Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS season 2009, round 8 / Forssa III GP

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ilmeisesti Sly on ajanut jonkun öljyvuotoisen perässä. :D Mahdollisesti Garfieldin, koska varsin suivaantunut mulkaisu on sinnepäin lähdössä.
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1293
Sijainti
Tuusula
Vuorossa kolmas kisa Forssassa ja vaikka kuinka kuivaa keliä olin toivonut niin pitihän sitä vettä taas tulla...

Aika-ajo: #2
Eka ryhmä pääsi varmaan vähän pienemmässä sateessa liikkeelle, joka kyllä lopuksi jo lisääntyi aikoja hidastaen. Nopein kierros ajettiin puolenvälin tienoilla. Auto #2 tuntui ihan kohtalaiselta, ainakin kurvit meni sillä hyvin, vauhtia ehkä vähän uupui. Ei saannu mitään täydellistä kierrosta aikaiseksi ja DickW veti paalulle huimalla erolla, toinen lähtöruutu kutsui. Wope nousi hienosti 3 ruutuun viimeisestä a-a ryhmästä.

A-finaali: #2/#7
Finaaliin olin saamassa auton #2, jolla Jacques taisteli B-finaalissa tuulimyllyjä vastaan, kierrosaika lähes 4 sekkaa muita hitaampi. Varauduin jo ajamaan viimeisestä sijasta. Vähän sitä säädettiin, mutta varikolta lähdettyäni pienen alamäen jälkeen tiesin jo auton huiput. Lämmittely kierros meni röpötellessä käsi pystyssä varikolle. Ohjattiin sit seiskaan ja siitä ei vauhtia puuttunut, ei vaikka nosti jalan kaasulta. Siinä olikin haastetta kisaan riittävästi kun ykköskurviinkin joutui nostaa kaasulta jalan jo lipputangon kohdalla, jotta sai auton kääntymään kurviin. Vähän kurvien ajo oli hankalempaa, kun jarrutuksessa ei ensin tapahtunut mitään, koska veto oli päällä ja sit kun veto poistui niin oli renkaat lukossa. Pari tilannetta tuli ykköskurviin juuri tästä syystä. Kisa alkoi pienellä väännöllä DickW:n ja Wope:n kanssa, mutta ei ollut oikein mitään saumaa yritellä tällä kertaa. Kohta eroa tuli sen verran, että sai ajella omaa ajoa maaliin sijalla kolme. Onnea Wope:lle voitosta.

