostanut lähteä jonon jatkoksi.
Kumpikin eivät voi olla syynä? Jos paketista uupuu jatkot ja hauska päätapahtuma, niin jee.Jaa, mää kun luulin että sulla se syy oli jatkojen puuttuminen kun sitä niin paljon olet toitottanut....
Jakkueshan saa kohta mopokortinPuolet nuorempi kuin sinä. :ahem:
No kyllä meillä ainakin Kokemäellä oli hauskaa paikanpäälläKumpikin eivät voi olla syynä? Jos paketista uupuu jatkot ja hauska päätapahtuma, niin jee.