Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS season 2009, round 8 / Forssa III GP

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kisan kommenttia tässä teille

Pre race

Olimme jo työpaikalla sopineet kolme viikkoa etukäteen, että työt loppuvat ennen klo 14. Ne myös loppuivat ja autokuormallinen mönkijöitä(kolmessa kerroksessa) sai jäädä muiden lajiteltavaksi. Maanantaita odotan mielenkiinnolla, mitä kommenttia aamulla tuleekaan:D

Turussa oli tuota pilveä taivaalla, ja matka Forssaan pysyi suunnilleen koko ajan samanlaisena kelin puolesta. Yksi pisara näkyi tuulilasissa. perille päästyämme, painuimme varusteiden vaihtoon. Takaisin varikolle haalarit päällä ja voi ny #####!!! Saatiinhan sitä vettä, en tosin itse ollut tilannut.
Yksi puuttui porukasta tässä vaiheessa vielä, kun oma ajovuoro alkoi. WoPea ei näkynyt. No kuitenkin ehti myöhempään erään vielä mukaan...

Aika-ajot #1

Taas luistelua vedessä. Auto minkä itse sain toimi todella hyvin. Alussa oli hieman kuivempaa, jolloin saatiin ne nopeimmat ajat. Erän aikana autokin heikkeni mielestäni suhteessa muihin. Johtuikohan siitä, ettei saanut renkaiden lämpöä pidettyä omalla tyylillä ja ajolinjoilla tarpeeksi korkeana. No kuitenkin vesikelistä hyötyen muiden ryhmien kosteampiin ajoeriin verrattuna sain ajakseni 51.96, mikä antoi KKWCS-urani ensimmäisen paalupaikan ja melkoisen kovalla erolla. Nasty boy 2.ruutuun melkein 1,5sekuntia perässä.

Virheitäkin tuli erässä tehtyä, mutta se oli rajojen hakemista, eikä sillä loppusijoitukseen ollut merkitystä. Tuli kolme spinnausta, mutta auto pysyi onneksi asfaltin päällä.

Kisa #1

Vaikka paalulle ajaakin, niin ei se tarkoita kisan voittamista välttämättä. Ei tälläkään kertaa. Autoksi osui sama kuin aika-ajossakin ollut peli. Ennen starttia Nastylla oli jotain ongelmia ja me muut saimme odottaa lähtöruuduissa tovin(ikuisuuden). Sen verran kuitenkin että lämmittelykierroksen antama hyöty katosi siinä seistessä. Starttilippu saatiin vihdoin ja Vetäisin ensimmäiseen nopeaan autoa tarkoituksellisesti hieman puskien, jotta saa etupyörien lämpöä ylös. Ohituskiellon aikana oli hyvä vähän kikkailla. Alun kierrokset näyttivät itselle todella hyvältä ja sain kaulaakin Nastyyn ja WoPeen, kun he väänsivät keskenään. Kauaa en saanut nauttia yksin tuulenhalkojan roolissa, vaan nämä kaksi kaveria saivat minut kiinni ja alkoi taas armoton vääntö sijoituksista. Taas tyyliin kolme rinnan. No muutama kierros sitä kesti ja WoPe vei pidemmän korren. Olisiko sadekelikokemuksella jotain asiaa siihen. Vaikutti vain siltä että renkaiden lämpöä en saanut tarpeeksi ylös, mikä johtui vääristä ajolinjoista todennäköisesti. Alussa kaikilla oli kylmät kiekot alla ja homma oli hallussa silloin.

