Makkonen
Guest
Privasin kisaajille linkin kartingkuviin.
Ei tullut oikein kunnon otoksia, kun ei ollut kunnon kameraa.:nope:
Ei tullut oikein kunnon otoksia, kun ei ollut kunnon kameraa.:nope:
Nnnjjjooo, Nasty meni vähän menojaan, mutta tasapainoillakin olisi ollut kova haaste. Sitten Nipzyyz ei ollut kuulemma puoleen vuoteen ajanut tuolla, mutta samantien minulla oli täysi työ roikkua siinä lähietäisyydellä. Oman painoluokkani kaverit sitten jäivät nahistelemaan keskenään eivätkä hekään vapaasti ajaessaan olisi niin paljoa jääneet.Ottaen huomioon paino-erot A-finaalin kuskien välilllä, niin tämä sijoitus oli aikalailla maksimi mihin saattoi yltää
(ok, ehkä paremmalla auto-onnella olis voinut hätyytellä sijaa 4, mutta ei nyt jossitella)
Nnnjjjooo, aina vaan tsemppaan itteäni että ehkä tarkalla ajolla voi pärjätä Forssan jälkeen rataprofiilin vuoksi uskoin jonkin verran, vaikka toisaalta NB:n tiesin etukäteen nopeaksi Myllypurossa. No, Hyvinkää seuraavaksi (tosin sekin on outo rata etukäteen) jossa autojen tehot peittävät painon vaikutusta aika hyvin. Kiva tapahtuma oli, ja vissiin kaikille jäi positiivista oloa siitäA-finaali sisälsi enää joukon puoliammattilaisia, jotka oli lähinnä painonmukaisessa järjestyksessä. Autojen tasaväkisyydestä johtuen ei saatu kunnon kamppailua enää kärkeen, vaan Nasty, Nipyyz, Cmoney ajeli lopussa lähinnä enää yksikseen. taaempana olikin se kympin sisällä ryhmä, joka pystyi jotain kisaa vielä lopussakin ajamaan.
Nastylle vaan onneksi olkoon.
Trullille jäikin vähän hampaankoloon! :ahem:En sulje pois osallistumista jatkossakin.
Vaikka olisitkin päässyt musta ohi, niin en mä olisi luovuttanut. Mä olisin pystynyt ajamaan kisassa paljon paljon kovempaa, mutta mä jouduin nyt keskittymään peittämään parhaat ohituspaikat (ja varomaan pahoja ajovirheitä, joita kovempaa ajaessa voi herkästi tulla). Frank pääsi multa karkuun, koska hän oli muutenkin paljon nopeampi (se nähtiin aika-ajoissa). Mutta me oltiin about samaa tasoa harjoittelussa ja aika-ajoissa. Ja yhtä lailla mullakin oli se fiilis, että jaskalle ei voi hävitä.Tosin kuten totesin kisan jälkeen, jos olisin tiennyt taistelleeni Jakkuesia vastaan, niin oisin varmaan johonkin neulansilmään mennyt rinnalle hieman törkeämmin ja painanut ohi. Nyt sitä en tehnyt :thumbfh:
Kaktuksesta en tiedä, mutta ainakin mä jätän Toijalan väliin. Hyvinkäästä en taas tiedä uskallanko (tai kehtaanko ) lähteä sinne tällä ajokokemuksella ja -taidolla. Lähellähän tuo olisi, mutta en oikein tiedä.. musta tuntuu että se vois olla mulle tässä vaiheessa liikaa. Ja toiseksi, valitettavasti saattaa olla niin etten muutenkaan pääsisi kun tuolle päivälle saattaa olla jo muuta menoa, kellonajoista ei tosin ole vielä tietoa.Ainakin mitä itse kisaa seurailin jäi erityisesti mieleen tuo C-finaalin "catfight", hienoa että naiskuskejakin oli uskaltautunut paikalle. Harmi että kisa heidän kesken päättyi vähän ennen aikojaan, niinkuin päättyi. Toijala/Hyvinkää oisko revanssin paikka.
En tiedä, että onko joku jo kertonut, mutta tuo aika-ajossa ajamasi aika on rataennätys . Ajon aikana tuli nimittäin sinne screenille hetkeksi ilmoitus rataennätyksestä.Aika-ajo(ryhmä2):
Ajoin autolla #5 aika-ajon ja aika hyvin löytyi tila jossa ajaa, aikaiseksi sain ajan 27.718 siis vähän parani harjoituksista. Viimeistä aika-ajo ryhmää seurasin, että josko vaikka Nipzyyz vielä pyyhkäsis ohi, mutta ei aivan. Myöskin siellä oli käynnissä kova taistelu a-finaalipaikoista.
Hyvinkää saattaa kyllä olla alkuun vähän pelottavakin jopa, rata ei ole helpoimpia ja kun autotkin kulkee "riittävästi" niin tunne on aika mieletön...Kaktuksesta en tiedä, mutta ainakin mä jätän Toijalan väliin. Hyvinkäästä en taas tiedä uskallanko (tai kehtaanko ) lähteä sinne tällä ajokokemuksella ja -taidolla. Lähellähän tuo olisi, mutta en oikein tiedä.. musta tuntuu että se vois olla mulle tässä vaiheessa liikaa. Ja toiseksi, valitettavasti saattaa olla niin etten muutenkaan pääsisi kun tuolle päivälle saattaa olla jo muuta menoa, kellonajoista ei tosin ole vielä tietoa.
Onhan se kaikkien aikojen parhaan F1-kuljettajan kypäräväritys. 50-70-luvun veijareista vaikea tarkkaan sanoa mutta seuraavina tulevat sitten ainakin Prost ja Senna.Nastylle vaan onneksi olkoon. Oli se kirikypärä muille liikaa. Olen joskus suuremmissakin luokissa nähnyt saman värisen kypärän ja todennut että tylsä kisa tulee...voiton suhteen.
Mun mielestä sä oot kyllä laihtunut sitten viime näkemän aika paljon. Tai sitten se oli se himonussija-parta, joka teki susta hoikemman näköisen?Tuo auto nro 4 oli kyllä kokoluokkaa XXXXXL, sillä penkki oli minullekin aivan liian iso....
Vaimo pistänyt salaattia ruokalautaselle?Mäkin katselin että jaska on enää XXXXL!