Kiitos järjestäjille kisasta!
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Tarkoitus oli ajaa 3-4kierr. Wilzkun edellä, mutta vaikeaksi meni... Sain jarrutella suorillakin, ja silti eroa tuntui olevan mahd. paljon... Sitten kierroksella 2 Wilzku hävisi yht.äkkiä johonkin, ilm. pyörähti kun en edes huomannut koko asiaa :(
Joo, nimenomaan spinnaukseni seurauksena sinä hävisit horisonttiin..
Mä olen sitä mieltä että vaikka olisinkin pystynyt seuraamaan perässä pidemmän aikaa, niin en usko että se olisi mua tuon auton kanssa hyödyttänyt, koska tolla nelosella tosiaan pystyi ajamaan vain vasemmalle kääntyvät mutkat hyvin läpi. Ne oikeat meni täysin pieleen.. Jouduin jarruttelemaan normaalia enemmän, jotta sain vedettyä edes jotenkuten ne mutkat läpi. Vähän hankalaa yrittää ajaa samoja ajolinjoja, jos oma auto ei mene kunnolla sinne minne haluat sen menevän.. Vaikeata oli. Ajolinjoista en edes mainitse mitään..
Muuten huomioita:
Wilzkun ajat sateella alkaa olla tosi hyviä, nytkin kisassa mukava skarppaus.
Sekunnin nopeampi aika (ja koko porukan 14. nopein) samalla autolla verrattuna edelliseen Forssan kisaan. :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo, nimenomaan spinnaukseni seurauksena sinä hävisit horisonttiin..
Mä olen sitä mieltä että vaikka olisinkin pystynyt seuraamaan perässä pidemmän aikaa, niin en usko että se olisi mua tuon auton kanssa hyödyttänyt, koska tolla nelosella tosiaan pystyi ajamaan vain vasemmalle kääntyvät mutkat hyvin läpi. Ne oikeat meni täysin pieleen.. Jouduin jarruttelemaan normaalia enemmän, jotta sain vedettyä edes jotenkuten ne mutkat läpi. Vähän hankalaa yrittää ajaa samoja ajolinjoja, jos oma auto ei mene kunnolla sinne minne haluat sen menevän.. Vaikeata oli. Ajolinjoista en edes mainitse mitään..
Sadekeli on vähän huono tuohon ajolinjaopetteluun, kun ajolinjat on niin erit kuin kuivalla.. ja sitä on kaikilla vähän hankalaa saada optimiajolinjat. ja forssassa tosiaan autotkin vaikuttaa niihin tosi paljon.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Sadekeli on vähän huono tuohon ajolinjaopetteluun, kun ajolinjat on niin erit kuin kuivalla.. ja sitä on kaikilla vähän hankalaa saada optimiajolinjat. ja forssassa tosiaan autotkin vaikuttaa niihin tosi paljon.
Näin on. Mutmut jos Williams haluaa jonkun näyttävän Turussa linjoja, niin voisin olla vapaaehtoinen. Rata pysyy todennäköisesti kuivana koko ajan:), eikä se itseltäni ole pois millään tavalla, jos harkka-ajossa ajelen. Jos se vain muille kelpaa. Todennäköisesti ne muuttavat rataprofiiliakin juuri meidän kisaan ihan minun ja Cmoneyn vuoksi...."ei turhia etuja" sanoivat:D

Edit. mieluummin koko kisaporukka sekunnin sisällä, kuin kymmenen sekunnin. Tätä hyvä on tavoitella
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tosin myönnettävä on, että Andyn kelkassa en olisi pysynyt millään
Et olisi sen takia, että ajoit kutosella. Ykkönen, jolla ajoin B-finaalin oli ihan eri peli. Ykkösellä pääsi a-finaaliin 50%:n suorituksella. Ettei vaan sattuisi virhettä. Ajoin kutosella taas a-finaalissa, ja sillä täytyi alkaa jarruttaa sekuntia aikaisemmin mutkaan, kuin ykkösellä b-finaalin märemmässä kelissä. Spinnini a-finaalissa johtui ihan siitä, etten piru vie uskonut, kuinka aikaisin kutosella piti alkaa jarruttaa. Perä oli kuin kuulalaakerien päällä koko ajan. Harmi, että huonon auton a-a:ssa ja a-finaalissa takia kisani jäi vaisuksi. Olen kyllä aina tykännyt märästä :D.

Kisaraporttini jää maanantaiksi; unohdin virtajohdon töihin ja akku ei kestä niin pitkään että saisin kirjoitettua raportin
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Et olisi sen takia, että ajoit kutosella. Ykkönen, jolla ajoin B-finaalin oli ihan eri peli.
Jep, siksi myönsinkin sen suoraan :)
Tulin meinaan kokeeksi jäähdyttelykierroksella sen ekan oik. vas. yhdistelmän ihan täysillä sun perässä,
ja pääsin samaan vauhtiin kun sä jo selvästi menit "jäähdytellen" :D

edit. Mielenkiintoinen huomio muuten:
Autojen välillä vrt. B- ja A-finaalin välillä on ajat tippuneet keskim. tasan 3sek., samoin tuolla #6:lla
kun vertaa mun ja Andyn aikoja.... ilm. et päässyt sillä suhteessa yhtään lujempaa, tuo 3sek parannus
selittynee jo sillä radan kuivumisellakin meinaan kun näyttää joka auton vauhti tippuneen sen verran...
 