No maaliin 2.sijalla ja voitto oli vain 4,5 sekunnin päässä. Nasty jäi lopussa 9 sekuntia, joten aika turvallinen asema oli ruutulipulle tullessa. Se täytyy todeta että erot olivat tällä kertaa paljon pienempiä, kuin Forssa II:ssa. Nyt ei ainakaan A-finaalissa ollut kenelläkään varaa pyörähtää menettämättä sijoitustaan. Eikä siinä setissä kauheasti pyörittykään. Onnittelut WoPelle vielä kerran. Parempi voitti. Täytyy itse kerätä enemmän kokemusta vain.....kokemuksesta puheen ollen, niin seuraava kisa on Turussa kotiradalla, mistä itselläni on kokemusta melkoisesti. Josko sieltä saataisiin vihdoinkin KKWCS-osakilpailuvoitto? Se selviää 10.10. joten näemme siellä:ahem:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Lyhyesti(taas):
Q: Auto numero 5 mikä ei tuntunut kääntyvän vasemmalle edes nopeassa vasurissa vaan puski suoraan eteenpäin. Yritin minkä pystyin, kävin jopa ulkona ensimmäistä kertaa näissä kisoissa. Jotain tein todella väärin koska paras aikani tuli kierroksella 5 ja kaikki muut tekivät aikansa viimeisillä kierroksilla. No siihen erän keskivaiheille kumminkin ja Wope meni miljoonaa. Ei ehtinyt juuri sen ajolinjoja opettelemaan.

B-race:Autoksi osui taas sama 5 ja vielä tyhjällä (0,5) takarenkaalla. No hyvää videopätkää löytyy mistä näkee miten meni. Sori Asko siitä pususta mutta sä jarrutit hieman aikaisemmin kuin luulin ja sun perä irtosi siinä jarrutuksessa sen verran että ei ehtinyt väistämään. No nuo vasurit oli vielä pahemia kuin aika-ajoissa mutta kahdessa ekassa mutkassa auto toimi tosi hyvin. Ajelin Andyn ja Follon perässä ja jouduin jopa jarruttelemaan (senkin näkee videolta) mutta muilla osuuksilla tuli niin selkeesti pataan että en halunnut riskeerata ja mahdollisesti pilata muiden skabaa. Muutaman kierroksen jälkeen homma rauhoittui ja loppu meni ajellessa. Ei mitään, kivaa oli.
Kiitos järjästelyistä.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Sori Asko siitä pususta mutta sä jarrutit hieman aikaisemmin kuin luulin ja sun perä irtosi siinä jarrutuksessa sen verran että ei ehtinyt väistämään.
Juu ei siinä mitään. Ajaessa harmitti, mutta näitä sattuu ja onneks pääsin nopeesti uudelleen liikkeelle :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Pre race
Lähdettiin hyvissä ajoin pitskusta ja oltiin forssassa hyvissä ajoin. Bemarin bemari kulki varsin hyvin. Kävin vaihtamassa ajohaalarit päälle, minkä jälkeen WoPe soitti ja kertoi olevansa pahasti myöhässä. Päädyttiin sitten siihen, että minä vaihdan WoPen kanssa paikkaan ja samalla taivaalta alkoi tulla vesipisaroita.

Aika-ajot (auto #7)
Pääsin siis vähän niinkuin yllättäen ja tarkoituksettomasti ajamaan A-ryhmässä koska minulla ja WoPella oli sama auto käytössämme. Auto tuntui todella hyvältä, mutta liukas keli oli minulle todella vaikea. Alussa ajoin pari kertaa hiekalle ensimmäisessä mutkassa. Juuri kun aloin löytää vauhtia ja ajoin mielestäni kovaa (saavutin edelläni ajanutta, oisko ollut Cmoneya) niin ajoin oikealle kaartuvassa takamutkassa pihalle niin lujaa että jouduin työntämään autoa varmaan toista minuuttia takaisin radalle. :D
Siinä tuli sitten vielä pari huonoa kierrosta juuri silloin kun rata oli vielä parhaimmillaan ja muut ajoivat parhaat aikansa. Aiheutin Andyn spinnauksen ja myöhemmin hän vielä ohitti minut. Sen ohituksen jälkeen sain pari ehjää kierrosta alle ja niiden aikana saavutin Andya ja pääsin aivan hänen peräänsä. Hän itseasiassa vähän hidasti (tietämättään) minua luultavasti sillä omalla nopeimmalla kierroksellani. Siispä päätin ottaa hitaan kierroksen ja päästää Andyn vähän matkan päähän. Siinä samalla DickW:kin ohitti mut ja lähdin seuraamaan häntä. Kuitenkin yritystä oli vähän liikaa ja ajoin radan toiseksi viimeisessä mutkassa taas tosi kauas nurmikolle. Samalla huomasin ruutulippumiehen ja ajoin suoraan varikolle.

