Ni!ny vaan pitäis enää tietää, mitä eilen on tapahtunut
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=1598&page=90ny vaan pitäis enää tietää, mitä eilen on tapahtunut
Kyllä tiedät, ei ole vaikea asia päätellä.Minulle on jäänyt hämäräksi se logiikka millä tunnusten poistamista pyydetään. Ymmärrän kyllä jotenkin sen, että haluaa lopettaa kirjoittelun foorumille (vaikken välttämättä ole samaa mieltä lopettamisen motiiveista), mutta mitä sillä tunnusten poistamisella ajatellaan saavutettavan?
Marttyyreita on täällä vähän liikaa.Kyllä tiedät, ei ole vaikea asia päätellä.
Entä voisiko niitä viestejä lisätä?Olisiko mahdollista tehdä toivelista poistettavista viesteistä? Omista viesteistäni voistaa ne, joista en ole enää samaa mieltä kuin viestikirjoitusajankohtana.
Kuule mä voin lahjoittaa sulle vaikka 60 000 viestiä. Ei muuta kuin mun laskuria vaan pienemmäks ja kaikki sulle. Valtuutan tässä ja nyt ylläpidon suorittamaan kyseisen toimenpiteen :ahem:Entä voisiko niitä viestejä lisätä?
Mulle voisi modet pistää vaikka tommoset 40 000, niin säästyisipä kirjoittamisen vaivalta..
Vaikee sanoa, mutta tunnustuksia voi saada vaikka keneltä!Mistä semmoisen tunnuksen saa?
Varsin diplomaattinen ja hienovainainen tapa sanoa "painu helvettiin"Mun mielestä Oopeen tunnuksen ja kaikki viestit sais poistaa. Sen verran kaltoin kohdeltu henkilö on hän, että ansaitsee kyllä päästä irti tästä helvetistä. :ahem:
Ketä (haa turkkumurre) allekirjoittaa?
Joo, myyn viestejä hintaan 10 centtiä per viesti tai koko paska viidellä tonnilla :ahem:Post countia voi säätää. Oottako OoPee ja EdHunter tosissaan?
Hinnasta voisi vähän tinkiä.Joo, myyn viestejä hintaan 10 centtiä per viesti tai koko paska viidellä tonnilla :ahem:
12.000 viestiä vaikka sitten tonnilla?Hinnasta voisi vähän tinkiä.
Tai sitten edullinen opiskelijatarjous kenties?
laatu maskaa!Onpa kallista, itsellä ainakin useimmat viestit tuppaa olemaan vaan sellaisia kahden sentin kommentteja...