Viimeksi muokattu:

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Niinkuin mitä osumia:confused:Itse en ainakaan huomannut mitään...ainoastaan tunnepuolella kolisi ajatus järjen köyhyydestä, kun ensimmäiseen mutkaankin mentiin rinnakkain ja koko mutka ehjänä läpi. En sitä muuten suostuisi ihan kenen kanssa tahansa samalla tavalla niissä oloissa ajamaan.
:
Siinä kun taisteltiin DickW:n ja Nastyn kanssa, #3:ssa ei ollut pitoa eturenkaissa jonka takia loivankin mutkan ajaminen oli haastavaa, tästä puhuttiin c-moneyn kanssa, "vauhdin tappamisesta", tämän seurauksena mutkissa (loivemmissakin) kun mentiin rinta rinnan niin tuli vähän osumaa kun en saanut autoa kääntymään millään, mutta neki osumat oli lähinnä pelkkää hieromista eikä siitä koitunu kellekkään mitää menetystä. Toivottavasti :)
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13802
WoPelle ei perkule näytetä mitään :D
Noh, mutta kahteen ajoryhmäänhän porukka jaetaan ja kun toinen ryhmä ajaa, toinen voi kyllä vaikka rappusilta (näkyy koko rata) katsoa ajolinjoja. Ja sitten tottakai ajaessaan seurata muiden oman ryhmän kavereiden menoa.

Autotuureista sen verran että nyt tod. näk. tulee Turussa mullekin kisa-auto jossa ei mitään selkeää puutetta. 3 viimistä kisaa menny heikohkoon autotuuriin: Forssassa pätki, Kaanaassa jäi 5km/h suorilla (tutkan mukaan), ja nyt taas Forssassa oli onneton vasureissa. Hyvinkäällä viimeksi hyvä kisa-auto.

Auto taisi (kiitos Cmoneyn korjauskehotusten) olla yksi parhaista kisassa, aikoja katsellessa näyttäisi 1 olevan ehkä selkeesti paras, 7 ja 4 sitten vahvasti kannassa...
Myös #3 lie ollut vähintään kohtalainen, ei Nipsuhuuli sillä paljoa jäänyt Andyn nopeimmasta kierroksesta B-finaalissa, ja Andy oli muutenkin sen ennakkosuosikki. Sitten tottakai WoPen voitto #3lla vielä niin ettei DW edes peesissä pysynyt vauhdissa #1llä vaikka perässä on helpompi ajaa. Joka tapauksessa paljon tasaisemmat autot, kuin viimeksi. Eikä siis mun #5kaan onneton ollut, vasureissa kääntyessään hyvin olisi varmaan ollut ihan nopeimpia.

C-money: ei sattunu osumaan videolle tuo kun ohitin Alpun ja FW:n kierroksella sieltä välistä?
Olis kiva nähdä uusiks :D
Ei sattunut valitettavasti (en löytänyt klippiä Silverstonesta 1993 kun JJ menee Club-mutkassa Lolan ja Tyrrellin välistä :D ).
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Myös #3 lie ollut vähintään kohtalainen, ei Nipsuhuuli sillä paljoa jäänyt Andyn nopeimmasta kierroksesta B-finaalissa, ja Andy oli muutenkin sen ennakkosuosikki. Sitten tottakai WoPen voitto #3lla vielä niin ettei DW edes peesissä pysynyt vauhdissa #1llä vaikka perässä on helpompi ajaa. Joka tapauksessa paljon tasaisemmat autot, kuin viimeksi. Eikä siis mun #5kaan onneton ollut, vasureissa kääntyessään hyvin olisi varmaan ollut ihan nopeimpia.
Tähän voisin kommenttia antaa sen verran, että #1 oli varmaankin paras erityisesti puolimärällä radalla (aika-ajo). Sillä olisi pitänyt kyllä voittaa kisa ja olisi kyllä voitettukin, jos ei yksi hullu ajelisi reilu sekuntia nopeammin sateella tällä hetkellä kuin kukaan muu:ahem:. Nastyllakin oli kaiketi hyvä auto alla, mutta ymmärtääkseni hänenkin sadekokemukset on yhtä vähissä. Vaikka autoerot olivatkin pienempiä nyt,(1,3,4,7 lähellä toisiaan) niin väitän kuskienkin tasoerojen olevan pienempiä kuin Forssa II:ssa.