Fiilis oli sellainen että ajoin aivan paskasti ja vain hyvän auton ansiosta pääsin niinkin lähelle Andyä kierrosajoissa. Toisaalta hyvä auto saattoi olla myös syy useaan ulosajooni, koska vaikka se oli hyvä niin se ei ollut lainkaan helppo ajettava. Suora A-finaalipaikka oli tosi lähellä ja se saattoi ehkä kariutua siihen viimeiseen ulosajoon ihan lopussa. Silloin kuitenkin ajoin hyvää kierrosta. Jos olisin A-finaaliin päässyt niin en olisi sitä paikkaa ansainnut, koska ajoni oli aivan surkeaa.
Seuraavat ajoryhmät ajoivat paljon huonommassa kelissä ja vain WoPe loistavien ajotaitojensa ansiosta pääsi sieltä minun edelleni. Joten B-finaalin 2-lähtöruutu oli tiedossa.

B-finaali (auto #2)
Tästä ei sitten tullutkaan mitään. Lämmittelykierroksella huomasin ettei auto kulje suorilla lainkaan. Kaasu pohjassa ja vain pröpöttää. Takasuoralla edessäni renkaitaan lämmitellyt Andy meni minulta karkuun vaikka mulla oli kaasu pohjassa! :D
Olisi kai pitänyt tehdä samoin kuin Nasty Boy teki ja vaihtaa vara-autoon, mutta kokemattomuuteni takia asia ei käynyt edes mielessäni. Ihmettelin jälkikäteen miksi minut (ja myöhemmin vielä Nastykin) edes ohjattiin tuohon autoon.

Kisasta ei jäänyt oikein mitään sanottavaa. Cmoneyn linkistäkin havaitaan kuinka Andy jättää mut heti startin jälkeen kuin tikku paskaan. Ero syntyy suoralla joten ei siinä jää mitään jossittelun varaa. Jotenkin kummasti siinä autossa kuitenkin löytyi nopeus aina suoran lopussa. Niinpä ekan kierroksen loppuosassa auto lähti yhtäkkiä kiitämään aivan takasuoran loppuosassa. Se tilanne pääsi yllättämään ja jarrutus jäi myöhäiseksi. Seurauksena spinnaus jolloin koko porukka pääsi ohi. Olin kuitenkin jo ennen sitä luovuttanut ja tiesin ettei kisasta tule yhtään mitään. Harkitsin jo keskeyttämistä, mutta sitten näin FO110K jossain todella syvällä pusikossa. Valkoinen kypärä vaan vähän pilkahti heinän keskeltä. :D Näin ollen päätin körötellä maaliin asti ja kerätä sitten säälikymppisijoituksen. FO110K ajoi toisenkin kerran pihalle ja olin hänen perässään ohittamassa kierroksella. Hän kuitenkin meni minulta toki karkuun. Aivan lopussa vilkuilin taakseni ja näin follon hahmon takanani. Onneksi hänet ehdittiin ohittaa toistamiseen kierroksella joten viimeiselle kierrokselle päästyäni FO110K:n piti jo ajaa ruutulipulle. Näin ollen sain pitää kymppi sijani.

Fiilikset
Sijoituksen puolesta olen tyytyväinen, koska top10 oli sitä mitä olin tullut hakemaankin. Kilpailullisuuden puolesta olen pettynyt, koska sadekelin ja kisa-auton rikkinäisyyden takia mä en käytännössä kilpaillut ollenkaan. B-finaalipaikan sain käytännössä lahjana koska WoPe oli myöhässä ja pääsin ajamaan parhaissa olosuhteissa hyvällä autolla. Olin liukkaalla radalla luokattoman paska ja tein todella paljon ajovirheitä. Auto oli täynnä nurmikkoa ja hiekkaa kun ajoin sen takaisin varikolle.
Tietysti B-finaalipaikka oli minimitavoitteeni, mutta olisin halunnut sen tapahtuvan ajamalla. Nyt kyse oli vain hyvästä tuurista.
Itse kilpailussa taas en mainittujen syiden takia kilpaillut käytännössä ollenkaan.
Noh, toivottavasti turun kisasta jää paremmat fiilikset käteen. :)

