Tunnuksen poistaminen

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No pirkule. :dunno:

Kyllä kait tuossa Ruunarin kypsymisessä on muustakin kyse, kuin Kouvon toimista. Ehkä esim. nämä taannoiset asekeskustelut kypsyttivät ja muut siihen liittyvät seikat. Tähän jälkimmäiseen: Voi olla väärinkäsitystä, mutta olikohan joku voorumilainen valittanut aseiden kuvien linkittämisestä tänne voorumille?!

Ruunar on vanha taistelutoveri, jota ilman voorumin vapaa on jatkossa aika tylsä paikka. Potuttaa. :( Toivottavasti Runski tekee jossakin vaiheessa comebackin...mitä pikemmin sitä parempi.

Kouvoa olen muutoin kunnioittanut moderaattorin toimessa, mutta vapaan keskustelijan ja moderaattorin roolit ovat välillä menneet sekaisin. Modena ei ehkä pitäisi heittää ihan kaikenlaista läppää. Ehkä opit tästä jotakin, jos katsot että voit vielä hommassasi jatkaa.

Muistelen täällä jossakin vaiheessa kovaan ääneen haluttavan moderaattorit julkisiksi...eli niin, että he eivät toimisi yhteisen moderaattorit nikin alla. Ehkä tämä "julkisuus" ei oikein sovi...varsinkaan vapaalle. Tuskinpa kukaan muu kuin vapaan keskustelija jaksaisi alkaa modeilemaan vapaalla ja roolien sotkeentuminen voi aiheuttaa ikäviä tilanteita. (=sikäli siis on aika selvää, että modet ovat tuttuja pashan jauhajia....;) )
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No pirkule. :dunno:

Kyllä kait tuossa Ruunarin kypsymisessä on muustakin kyse, kuin Kouvon toimista. Ehkä esim. nämä taannoiset asekeskustelut kypsyttivät ja muut siihen liittyvät seikat. Tähän jälkimmäiseen: Voi olla väärinkäsitystä, mutta olikohan joku voorumilainen valittanut aseiden kuvien linkittämisestä tänne voorumille?!

Ruunar on vanha taistelutoveri, jota ilman voorumin vapaa on jatkossa aika tylsä paikka. Potuttaa. :( Toivottavasti Runski tekee jossakin vaiheessa comebackin...mitä pikemmin sitä parempi.

Kouvoa olen muutoin kunnioittanut moderaattorin toimessa, mutta vapaan keskustelijan ja moderaattorin roolit ovat välillä menneet sekaisin. Modena ei ehkä pitäisi heittää ihan kaikenlaista läppää. Ehkä opit tästä jotakin, jos katsot että voit vielä hommassasi jatkaa.

Muistelen täällä jossakin vaiheessa kovaan ääneen haluttavan moderaattorit julkisiksi...eli niin, että he eivät toimisi yhteisen moderaattorit nikin alla. Ehkä tämä "julkisuus" ei oikein sovi...varsinkaan vapaalle. Tuskinpa kukaan muu kuin vapaan keskustelija jaksaisi alkaa modeilemaan vapaalla ja roolien sotkeentuminen voi aiheuttaa ikäviä tilanteita. (=sikäli siis on aika selvää, että modet ovat tuttuja pashan jauhajia....;) )
Menee kyllä välillä sekaisin, koska olen sekava ja juoppo rivi-forumisti ja koska piinkova oikeuden miekka.. Pitäisi ehkä sopia jossain Vapaan pelisäännöistä. Sen kuitenkin pitää olla vapaa, jottei pashan jauhanta leviä ärtymyksestä joka soppeen.

Sivuhuomio, jollakulla ollut hauskaa noita tageja laittaessaan. Otin kaikki pois.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Menee kyllä välillä sekaisin, koska olen sekava ja juoppo rivi-forumisti ja koska piinkova oikeuden miekka.. Pitäisi ehkä sopia jossain Vapaan pelisäännöistä. Sen kuitenkin pitää olla vapaa, jottei pashan jauhanta leviä ärtymyksestä joka soppeen.
Siihen riittää hyvin, että modet sopivat keskenään pelisäännöt mahdollisesti poistettavista viesteistä. On vähintään outoa, että erään jatkuvasti provoilevan ja närää aiheuttavan hahmon pyynnöstä viestejä poistetaan, sitten toisen, arvostetun vaikka mielipiteitä jakavan pyynnöstä niin ei tehdä. Nähdäkseni, R&K'n kypsähtäminen johtui paljolti tästä.

