Ei #6 vaikuttanut olevan nelosta parempi ainakaan märällä radalla. En usko, että johtuu miehestä että sain hieman huonomman ajan a-a:sssa kuin Cmoney
Siis aika-ajossa, ja märällä radalla kyllä oli #6 parempi.
(se että jäin itse Cmoneylle aika-ajossa juuri #6:lla selittynee a) kokemuksella b) radan märkyydellä C-ryhmän ajaessa)
#4:n suoritusta katseltiin varikollakin teidän aika-ajon aikana, kaikki ihmetteli Cmoneyn "prutkuttelua", ja sitä miksei tule varikolle sisään vaihtamaan seiskaan...
NIIN huonolta se näytti jo teidän aika-ajon aikana jopa varikolle...
Huomioi että siihen (#4) vaihdettiin C-finaalia varten oik. takakumi kokonaan (oli kuulemma ihan finaalissa), ja vasempaan takakumiin lyötiin 2x ilmanpaine (0,4bar -> 0,8bar) verrattuna aika-ajoon.
#4:n kunnosta aika-ajoissa kertoo sekin että se lähettäjäkaveri tuli multa vielä C-finaalin ruudukossa kysymään että oliko muutoksilla vaikutusta, niin heikosti se aika-ajoissa heidänkin mielestään kulki.
Finaaleissa asia sitten oli kyllä toisinpäin, #4 kulki finaaleissa mielestäni hienosti, ero #6:n luisteluun oli kyllä ilmeinen.