Kisa yleisesti
A-finaali oli tällä kertaa kaikkein viihdyttävintä seurattavaa. Siinä oli voittotaistelusta tosi kovaa vääntöä. C-finaalissa FO110K oli täysin ylivoimainen, vaikka taisi yhden pienen spinninkin ehtiä tekemään. Siellä radan varressa naureskeltiin, että hän ajaa ihan niinkuin Hamilton konsanaan (hän on siis Mansesterin Hamilton! ;)). Toinen asia, minkä havaitsin C-finaalista oli Wilzkun nopeus. Mielestäni hän oli ihan hyvässä vauhdissa, mihin saatiin vahvistus kierrosajoistakin. Harmittavasti se auto #7 oli tosiaan vaikea ajettava sateella, minkä takia sillä spinnasi herkästi (itsehän kynsin sillä autolla ihan kunnolla perunapeltoa), jos ei ollut WoPen tai Nastyn tasoinen ratinvääntäjä.

Kilpailun jälkeen saatiin myös tietoomme ehkä KKWCS historian paras lempinimi kuljettajalle. WoPen seurueessa mukana ollut blondiino nimittäin sanoi Totkelle "Sä näytät ihan Koop Arposelta, kun sulla on toi hattu". Näin virallisesti sitten julistan: Totke = Hämeenlinnan Koop Arponen! :D
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13802
Kilpailun jälkeen saatiin myös tietoomme ehkä KKWCS historian paras lempinimi kuljettajalle. WoPen seurueessa mukana ollut blondiino nimittäin sanoi Totkelle "Sä näytät ihan Koop Arposelta, kun sulla on toi hattu". Näin virallisesti sitten julistan: Totke = Hämeenlinnan Koop Arponen! :D
Heh. Mulle tuli mieleen Rocky Balboa. (Eikö muka kellekään muulle?)
 
Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Aika-ajot:

Autoksi märälle radalle numero 2, josta oli edellisestä sadekisasta lähinnä karmivia muistoja. Tällä kerralla auto kuitenkin kääntyi kohtalaisen hyvin märälläkin, mutta kulkua suorilla olisi ehkä voinut olla hieman enemmänkin. Koitin ajaa suht varmasti virheitä vältellen, mutta rajoja hakiessani pyörähdin kaksi kertaa takasuoran pään jarrutuksessa. Toisella kerralla takaa tullut Totke rysäytti samaan paikkaan ja osui aika kovaa autoni keulaan, uran kovin kolari, mutta ei mitään dramaattista kuitenkaan. Tuloksena sessiosta C-ryhmän nopein aika, mutta se ei toiveistani huolimatta aivan riittänyt B-finaaliin.

Kisa:

Lähtöruutuna C-finaalin kolmonen, joten autoksi tuli myös numero 3. Taktiikka oli ottaa alussa iisisti ja pysyä radalla. Se osoittautuikin toimivaksi ja ainakin pari kuskia pyörähti heti alussa helpottaen urakkaani. Videosta näkyy, kuinka joku pyörähti kärjestä vasemmassa neulansilmässä, minkä takia jouduin ottamaan vauhdin täysin pois ja FO pääsi ohitseni helposti ulostulossa. Hän olisi kyllä ohittanut minut pian joka tapauksessa, sillä huomasin heti, että miehen vauhtiin ei ollut mitään jakoa. Autokin tuntui vähän hankalalta kun pitoa ei meinannut löytyä millään ja tulin kovassa sladissa esimerkiksi jo loivassa oikeassa ennen ekaa jarrutusta. Ajoin siis suht rauhassa kakkospaikalla yrittäen välttää virheitä. Pyörähdin kuitenkin lopussa tutussa paikassa, eli takasuoran pään jarrutuksessa. Aika sama sikäli, nousuun ei ollut kuitenkaan mahdollisuuksia, joten mikäs siinä autoa työnnellessä. Aikaa tuhrautui reippaasti ja Mike Milk pääsi kuittaamaan minut. Hänenkään kyytiinsä ei ollut tällä kerralla asiaa, joten köröttelin rauhassa maaliin finaalin kolmosena. Oma suoritus oli mielestäni kohtuullinen, aika-ajoissa kuitenkin oman porukan nopein aika ja kisa meni lähes tulkoon siististi. Taso on vain niin kova, että tähän oli tällä kertaa tyytyminen.

