Tupakoimattomuus

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
72 sanoi:
Kysymys tupakoitsijoille ja lopettaneille:

Onko tupakointinne ollut koskaan siinä mittakaavassa, että yölläkin oli herättävä röökille?
Ei ainakaan minun ole koskaan yöllä tupakin takia tarvinnut herätä. Kuitenkin jos jostain syystä vaikkapa mökillä heräsin esim. ukkoseen, niin saatoin siinä ukkosta ihaillessa poltella yhden.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Kysymys tupakoitsijoille ja lopettaneille:

Onko tupakointinne ollut koskaan siinä mittakaavassa, että yölläkin oli herättävä röökille?
Ei ole. Tosin joskus harvoin on kyllä käynyt niin, etät kun olen herännyt kusihätään, niin on tullu vessareissun päätteeksi poltettua röökikin. On kuitenkin äärimmäisen harvinaista, kuten toisin on sekin, että ylipäätään joudun yöllä käymään veskissä. Useinmiten ei mulle heti heräämisen jälkeen rööki edes maistu, paitti päikkärien jälkeen :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
72 sanoi:
Kysymys tupakoitsijoille ja lopettaneille:

Onko tupakointinne ollut koskaan siinä mittakaavassa, että yölläkin oli herättävä röökille?
Ei mulla ainakaan. Lisäks tossa tulee sellanen pointti esiin että vaikka oiskin tehny mielin niin moon ennen tätä paikkaa melkeesti aina asunu avoliitossa. Ois ollu aika junttia ja omahyväistä sitä toista kohtaan öisin juosta sauhuilla ja mahdollisesti herättää se.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
72 sanoi:
Kysymys tupakoitsijoille ja lopettaneille:

Onko tupakointinne ollut koskaan siinä mittakaavassa, että yölläkin oli herättävä röökille?

Ei. Ei tulis mieleenkään. Mä polttelen vähän millon tykkään. Perjantain jälkeen en oo vetänyt ollenkaan. Kohta vois kyllä käydä kahvilla ja röökillä :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ois ollu aika junttia ja omahyväistä sitä toista kohtaan öisin juosta sauhuilla ja mahdollisesti herättää se.
Entäs toi kusellakäynti öiseen aikaan? :(
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Näin tänään tämän henkilön tupakalla:

Tämä kaveri oli seurassa:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Entäs toi kusellakäynti öiseen aikaan? :(
En käy kesken unien kusella.
Vaikka kävisinkin, niin se olisi kuitenkin ihan eri asia kuin yötä myöden trampata ulkona tupakalla ja pukea päälle koirien ulvoessa vieressä luullessaan pääsevänsä ulos.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
En käy kesken unien kusella.
Kundi laskee allensa :eek!:
YÖKASTELIJA!!! KUNDIT!! RUNARI KUSEE LAKANOIHIN!!!

HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! AVUTONTAAAAAAHH!!!!! :D :D :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
No jumalauta...eiks teille oo äiti jo lapsena opettanu että kusella käydään just ennen nukkumaanmenoa niin ei tartte kesken unien sitä varten herätä??
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
En käy kesken unien kusella.
En minäkään. Enkä käy edes bensalla.
ÄHÄÄHÄÄ!!1 HASSUTTELUA!!! Käske käymään meilläkin!!! HÄHÄÄÄHÄ!!!!

En ole koskaan lähtenyt tupakalle jos sattumoisin herään yöllä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
No jumalauta...eiks teille oo äiti jo lapsena opettanu että kusella käydään just ennen nukkumaanmenoa niin ei tartte kesken unien sitä varten herätä??
Muista toi ohjenuora myös sitten, kun alkaa vanhemmalla iällä tulemaan noita eturauhasvaivoja.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
AJ sanoi:
Muista toi ohjenuora myös sitten, kun alkaa vanhemmalla iällä tulemaan noita eturauhasvaivoja.

Vanhemmella? Mulla alko kanuunat ja öiset kuseskelut tossa abt 29-vuotiaana :jaska:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Palkopoika sanoi:
Vanhemmella? Mulla alko kanuunat ja öiset kuseskelut tossa abt 29-vuotiaana :jaska:
No jos nykytilanteeseen vertaa, niin eihän ne voi alkaa nuoremmallakaan iällä kerta niitä ei vielä ole ollut!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Muista toi ohjenuora myös sitten, kun alkaa vanhemmalla iällä tulemaan noita eturauhasvaivoja.
Se nyt on eri asia. Täällä nyt tuskin on sellasta porukkaa jotka vielä moisesta sairaudesta kärsis.
 
Ylös