Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 6. kisa, Lavinto

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kannattaa pysyä jatkossakin omilla linjoilla ajotapansa suhteen eikä millään "raivolla" lähteä seuraavaan kisaan.
En ole lähdössä millään raivolla seuraavaan kisaan.
Edit: Osallistunkin siihen vain siksi, koska sarjapisteistä taistelee noin 10 kuljettajaa ja lähes raamattuun kirjoitetun paskan auton tuurinkin sattuessa saan kisasta hyvät pisteet. :D
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ainakin jakkues jää taakse itse kisassa.

Kävinhän salaharkkaamassa siellä kesälomalla. Olen täysin valmistautunut kisaan.

Havaitsin jo Lahdessa pientä juonentynkää mua vastaan team 107:n taholta ja Jakkuesin eduksi, mutta ei se riitä :ahem:
Kaanaassa sen sijaan koko joukko minua lukuunottamatta loisti poissa olollaan ja mitenkäs kävikään? :D Jos olisit Hyvinkäälle tulossa, niin näyttäisi hyvältä mun osaltani.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
No nyt on hyvä meininki!

Onneksi kohta on Hanko, niin katsotaan miten tänä vuonna käy. :D
Varmaan tänä vuonna joudut kolariin pikkubroidini kanssa. Ja ens vuonna systerin. No ei, extrat ei ole itse tarkoitus :)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mielikuvani kartingporukan meiningistä alkaa muuttua. Ennen näitä juttuja oli mukava lukea.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jacqueksella taitaa olla kolmenkympin kriisi. :D Kuin sie Jacques noin vakavasti otat?
 

Örfil

Guest
Kouvolle liian rasittavaa moiset tapahtumat. Hyvä kun tokeentui jo perjantain "vapaista" aina paikalle ;)
 
Ylös