Järjestäjälle kiitos jälleen, sekä kiitos myös Cmoneylle kuvista ja videoista. Turku jää meikäläiseltä väliin, mutta ehkäpä näemme näissä merkeissä taas kauden päätöskilpailussa. Kiitos ja kuitti.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
No jaa, pitoa on niin vähän, että älyttömän kovia mutkavauhteja ei pääse kokemaan. Tietty yllättävät ääritilanteet ovat aika pahoja ja onhan tuo ajaminen toki aika tarkkaa puuhaa noin.
Kovasta vauhdista jarruttaminen vaati erityisesti tarkkuutta, jos halusi jättää jarrutuksen niin myöhään kuin mahdollista. Muistan, että sain kerran ekaan neulansilmään tullessa tehdä useampaan kertaan korjausliikkeen auton pitämiseksi hallinnassa ja tällöinkin spinnaus oli todella lähellä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
DickW on kyllä ansioitunut onnistuneiden homohyppyjen teossa. Aivan loistava! :D
Kiitos ja kumarrus. Saako siitä pisteitä....edes säälistä.

Todella loistavaa kilpailua käytiin Nastyn ja DickW:n kanssa, pahoittelen niitä pieniä osumia tai jos kaverista tuntui että yritän ajaa häntä pellolle
Niinkuin mitä osumia:confused:Itse en ainakaan huomannut mitään...ainoastaan tunnepuolella kolisi ajatus järjen köyhyydestä, kun ensimmäiseen mutkaankin mentiin rinnakkain ja koko mutka ehjänä läpi. En sitä muuten suostuisi ihan kenen kanssa tahansa samalla tavalla niissä oloissa ajamaan.

Vähän C-finaalia (FO karkaa)
http://www.youtube.com/watch?v=fgyguYajGeU

FO110K vei C-finaalin
http://img242.imageshack.us/img242/3462/f1frmfrsssyyskuu09008.jpg

Tässä erässä saattoi puhuakin jo jonkin sortin ylivoimasta:thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vähän C-finaalia (FO karkaa)
http://www.youtube.com/watch?v=fgyguYajGeU

FO110K vei C-finaalin
http://img242.imageshack.us/img242/3462/f1frmfrsssyyskuu09008.jpg

Tässä erässä saattoi puhuakin jo jonkin sortin ylivoimasta:thumbup:
Kiitos Kiitos, hauskaa oli ajaminen pitkästä aikaa, kunnon tsemppi päällä ja autokin tuntui osuvan käteen :thumbup:
Auto taisi (kiitos Cmoneyn korjauskehotusten) olla yksi parhaista kisassa, aikoja katsellessa näyttäisi 1 olevan ehkä selkeesti paras, 7 ja 4 sitten vahvasti kannassa...
Autolle pakko antaa iso kiitos, sitä oli kiva ajaa, mutta ehkä noi lopputulokset vähän valehtelee kun katsoo Miken parasta aikaa ja meidän välistä eroa...
(millasta kisaa oliskaan tullut jos Mike olis päässyt kantaan heti perään?)

