Tunnuksen poistaminen

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Se teki sen taas. Kukaan muu kuin Ruunar ei saa viesteillään hymyä naamalleni lähes joka kerta. Tuntuu kuin oltaisiin aina tunnettu. :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Paljon muutakin jäi epäselväksi. Esim. elämän tarkoitus ja minne voisi soittaa, jotta saisi sen selville - ja kukakohan soittaisi?

Tervetuloa Runar! :)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Terve. Minunkin on aika sanoa suoraan että minun aikani tällä foorumilla alkaa olla ohi koska minua väitetään suunnilleen samaksi videonkopijoijaksi kuin juhni. Se ei minusta oikein kuulosta mukavalta. Myöskin viimeaikaiset kiireeni ja muutkin asiat ovat ajaneet minun forumin juttujeni yli. Ja vielä eiliseen semmonen juttu että nämä olivat minun serkkuni videoita jotka sain vasta tietokoneformaatissa ja ne olisi pitäny tarkastaa ja siten tehdä johtopäätökset. Mutta minulle kuitenkin oli jo liikaa ruveta vertaamaan minua johonkin hemmetin yleiskopioitsijaan joka kopioi jokaikisen videon minkä netistä löysi eikä juuri koskaan tuonut omia videoitaan esille. Joten pyydän teitä poistamaan tunnukseni pois. Tosin postini voitte jättää jos haluatte mutta minulle olisi hyvä jos poistaisitte... Kiitos tästä ajasta minkä olette minulle suoneet ja Kyllösen sanoin Näkemiin ja Kuulemiin!
Löytyipä hieno toikki kun pölyttyneitä arkistoja innostui kaivelemaan. Varsinkin tämä viesti nosti suupielet hymyyn.
 

Örfil

Guest
Nyt on aikaa jo kulunut riittävästi miehekkääseen come backiin: Runski, tule takaisin!
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
En nyt osaa oikeen sanoa kuinkahan kauan pohdittu juttu tämä vetäyminen on ollut, kun kerran vielä puoli tuntia ennen meno oli tätä tasoa:
Lisäks hommalla on ruuhkautettu poliisilaitosten lupakansliat täysin. Siinä kun ennen pääsi käytännössä heti lupa-anomusta viedessään haastatteluun, ovat jonot nyt niin pitkät, että ensi vuonna vasta on toivoa päästä haastatteluun.
Kaikki tuo haastatteluhomma sun muu on pois myös lupakanslian muusta toiminnasta, esim. passihakemuksien käsittelystä ja henkkarien, ajokorttien yms myöntämisestä.
Nooh, itselläni tästä hlöstä ei ole mitään muistikuvaa, kun kerran on marttyyrivetäytymisen vuotta ennen kuin tänne ilmaannuin...
 
Ylös