Jos joku muu olisi kisan voittanut, niin WoPen olisi pitänyt ajaa #2:lla tai #6:lla........tai kaikkein varminta olisi ollut, kun olisi ottanut tavaraa vastaan sellossa vielä klo17:D.

Kokemusta karttuu itse kullekin ennen pitkää, niin eiköhän ensi vuodeksi kunnon kisojakin jo saada lipulta lipulle:)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tähän voisin kommenttia antaa sen verran, että #1 oli varmaankin paras erityisesti puolimärällä radalla (aika-ajo).
Mä olen sitä mieltä että #1 oli reilusti nopein auto.
#1 näytti jo A-ryhmän harkoissa selkeesti parhaalta (silmämääräsesti siis), ja kun tuloksia katsoo niin hyvin se kulki finaaleissakin, jokaisessa...

#4 oli suht ok kun sitä fiksattiin, mutta oik. kääntyminen oli ongelma edelleen, tästä syystä söi vauhtia aina siellä ykkösmutkassa ja pääsuoralle tullessa ihan hulluna...
(varsinkin tuo jälkimmäinen näkyy hyvin Cmoneyn videoista kun osun melkein siihen rengaskasaan parilla kertaa :D)
Lisäksi pakko sanoa että tuskin olisin itse saanut C-finaalissa enempää tuosta autosta irti, juurikin tuon puskennan takia, silti Mike vetäs yli sekunnin vikkelämmin #1:llä...

#7:n vauhtia vaikea arvioida, WoPe ajoi sillä aika-ajon, mutta selkeesti märemmässä kelissä kuin A-porukka (silti pirun hyvin mielestäni radan märkyydestä johtuen), jotenka vertailua vähän vaikee tehdä...
Wilzku ajoi sillä myös hyvin, ainoa vähän hämärä oli se Jacqun aika-ajo sillä, eikö vain sit sopinut käteen vaan
(mä en oo koskaan osannu ajaa sillä kunnolla kun en ylety kunnolliseen ajoasentoon)

Kokemusta karttuu itse kullekin ennen pitkää, niin eiköhän ensi vuodeksi kunnon kisojakin jo saada lipulta lipulle:)
Jep, samaa mieltä. Tänä vuonna jo nähty että kehitystä tapahtunut ihan älyttömästi vrt. viime vuoteen,
ja sadekelillä sitä varmasti tulee vielä lisää itsekullekin...
Vielä kun sais kitkettyä noita tekn. murheita pois jollakin konstilla niin hyvä tulis...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Wilzku ajoi sillä myös hyvin, ainoa vähän hämärä oli se Jacqun aika-ajo sillä, eikö vain sit sopinut käteen vaan
(mä en oo koskaan osannu ajaa sillä kunnolla kun en ylety kunnolliseen ajoasentoon)
Luetaan niitä raportteja. :D :D
Sanoin jo radallakin ajoni jälkeen, että se ryhmän huonoin aika meni täysin ajotaitojen piikkiin. Siis mä vaan spinnasin kokoajan (oliko nyt 5 kunnon ulosajoa, ja ties kuinka monta lievempää spinniä).

Auto oli nopea, mutta myös ärhäkkä. Kaasu oli aika herkkä ja se lähti helposti lapasesta. En saanut puhdasta suurinpiirtein virheetöntä kierrosta alle ennenkuin vasta aika-ajojen loppupuolella (paljon liukkaammalla radalla siis) jolloin saavutin mm. edelläni ajanutta Andya aivan silmissä. Auto oli siis nopea, mutta vaikea ajettava sateella. Sen takia auto #1 oli varmasti sateella parempi, jos se oli yhtään 'stabiilimpi'. Kuivalla radalla #7 olisi luultavasti ollut paras (jos kuljettajalla yltää jalat polkimille) myös kaltaisellani rähmäkäpälällä..
Itselläni ei ollut polkimille yltämisen kanssa suuria ongelmia, mutta toisaalta Wilzkulla omien sanojensa mukaan oli, vaikka hän on minua pidempi (mulla saattaa kyllä olla pidemmät jalat kuin hänellä). Sain siis ihan hyvän ajoasennon, mutta auton radalla pito olisi vaatinut parempia ajotaitoja.

