Sam
Muumipappa
Onnea!!!Juskanen sanoi:Rupee oleen just sillään kaks kuukautta ilman tupakkia täynnä kai.
Loistavaa :thumbup:Juskanen sanoi:En halua enää polttaa.
Onnea!!!Juskanen sanoi:Rupee oleen just sillään kaks kuukautta ilman tupakkia täynnä kai.
Loistavaa :thumbup:Juskanen sanoi:En halua enää polttaa.
Onks alottaminen sujunut hyvin? Ois mielenkiintosta kuulla väliaikatuloksia!! :ahem:Albert Oil sanoi:Minäpä ihan piruuttani aion ALOITTAA tupakanpolton protestiksi moiselle terveysintoilulle ja keuhkosuojelulle. Nyt alkaa askitolkulla!
NYT on muutosta tuossa asiassa. Tosin vasta niimeiset vajaat kaks viikkoa. Eipä ole aikoihin kesä tuoksunut tällaiselta. En oikeasti ole edes muistanut ja tajunnut että se tuoksu on näin vahva ja miellyttävä. Toki olen kesän tuoksut haistanut polttaessanikin mutta en likikään näin vahvasti ja konkreettisesti.Runar ja Kyllikki sanoi:Sama mulla.
Ei minkäänlaista merkkiä siitä, että makuaisti ois muuttunut mihinkään suuntaan. Sen verran hajuaisti on muuttunut, että tupakki tuoksuu hyvälle. Ennen suhtautuminen siihen oli aika neutraali ja suljetuissa tiloissa se jopa ällötti. Muiden hajujen/tuoksujen suhteen ei mitään muutosta. Muutokset kaiken kaikkiaan ovat ällistyttävän pieniä. Raikkaampi olo on, eivätkä vaatteet haise enää tupakalle mutta mitään sellasta keuhkojen yms. puhdistumista vaikkapa yskimällä en ole havainnut, mistä monet puhuu.
Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on selkeesti iltasin makeenhimoa nyt kun en polta. Karkkia menny varmaan 10-kertanen määrä normaaliin verrattuna. Muutaman viikon aikana mm. 3 kpl 100 gramman levyjä suklaata ja 300 grammaa irtokarkkeja menny. Eli ainakin 600 grammaa karkkia 4 viikossa. Normaalisti ei varmaan tosiaan kymmenesosaakaan tosta.
Että on normaalipainoinen vai pulskassa kunnossa? :doubtful:burb sanoi:No ei sitä tosta sun avattaresta huomaa.
Siis sitä ei huomaa että kiloja on tullut lisää.Moe Szyslak sanoi:Että on normaalipainoinen vai pulskassa kunnossa? :doubtful:
Vähän tarkkuutta nyt näihin kommentointeihin.
Ettei vaan olisi 347?burb sanoi:PL 337
OisAce17 sanoi:Ettei vaan olisi 347?
Jep. :ahem:Ace17 sanoi:Ettei vaan olisi 347?
Jepjep, itselleni on tullut 2kg kahdessa kuukaudessa. Kuulostaa vähälle, mutta itseä vaivaa tuo, kun aika hoikkanen olen aina ollut. En ole vielä dieetille alkamassa, mutta ehkä vois tarkkailla tilannetta.Runar ja Kyllikki sanoi:No niin, kolmatta kuukautta ilman röökiä ja tuo yllättäen päälle iskenyt makeanhimo on kyllä tehnyt tehtävänsä. On tullut takaisin ne lakon alussa menetetyt kolme kiloa ja on tullut 5 lisääkin.
Käy kepatilla. Ne kepattikokit röökaa kato ihan ilmeellä koko ajan ja niiden sormista tulee kepattiin ainakin pari purkkalevyllistä nikotiinia. Niillä palaa yks huulessa ja toinen sormissa uidessakin. Sama kun rokmusisoijilla, mutta ne taas ei osaa tehdä kepattia. Eikä uida.burb sanoi:Olen ollut puolivahingossa polttamatta sunnuntaista asti.
Voin hieman huonosti lauantaista eiliseen ja tupakkaa ei siksi tehnyt mieli.
Nyt tosin voisin käydä tykittämässä raakaa nikotiinia suoraan suoneen.
Meinas rupee hymyilyttämäänMehe Rienarsuo sanoi:Käy kepatilla. Ne kepattikokit röökaa kato ihan ilmeellä koko ajan ja niiden sormista tulee kepattiin ainakin pari purkkalevyllistä nikotiinia. Niillä palaa yks huulessa ja toinen sormissa uidessakin. Sama kun rokmusisoijilla, mutta ne taas ei osaa tehdä kepattia. Eikä uida.
Just näin.Moe Szyslak sanoi:Meinas rupee hymyilyttämään
Mutta repesinkin yllättäen nauruun.