Tarkempaa kisarapoa seuraa illemmalla jahka olen hieman kerenny palautuun vkl:n rankasta juhlinnasta :alppu:

PS. Jaqqeukselle iso Kiitos tulostopicin ja tuloksien naputtelusta, mulla menikoko vkl pk-seudulla juoksemiseen ja netissä käyminen vain emailien pikaiseen tsekkaamiseen :)
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
WoPe sanoi:
Kiitokset kisan järjestäjälle ja pahoittelut myöhästymisestä.
ei kiittämisiä, pieni vaivahan tämä oli kun ilmoitit asiasta, Forssassa kuitenkin hommat pelaa
omistajien kanssa niin hienosti ettei muutoksista yms. ole isoa haittaa koskaan ollut :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Le reportee de Qualifee & Raceé pour FO110K

Jooh, kirjotellaas tämä alta pois kuitenkin :rolleyes:

Les Matkas
Autossa mennessä höpistiin Nopsajalka-OIlin kanssa niitä näitä, ja toivottiin kuivaa keliä & hyvää auto-onnea kisaan.
Sen verran kuitenkin oli ed. Forssan reissuista molemmilla hampaankolossa kuitenkin...
Paikanpäälle saavuttiinkin viimeisten joukossa, ja nopeesti ajoryhmien selvittelyn jälkeen vaihtaan kamoja...

Das Harjoitus & A-A, (#6)
Jättäydyin itse suosiolla C-finaaliin viimeisten tulosten valossa ja siksi että kerkeisin antamaan Wilzkulle hieman vinkkiä ajolinjoista...
A-ryhmä pääsi ajamaan semi-kostella radalla ja meille C:hen tulikin sitten kunnon vesikeli jo...
Tarkoitus oli ajaa 3-4kierr. Wilzkun edellä, mutta vaikeaksi meni... Sain jarrutella suorillakin, ja silti eroa tuntui olevan mahd. paljon... Sitten kierroksella 2 Wilzku hävisi yht.äkkiä johonkin, ilm. pyörähti kun en edes huomannut koko asiaa :(
Loppu aika-ajo menikin sitten suhatess ymäri rataa autolla jossa perä luisti aivan hillittömästi, piruetteja tais tulla 5-6kpl ja arvatakin saattoi että vauhtia tommonen sladaaminen söi...
Tuloksena "vaikuttava" 14:sta ruutu, eli C-finaalin neljäs...

Les eines finalos (C-finaali) #4
C-finaali oli alkamassa ja mulle valkeni karmaiseva totuus, taas kutsui auto #4, sama vässykkä joka pilasi Forssa II:n kisan mun kohdalla, ja näytti todella heikolta aika-ajoissa nytkin...
Cmoneylle kuitenkin iso kiitos autosta valittamisesta, kaverit lisäsivät vas. takarenkaaseen ilmaa (0,4 ->0,8bar) ja vaihtoivat oik. renkaan uuteen...

Noh, soitellen sotaan sanotaan, lämmittelin harkkakierroksella renkaita kun muut valitti että auto puskee, ja järkkäri vielä tuli kysymään lähtöruudussa että "miltä se tuntuu?"... Noh, vastasin että puskee, muuten ei mitään hajua
"joo siihen pitää sit vaan luottaa!" :D
Noh, tein työtä käskettyä, lähtö sujui hyvin ja pääsin aika nopsaan ekasta kaverista ohi kolmanneksi, sitten alamäkeen mennessä näin Alppusen spinnaavan (tässä vaiheessa tosin en tiennyt kuka se oli) kärjestä ja tästä syystä lfb alkoi hidastelemaan jostain syystä...
Noh, nokka sisäkurviin, kaasu auki ja ulostulossa helposti ohi Spanielista...
Tämän jälkeen sitten kaasu pohjassa pari kiekkaa ja yhtäkkiä olinkin yksin, muut alko jäämään urakalla...
Hauskaa oli, auto oli kiva ajaa ja voimaa riitti, tikkailin perusvarmoja kierroksia koko ajan, vältellen riskejä (A-A:n pyörimiset mielessä edelleen)
Sitten alkoikin tulla perä edellä vastaan väkeä, Wilzkusta pääsi ohi helposti kun hän tapansa mukaan antoi tilaa hienosti, mutta sitten...
Autot #5 ja #2 edessä, FW antoi vitosellaan tilaa hienosti, mutta Nopsajalka puolestaan ei, vaan alkoi peippailemaan...
Tästä syystä sitten FW pääsi kuittaamaan takaisin, ja sisuuntuneena ohitin molemmat kaverit seuraavassa kiihdytyksessä poikien välistä
(ei ollut autoissa eroja yhtään ei :D)
Loppuun sitten mahtui vielä ajelua ilman virheitä, + tokavikalla kiekalla yksi piruettikin...
Noh, maalissa ekana, se oli kai ainoa jolla on väliä...
Aikoja katsellessa on kyllä harmi että Mike ei päässyt kantaan mukaan, olis voinut tulla hyväkin kisa meille kärjessä, tosin harkkojen ja varsinkin aikojen perusteella toi #1 oli vieläkin paremmassa tikissä kuin mun auto, en usko että olisin pysynyt sen perässä...