Itse olen sen verran "paksunahkainen" ettei tällä foorumillä käytännöllisesti katsoen mikään saa kunnolla kyrpiintymään, kuitenkin ymmärrän hyvinkin toisille niin voivan käyvän.

Moderaattorin rooli on varmasti epäkiitollista tasapainoilua, muttei saisi tulla kuitenkaan sokeaksi omille toimilleen.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Runar.... :(
Eipä oo kuulunu mitään privaan tai foorumille. Ikävä tulee hahmoa jos nyt tosiaan lähtee. Pitää mennä joskus ovelle kolkuttamaan.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Siihen riittää hyvin, että modet sopivat keskenään pelisäännöt mahdollisesti poistettavista viesteistä. On vähintään outoa, että erään jatkuvasti provoilevan ja närää aiheuttavan hahmon pyynnöstä viestejä poistetaan, sitten toisen, arvostetun vaikka mielipiteitä jakavan pyynnöstä niin ei tehdä. Nähdäkseni, R&K'n kypsähtäminen johtui paljolti tästä.
En tiedä kehen viittaat/kenen ilmoittamia viestejä on poistettu, mutta jos tarkoitat närää aiheuttavalla hahmolla nimimerkkiä Zaikom, niin ainakaan itse en ole havainnut hänellä taipumusta mennä henkilökohtaisuuksiin viestinnässään. Zaikomin osakseen saama kohtelu Vapaan puolella sen sijaan muistuttaa ajoittain koulu-/työpaikkakiusaamista.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
On vähintään outoa, että erään jatkuvasti provoilevan ja närää aiheuttavan hahmon pyynnöstä viestejä poistetaan, sitten toisen, arvostetun vaikka mielipiteitä jakavan pyynnöstä niin ei tehdä.
Jatkuvasti provoileva ja närää aiheuttava hahmo lienee Ruunar, mutta ketä täällä arvostetaan ja miten se tähän liittyy?
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
vapaan keskustelijan ja moderaattorin roolit ovat välillä menneet sekaisin. Modena ei ehkä pitäisi heittää ihan kaikenlaista läppää.
Otanpa tästä vauhtia. Mode voi aivan hyvin olla aktiivinen osallistuja jos yhteisö on riittävän hyvä. Aivan kuten missä tahansa yhteisössä tai firmassa pomo voi kaveerata alaistensa kanssa jos alaiset ovat riittävän fiksuja ansaitakseen sen. Huonojen alaisten kanssa käy huonosti. Moderointia ei voi arvostella yksittäisen vihellyksen perusteella vaan linjalla pidemmällä ajalla, jokaisessa vihellyksessä joku tuntee kärsineensä vääryyttä.

Minusta tässä on Runarin peiliin katsomisen, kasvamisen ja kypsymisen paikka. Jokaista väittelyä ei tarvitse voittaa, ei tarvitse olla virheetön ja täydellinen, omien tabujen arvostelijoita on opittava sietämään. On mennyt liian hyvin ja saatu liikaa oikeudenmukaisuutta, joten kyky sietää kolhuja ja ihailun ja arvostuksen puutetta on jäänyt kehittymättä. Kannattaisi pyrkiä eroon oikeassa olemisen pakosta.

Runar lähti valtataisteluun tällä ketjulla. Hän olisi voinut vain ilmoittaa Antille mitä haluaa ilman että lähti hakemaan täältä tukea. Hän oli niin varma suosiostaan että uskalsi pakottaa valitsemaan lähtönsä ja kouvon moderoinnin välillä. Tapa oli täysin väärä. Tärkeintä ei olekaan hyväntekeväisyys vaan sillä elämöinti.

