Tunnuksen poistaminen

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Saa nähdä onko tämä verrattavissa teinityttöjen möksötykseen joka menee yössä ohi.. Komea ura näin muuten Kyllikillä.

Faktahan on se, että kukaan täyspäinen aikunen ihminen ei useita tunteja jauha vapaan kaltaista paskaa kymmentä vuotta. :doubtful:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Saa nähdä onko tämä verrattavissa teinityttöjen möksötykseen joka menee yössä ohi.. Komea ura näin muuten Kyllikillä.

Faktahan on se, että kukaan täyspäinen aikunen ihminen ei useita tunteja jauha vapaan kaltaista paskaa kymmentä vuotta. :doubtful:
Faktahan on siis se, että hinaappa poika kintaaseen.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Mitä sinä sitten täällä tällä hetkellä teet?
Olenkohan itse täällä vuoden pyörinyt, no suht aktiivisesti kuitenkin. 10v on kuitenkin hieman pidempi aika, siinä ajassa kerkeää elämässä tapahtua paljon. Kyllä mullakin tällä hetkellä on hyvin aikaa täällä pyöriä, 5v päästä tuskin.

En tiedä mitä vaikeasti ymmärrettävää siinä on.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Minen tiedä mistä täällä on nyt vittuunnuttu, mutta mitäpä, jos tosiaan nukuttais yö tahi pari ja pohdittais keskenämme kuinka vakavissaan täällä heitetty paska puolin jos toisinkin kannattaa ottaa, ennenkuin tehdään yhtään mitään.

Ja sitten vielä semmonenkin huomio, että ei tänne kaiketi ole pakko kirjoitella vaikkei tunnusta oliskaan poistettu, mahdollisuus pohdintalomaan siis on olemassa.
Itse olen pitänyt pariinkin otteeseen vähän pidemmän tauon, ja on tehnyt hjuvaa. Tauolle vain jos kiristää liikaa. :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Faktahan on se, että kukaan täyspäinen aikunen ihminen ei useita tunteja jauha vapaan kaltaista paskaa kymmentä vuotta. :doubtful:
Olenkohan itse täällä vuoden pyörinyt, no suht aktiivisesti kuitenkin. 10v on kuitenkin hieman pidempi aika, siinä ajassa kerkeää elämässä tapahtua paljon. Kyllä mullakin tällä hetkellä on hyvin aikaa täällä pyöriä, 5v päästä tuskin.

En tiedä mitä vaikeasti ymmärrettävää siinä on.
Sulla on näköjään parempaa tietoa siitä kuinka jokaisen kuuluisi elää, saanko tarvittaessa kysellä neuvoja omaan elämääni?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sulla on näköjään parempaa tietoa siitä kuinka jokaisen kuuluisi elää, saanko tarvittaessa kysellä neuvoja omaan elämääni?
Se on kiva kun täällä on parempia ihmisiä, toivottavasti jakavat tietojaan anteliaasti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Se että yhden omalle kommentin paheellisuudelle sokeus johtaa tähän.. No enpä olisi arvannut.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Kouvolta ois kiva saada kommentti, jotta kannattiko?
Kouvoa Runarin päätöksestä ei voi syyttää, koska eropäätöksen Runar teki ihan itse ilman kenenkään painostusta. Ehkä taustalla on jokin pitempään kypsynyt päätös, jolle Kouvon pahaa-aavistamaton kommentti antoi lähtösysäyksen. En tiedä.

Pidän siitä, että ihmiset ilmaisevat mielipiteensä selkeästi, vaikka ne poikkeaisivat omistani. Runar on tämän yhteisön monivuotinen ja näkyvä jäsen enkä itse toivoisi hänen häipyvän - ainakaan näin, ovet paukkuen ja mieli mustelmilla. Yritetään sopia välimme, itse kukin, ja jätetään yhteisö vasta sitten jos siltä tuntuu.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Pyydän Anttia poistamaan tunnukseni lopullisesti. Kiitos näistä lähes 9 vuodesta, jotka sain kanssanne viettää.

Koen kuitenkin kestämättömäksi tilanteen, jossa kaljajuoppo moderaattori itse vähän väliä sekoilee miten sattuu ja leimaa toisia forumisteja nimellä mainiten.

Samanaikaisesti jotkut saavat postauksia poistatettua ihan sillä perusteella, että muut ovat eri mieltä asioista ja mode vieläpä käskee toisia forumilaisia lopettamaan homman.

Tuollainen henkilö ei todellakaan sovi moderaattoriksi, enkä halua olla osa sellaista forumia, jossa näin on.

Eli: Ole hyvä Antti, ja poista tämä tunnus kokonaan. Mielellään vielä kaikki postauksenikin jos se on mahdollista jollain helpolla toimenpiteellä.
Hmm, en tosiaan tiedä, mitä postauksia on poisteltu, mutta kun laitoin kommentin toisaalle, odotin siihen yhden vastauksen ja sen jälkeen deletoin oman kommenttini, niin samantien häipyi myös tuo ensimmäinen vastaus. Onkohan tässä nyt oikeasti sellainen tilanne, että kuvittelet Kouvon tehneen jotain, mitä hän ei ole itse ollut tekemässä, vaan on voinut käydä juuri noin kuten mullekin kävi. Olemassaollut vastaus hävisi, mutta tuon jälkeen tuli vielä quotettuna se mun alkuperäinen postaus..
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hmm, en tosiaan tiedä, mitä postauksia on poisteltu, mutta kun laitoin kommentin, odotin siihen yhden vastauksen ja sen jälkeen deletoin oman kommenttini, niin samantien häipyi myös tuo ensimmäinen vastaus. Onkohan tässä nyt oikeasti sellainen tilanne, että kuvittelet Kouvon tehneen jotain, mitä hän ei ole itse ollut tekemässä, vaan on voinut käydä juuri noin kuten mullekin kävi. Olemassaollut vastaus hävisi, mutta tuon jälkeen tuli vielä quotettuna se mun alkuperäinen postaus..
Minä sen poistin, kun tuli väärällä nimimerkillä.
 
Ylös