Sitten taas WoPe osoitti tuon seiskan nopeuden. Kun hän sai hyvien ajotaitojensa ansiosta pidettyä auton radalla (toisin kuin minä ja FW08) niin sillä autolla tuli kovia aikoja.
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Wilzku ajoi sillä myös hyvin, ainoa vähän hämärä oli se Jacqun aika-ajo sillä, eikö vain sit sopinut käteen vaan
(mä en oo koskaan osannu ajaa sillä kunnolla kun en ylety kunnolliseen ajoasentoon)
Niin no, yhteensä 6 spinnausta/lievempää ulosajoa (2kpl) sain aikaiseksi sillä #7lla.. Suurin osa noista virheistä tapahtui ennen kisan puoliväliä, loppupuolisko sujuikin sitten paljon paremmin. Näyttäisi siis siltä, että minä + Forssan rata + auto #7 + sadekeli -yhdistelmä on toimiva. :ahem:

taidankin kohta vaihtaa vaikka tuon custom user tittle:n sopivammaksi, eiköhän tällä menolla ala olla riittävästi näyttöjä.:tongue:
Itselläni ei ollut polkimille yltämisen kanssa suuria ongelmia, mutta toisaalta Wilzkulla omien sanojensa mukaan oli, vaikka hän on minua pidempi (mulla saattaa kyllä olla pidemmät jalat kuin hänellä). Sain siis ihan hyvän ajoasennon, mutta auton radalla pito olisi vaatinut parempia ajotaitoja.
Niin, siis tähän tarkennusta sen verran että ongelmia on ilman mitään lisäjuttusysteemejä.. Sen jälkeen kun laittaa esim. sen lisäpenkin niin se auto on sopiva.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Mä oon kerran seiskalla ajanu ja pari pehmustetta selän taakse oli sopiva. Voi olla, että lisäpolkimilla olis saanu mukavamman asennon, mutta ajamiseen niillä ei ois ollut vaikutusta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13802
...jos ei yksi hullu ajelisi reilu sekuntia nopeammin sateella tällä hetkellä kuin kukaan muu:ahem:. Nastyllakin oli kaiketi hyvä auto alla, mutta ymmärtääkseni hänenkin sadekokemukset on yhtä vähissä. Vaikka autoerot olivatkin pienempiä nyt,(1,3,4,7 lähellä toisiaan) niin väitän kuskienkin tasoerojen olevan pienempiä kuin Forssa II:ssa.
Tuota "yli sekuntia" en tietenkään varauksetta (voi silti ollakin, ei oo faktatietoo) ainakaan omasta puolestani allekirjoita, ei vain todellakaan ole hyviä autoja Forssassa kummallakaan vesisade-kerralla osunut omalle kohdalle.
Oma sadekelin tasaisuus pitkällä matkalla on heikompaa kuin kärjellä (WoPe) mutta kyllä siellä joitain melko hyvänkin tuntuisia kierroksia kalusto huomioiden tuntui tulevan.

WoPen #3n, ja mun #5n eroa näkee ainakin tässä videossa:
http://www.youtube.com/watch?v=cH7z6Mrpbqo

Ajassa 0:46 Nipsuhuuli #3 ja öö ruz #5 tulee peräkkäin vasuriin, ja #5 puskee rankasti ulos ja jää vielä kiihdytyksessäkin seisomaan.

Ajassa 1:28 #3 ja #5 lähtevät tiukasta vasurista ulos, ja #5 jää ihan helvetisti (vasureista kiihdyttäessä se oli heikko). Sitten vielä puskee oikealle loivassa vasurissa jolla menee Parabolicaankin tulo epäedullisen tiukalle linjalle.

