Puhis
Banned
Tajusin vasta kisan jälkeen että tais kerrankin osua kuvaan hyvin![]()
Jos en nyt ole aivan väärässä, niin saatan olla samoissa kuvissa. :wink:
Tajusin vasta kisan jälkeen että tais kerrankin osua kuvaan hyvin![]()
Miksi Jaska? nostaa käden ylös ajassa 4:08?Tässä korjattu C-finaali:
http://www.youtube.com/watch?v=RCfy8xFFwss
Miksi Jaska? nostaa käden ylös ajassa 4:08?
Samaa mieltä 28,0sta. Potentiaalia Nipzyyzillä siis on, mutta onnistuiko hän ajamaan paremmin ´09 vai ´10 niin vastaan ensimmäisen.
Vittuillaksensa heiluttelee :ahem:
Oikein olennaisuuksia kys. asiaan näet kun ei se (#6) vaikuta #3een mitenkään. Jokainen tietää, mitä huono autotuuri vaikuttaa, on se itellekin osunut ja tulee osumaan tulevaisuudessakin.Tietenkin, mutta oli kai nyt vtu autotuurikin PIKKUSEN erilainen.
(hyvä tehdä vertausta kahden noinkin erilaisen suorituksen kesken)
Helppo tietty miettiä asioita kun ajoi ees suht ok kärryllä koko ajan,
me jotka saatiin miina niin tiedettiin heti ettei edes aika-ajosta voi odottaa juuri mitään.
Vertailla saa, mutta vtun idioottimaista miettiä "ajokuntoa" kun auto on täysi susi.
Mun mielestä Nipzyn ja wopen suoritukset A-A:ssa oli erittäin hyviä vrt. käytössä olleeseen kalustoon.
Itse ainakin näin aitiopaikalta kuitenkin eron #3:n ja #7:n välllä viimesessä vedossa ennen finaaleita, ja suoraan sanottuna oli aika karua tasoa nimenomaan suorilla.
Vertailun vuoksi:Mulla nyt vaan on omat mielikuvat kuskeista, ja samalla autolla sinä, Npz, Jcq (kehittynyt toki)... aika pieniä eroja. Ja seiskaan verrattuna kaikki oli enempi tai vähempi mopoja.
Vittuilessani kyselen. Missä oli herra hatun poikamainen haparointi finaaleissa?:tongue: Et tainnu olla ihan täydessä kisatotkessa. Hyvän näköistä ajoa:ahem:
Siinäpä veikkaat (itse en todellakaan usko teillä olleen puolen sekunnin eroa, sen verran hyvin satut mielestäni tuolla ajamaan). Minä vtun idiootti vain katson samalla autolla ajaneiden tuloksia.Mulla ja Nipzyllä 0,5sek Nipzyn hyväksi tuolla radalla (2009).
Nyt tässä kisassa eroa oli A-A:ssa 0,2 Nipzyn hyväksi, mutta esim #7:lla molemmat ajettaessa voisin hyvinkin veikata olevan edelleen se 0,4-0,6.
Vertailla saa, mutta vtun idioottimaista miettiä "ajokuntoa" kun auto on täysi susi.
Tähän oli tarkoitus vastata vasta varsinaisessa rapossa vaan nyt kun udeltiin, niin vastataan. Mä olen vaan niin helvetin hyvä. Jos oltais ajettu vielä pari settiä lisää niin oisin pätkinyt turkulaiset ihan suohon.
Siinäpä veikkaat (itse en todellakaan usko teillä olleen puolen sekunnin eroa, sen verran hyvin satut mielestäni tuolla ajamaan). Minä vtun idiootti vain katson samalla autolla ajaneiden tuloksia.
B-finaali katsottu :thumbup:
8:12 kohdan jälkeen näkyy mun ja flavion tulo kolmanteen shikaaniin ja sitä seurannut ohitus![]()
Mistäs sen näit? :doubtful:
Todetaan vaan ettei tässä mitään absoluuttisia totuuksia saada (niin että kaikki sanottu menee yks yhteen): Jacques pääsi A:ssa 2 kympän päähän #3lla Nipzyn B:n ajasta, Bemarin painostuksen allakin. Ja on tuolla kyllä testeissäkin hankalasti tulkittavia tuloksia toisinaan tullut.
Kunnolla kulkevalla autolla mä en saa omaa ajotyyliäni toimimaan niin hyvin kuin kevyet kuskit.
(luistatan liikaa jotta ei söisi mutkissa vauhtia jarruttaminen painon takia)
ts. seiskalla Nipzy olis vetänyt enempi rakoa.
Tämä edm. on tullut huomattua itse jo aiemmin, suhteessa paremmin tulee aikaa
kevyempiin kun auto ei olekaan täydellinen, esim. viimenen harkka jossa ajettiin niin ero
Nastyyn peräkkäisillä seteillä autolla #5 niin ero oli jtn 0,2-0,3...
(sitä deltävät, paremmin pitävillä kärryillä niin Nasty paukutti min. tuon 0,7 kovempaa aina)
Nopealla autolla joka ei tykkää sladista, niin en ole päässyt 0,7sek lähemmäksi Nastya koskaan.
toisinsanoen, ei ollut veikkaus.
edit. tai voihan olla että Jacq on parantanut ajatuksen voimalla ajoaan 0,5sek,
mahdollistahan sekin kyllä.
Ja Jcq pääsi 2 kympän päähän. Ei paha.#3 oli niin spesiaalissa kunnossa harkoissa & A-A:ssa ettei varmastikaan antanut koko kuvaa touhusta, epäilen vahvasti että olisin sillä päässyt tuohon Nipzyn ajamaan 30,2 aikaa lähellekään finaalissa jos se ruoska olis mulle käteen annettu.