Vaikka kouvo olisikin tehnyt virheen josta Runar on kimmastunut niin sillä ei ole merkitystä hänen puolueettomuutensa ja oikeudenmukaisuutensa kannalta. Jos Runar saa tahtonsa läpi niin silloin on, tuomarin pilli ollut hänellä ja on jatkossakin riippumatta siitä, kenellä se on muodollisesti. Vaikka tilanne ratkeaisi nyt kuten pitää, virhe on jo tapahtunut ja Runar vaikuttanut moderointiin, modelta vaaditaan kovaa kanttia että muutkin kun arvostettu Runar saavat oikeudenmukaisuutta. Pilli ei voi enää olla muilla kuin hänellä.

muttei saisi tulla kuitenkaan sokeaksi omille toimilleen.
Ai jaa, mää ja modet ollaan luultu että saa. :thumbfh:
 
Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mitmitmitä?!
Hetken aikaa silmä vältti ja heti täällä isketään nyrkkiä pöytään. Hyvin te vedätte..

Noh, mies tulee ja mies menee ja mies vastaa itse menemisistään. Parempi kuitenkin ilmoittaa menemisestään kuin kadota mystisesti, ettei tarvitse ihmetellä. Tapauksen taustoihin en ota kantaa, Koska ei ole siihen pätevyyttä.

Sikäli kun, Ryllikki, päätöksesi on lopullinen, niin eikun hyviä osumia vaan! Toivottavasti jossain vielä törmätään, muualla kuin tiellä..
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Otanpa tästä vauhtia. Mode voi aivan hyvin olla aktiivinen osallistuja jos yhteisö on riittävän hyvä. Aivan kuten missä tahansa yhteisössä tai firmassa pomo voi kaveerata alaistensa kanssa jos alaiset ovat riittävän fiksuja ansaitakseen sen. Huonojen alaisten kanssa käy huonosti. Moderointia ei voi arvostella yksittäisen vihellyksen perusteella vaan linjalla pidemmällä ajalla, jokaisessa vihellyksessä joku tuntee kärsineensä vääryyttä.
Kouvo taisi tuossa aiemmin jo myöntää, että välillä ne roolit ovat menneet sekaisin. (ts. ei myönteisellä tavalla) Eikä pelkästään tässä tapauksessa. (ts. ei kyse ole yksittäisestä vihellyksestä...)

Minulla ei muutenkaan ole ollut tapana arvostella moderaattoreita, pikemminkin päinvastoin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oon muuten aika varma, ettei Ryynär täältä minnekään katoa. Harmi sinänsä, ku mua ei tuo katoaminen hirveästi haittais. Saattaispa olla forumi piirun verran rauhallisempi paikka.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Mulla ei ole uusista moderaattoreista pahaa sanottavaa. Asiapuolella on siivottu ja siirrelty aiheita tosi hyvin verrattuna vanhaan. En tiedä sitten oliko Kouvo vain se perus känniäääliö ja joku muu hoiti hommat. :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla ei ole uusista moderaattoreista pahaa sanottavaa. Asiapuolella on siivottu ja siirrelty aiheita tosi hyvin verrattuna vanhaan. En tiedä sitten oliko Kouvo vain se perus känniäääliö ja joku muu hoiti hommat. :)
Kyllä se on ihan kouvon ansiota tuo asiapuolen siivous. Mä oon viime aikoina keskittynyt enämpi sotkemaan.
 

kouvotsovoni

Banned
Liittynyt
30.10.2008
Viestit
24
Älä mene pois täältä F1-Forumilta pliis! ;) Jatka forumilaisena vaikka koko loppuelämäsi!
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Pyydän Anttia poistamaan tunnukseni lopullisesti. Kiitos näistä lähes 9 vuodesta, jotka sain kanssanne viettää.
Kiitos itsellesi. Olit hyvä hahmo forumilla. En ole hengenheimolaisesi, mutta pidin tavastasi pistää itsesi likoon. Uskon, että päätöksesi vetäytymisestä forumilta pitää. Tällaisen avautumisen jälkeen olisi noloa enää palata. Miehekäs vetäytyminen muuttuisi kertaheitolla säälittäväksi huomionkipeydeksi.

Eli: Ole hyvä Antti, ja poista tämä tunnus kokonaan. Mielellään vielä kaikki postauksenikin jos se on mahdollista jollain helpolla toimenpiteellä.
Hieman ihmetyttää, miksi nuo kaikki postaukset haluaisit poistettavaksi.
 
Ylös