Ajassa 1:48 tulee taas nämä #5n pusku- ja kiihdytysominaisuudet hyvin ilmi.
Ajassa 2:37 taas puskee suoraan ennen Parabolicaa.
Ajassa 2:50 taas "Kato se on just tota"

Vaikka #5een lisättiin oikeaan takakulmaan ilmaa, tuo öö ruzin ajamana käytös näyttää hyvinkin siltä, mitä se a-finaalissakin oli. Sen totesi lähimpää PbBMW:kin. Vasureissa toimiessaan kunnon vauhdilla sillä olisi helposti ajanut nopeimman kiekan, ja taistellut voitosta.
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Tuota "yli sekuntia" en tietenkään varauksetta (voi silti ollakin, ei oo faktatietoo) ainakaan omasta puolestani allekirjoita, ei vain todellakaan ole hyviä autoja Forssassa kummallakaan vesisade-kerralla osunut omalle kohdalle.
Oma sadekelin tasaisuus pitkällä matkalla on heikompaa kuin kärjellä (WoPe) mutta kyllä siellä joitain melko hyvänkin tuntuisia kierroksia kalusto huomioiden tuntui tulevan.

WoPen #3n, ja mun #5n eroa näkee ainakin tässä videossa:
http://www.youtube.com/watch?v=cH7z6Mrpbqo

Ajassa 0:46 Nipsuhuuli #3 ja öö ruz #5 tulee peräkkäin vasuriin, ja #5 puskee rankasti ulos ja jää vielä kiihdytyksessäkin seisomaan.

Ajassa 1:28 #3 ja #5 lähtevät tiukasta vasurista ulos, ja #5 jää ihan helvetisti (vasureista kiihdyttäessä se oli heikko). Sitten vielä puskee oikealle loivassa vasurissa jolla menee Parabolicaankin tulo epäedullisen tiukalle linjalle.

Ajassa 1:48 tulee taas nämä #5n pusku- ja kiihdytysominaisuudet hyvin ilmi.
Ajassa 2:37 taas puskee suoraan ennen Parabolicaa.
Ajassa 2:50 taas "Kato se on just tota"

Vaikka #5een lisättiin oikeaan takakulmaan ilmaa, tuo öö ruzin ajamana käytös näyttää hyvinkin siltä, mitä se a-finaalissakin oli. Sen totesi lähimpää PbBMW:kin. Vasureissa toimiessaan kunnon vauhdilla sillä olisi helposti ajanut nopeimman kiekan, ja taistellut voitosta.
Helppo allekirjoittaa Cmoneyn kommentit. Mä ajoin molemmat vedot vitosella. Aika-ajoissa luulin ensin että se "lähtee alta" loivassa vasurissa kunnes tajusin että se ei yksinkertaisesti käänny. Tuossa videossa näkee hyvin kun radan alkuosalla ajan kärkikaksikon kiinni ja joudun jopa nostelemaan mutta vasureissa tulee pataan tuplasti.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tuossa videossa näkee hyvin kun radan alkuosalla ajan kärkikaksikon kiinni ja joudun jopa nostelemaan mutta vasureissa tulee pataan tuplasti.
Tähän näkökulma takavinkkelistä ja sysipaskasta #6 katsottuna :)

Vasureisa tosiaan sait pataan urakalla, mutta eise #5 ollut kyllä oikeissakaan kovinkaan hyvä.
Pysyin vaivatta sun matkassa oikeissa, vasureissa sit sai hyvinkin etumatkaa.
Pääsin jo ohi teistä siinä alussa, muttkarutui omaan virheeseen se sitten...
Kierrosaikojen perusteella (olet mua kuitenkin nopeempi yleensä ollut) niin tuntuu oudolta että tolla sysipaskalla olin silti 0,6sek nopeempi parhaalla kierroksella...
(sen luistelun takia se ei kulkenut mihinkään,perä sivuluisussa kokoajan)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13802
Follon kirjoituksesta voisin kuvitella olevani ilman muuta nopein kuski mutta ei sekään niin realistiselta tunnu. Ehkä #5 parani hiukan oikean takarenkaan paineiden korjauksella, vaikka sen jälkeenkin kyllä oli puskutraktori ed. mainituissa paikoissa. Mielenkiinnolla lähtisin kyllä kokeilemaan märällä radalla, samoilla menopeleillä tämän kisan kärkikolmikkoon verraten, enkä usko ottavani sekunnilla pataan heistä keltäkään :) But hey, I´m a racing driver!
 
Ylös