Les finales Deuxes (B-fin.) #6
B-finaaliin sitten uhkuen tarmoa, vaikka tiesinkin että #6 ei mikään hyvä auto tänään ole...
Pyysin laittamaan lisää ilmaa takagumeihin, josko auttais ees hieman...
Noh, eka kierros meni hyvin, startti oli ok, pääsin öö ruzin kantaan ja ohikin, siitä sitten tasasta nousua kohti kärkeä...
Pääsin jo finaalin kakkoseksi kunnes alamäkeen mennessä perä lähti alta varoittamatta ja auto syöksyi pusikkoon...
Meni niin pitkälle että tuli rengasvalli vastaan, ja kiroilin niin pirusti.
Oma moka, yritin ajaa alussa kuten C-finaalin lopussa, ei ollut vielärenkaissa pitoa tarpeeksi...
Ei voi kuin itseään syyttää.... Tosin myönnettävä on, että Andyn kelkassa en olisi pysynyt millään, varmaankin realistinen tulos maalissa olisi ollut 3-4 sija ilman piruetteja...
Niin ne piruetit... niitä sitten tulikin useempi:
En laskenut, mutta 2 kertaa nostin auton itse nurmikolta pois, kerran sen sai ajettua sieltä pois ja pari pikku lipsua muutenkin vielä :D
Noh, ajeluksihan se sitten meni, mutta tyytyväisyys hyvin menneeseen C-finaaliin jäi lämmittämään mieltä, ja olin maalissa suht tyytyväinen viimenen.

Das conclusos
Hauskaa oli taas, mä tykkään sadekelistä kyllä.
Auto-onni osui suht hyvin itselle, #6 oli kiva ajaa, mutta hidas (kiva kun meni sladissa, mutta vauhtiahan se syö tietty)
#4 sopi omaan hanskaan, ja korjausten jälkeen vaikutti kellokin siitä jo tykkäävän, ainoa harmitus on että Mike vei C-finaalin nopeimman kierroksen...
C-finaalin lopputulokset on vähän ehkä "väärät" mun ja Miken osalta, Mike olisi varmasti ollut likempänä tuolla vauhdilla jos olisi päässyt mun kantaan heti alussa...
Noh en valita, 3 ajokertaa Forssassa sateella, tykkäsin kyllä :ahem:

Muuten huomioita:
Wilzkun ajat sateella alkaa olla tosi hyviä, nytkin kisassa mukava skarppaus.
Alpun huono onni ihmetyttää, harmittaa näin järkkärinäkin jo että miten voi olla noin paskaa säkää yhdellä miehellä...
Sateen osuus Forssan kisoissa: järkkärit tuli ihmetteleen mulle että miten tää on mahdollista, heillä on ollu yks kuivimmista ajokausista koskaan, ja meidän kolmesta kisasta kahteen on osunu vesisade :D

Hauskaa oli, kiitokset kaikille vielä kerran osallistumisesta!

Fin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
C-money: ei sattunu osumaan videolle tuo kun ohitin Alpun ja FW:n kierroksella sieltä välistä?
Olis kiva nähdä uusiks :D
 
Ylös