Tupakoimattomuus

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mehe Rienarsuo sanoi:
Käy kepatilla. Ne kepattikokit röökaa kato ihan ilmeellä koko ajan ja niiden sormista tulee kepattiin ainakin pari purkkalevyllistä nikotiinia. Niillä palaa yks huulessa ja toinen sormissa uidessakin. Sama kun rokmusisoijilla, mutta ne taas ei osaa tehdä kepattia. Eikä uida.
Voi pahuksen kepatti. :D :D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
burb sanoi:
Just näin. :D

En muuten käynyt tupakalla koska otin tahtomattani parin tunnin tirsat.
Nyt täytyy keksiä loppuillaksi vielä tekemistä ettei tule lähdettyä tupakalle.
Jos kävisin vaikka kävelyllä tai pistelisin itseäni neuloilla tai jotain, emmätiiä.
Käy saunassa :thumbup:

Tsemppiä paljon!!!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sam sanoi:
Käy saunassa :thumbup:

Tsemppiä paljon!!!
En omista saunaa eikä minulla ole saunavuoroa. Muuten hyvä ehdotus. :wink:
Taisin saunoa edellisen kerran helmikuussa... :dunno:

Edit: Niin juu ja kiitti tsempityksestä, vaikkakaan en taida olla ihan tosimielellä liikenteessä. Ehkäpä kuitenkin tämän vuoden puolella saan lopetettua kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
burb sanoi:
En omista saunaa eikä minulla ole saunavuoroa. Muuten hyvä ehdotus. :wink:
Taisin saunoa edellisen kerran helmikuussa... :dunno:
:(

Noh, eihän suihkussakaan oikein savuaminen onnaa :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Äsken kun tulin raittiista ilmasta kotiin, huomasin että mulla on nykyisin täällä asunnossa miellyttävä tuoksu. Ennen ei ollut.

Mun teorian mukaan se aiempi tilanne johtui siitä, että vaikka asunnossa ei poltettukaan, siellä oleskeli tupakanhajuinen jätkä tupakanhajuisine vaatteineen ja jopa vaatenaulakon päällysvaatteista levisi asuntoon ummehtunut röökinhaju.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Äsken kun tulin raittiista ilmasta kotiin, huomasin että mulla on nykyisin täällä asunnossa miellyttävä tuoksu. Ennen ei ollut.

Mun teorian mukaan se aiempi tilanne johtui siitä, että vaikka asunnossa ei poltettukaan, siellä oleskeli tupakanhajuinen jätkä tupakanhajuisine vaatteineen ja jopa vaatenaulakon päällysvaatteista levisi asuntoon ummehtunut röökinhaju.
Pitänee paikkansa. Ainakin naapurissa käydessä tuntuu kuin siellä poltettaisiin sisällä, kun kaksi ihmista tupakoi. Ulkonahan he vain savuavat, mutta sisälläkin on epämiellyttävä haju näin tupakoimattoman mielestä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mulle tulee kessunhajuisista kämpistä mieleen eno ja sen kämppä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mites tämä projekti etenee? Juskasella taitaa olla nyt kolme kuukautta täynnä? Onko edelleen jotain selkeästi havaittavaa muutosta tapahtunut kuukauden takaiseen?

Tuohon painon nousuun.. Eikös se tupakka vie ruokahalua? Niin ootteko huomannut et ois ollu enämpi nälkä? Ja voisko siinä sit myös olla syy painon nousemiseen, että syökin enemmän kuin aiemmin?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Jacques sanoi:
Mites tämä projekti etenee? Juskasella taitaa olla nyt kolme kuukautta täynnä? Onko edelleen jotain selkeästi havaittavaa muutosta tapahtunut kuukauden takaiseen?

Tuohon painon nousuun.. Eikös se tupakka vie ruokahalua? Niin ootteko huomannut et ois ollu enämpi nälkä? Ja voisko siinä sit myös olla syy painon nousemiseen, että syökin enemmän kuin aiemmin?
Ei ainakaan minulla ole paino juuri noussut, johtunee kai liikunnasta. Muutama kerta viikossa rantalentistä ja pieni pyörälenkki päälle sekä jokapäiväinen uinti vie syömällä hankitut kalorit. Syötyä tulee kyllä enemmän kuin ennen.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Ei ainakaan minulla ole paino juuri noussut, johtunee kai liikunnasta. Muutama kerta viikossa rantalentistä ja pieni pyörälenkki päälle sekä jokapäiväinen uinti vie syömällä hankitut kalorit. Syötyä tulee kyllä enemmän kuin ennen.
Enemmän kerralla vai useammin? Minulla on sellainen kutina, että tekee mieli useammin sapuskaa. Tosin aika henkilökohtaisia lienee nuo mieliteot.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Enemmän kerralla vai useammin? ,,,
Sekä että. Tulee syötyä lähinnä possun tai naudan filettä grillattuna, paistettuna jne. Myös kalaa jonkun verran esim. loimutettuna. Pari isompaa ateriaa päivässä ja sitten jotain pikkupurtavaa iltaisin. (kuten jäätelöä kera mansikkahillon tai mansikkakakkua)
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tuossa kun saunaseurassa yksi poltteli sikaria terassilla niin kyllä sikarin tuoksu on aika hyvä, toisin kuin tupakan haju. Sikaria tekis mieli, mutta kun ei niin ei. Sen sijaan kippasin lasillisen pakastekylmää kossua.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kyllä mulla ainakin tuntuu, että on koko ajan nälkä. Tekee mieli syödä jatkuvasti, kun ennen söin pari kertaa päivässä. Ennen pikkunälkä meni ohi tupakalla ja kahvilla. En mä mitenkään panikoi painoni kanssa vielä, painoindeksi alkaa nyt pitkästä aikaa kakkosella. Mutta kait sitä on tarkkailtava tilannetta kuitenkin.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Micael sanoi:
Tuossa kun saunaseurassa yksi poltteli sikaria terassilla niin kyllä sikarin tuoksu on aika hyvä, toisin kuin tupakan haju.
En tiedä minkälaisesta sikarista on kyse. Mut ainakin joissakin sikareissa haju on niin kauhea, että sitä pahempaa hajua ei liene lain
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Kyllä mulla ainakin tuntuu, että on koko ajan nälkä. Tekee mieli syödä jatkuvasti, kun ennen söin pari kertaa päivässä. Ennen pikkunälkä meni ohi tupakalla ja kahvilla. En mä mitenkään panikoi painoni kanssa vielä, painoindeksi alkaa nyt pitkästä aikaa kakkosella. Mutta kait sitä on tarkkailtava tilannetta kuitenkin.
Tuota. Sehän on sitten vain normaalia. Eikös painoindeksi, vaikkei nyt kokototuutta kerrokkaan, sano että normaalipaino on 20-25. Eli jos alkaa ykkösellä olet LIIAN laiha.
Mitä tässä nyt kesän mittaan on möötteilty niin ei sulla ole painon kanssa ropleemaa vielä PIIIITKÄÄN aikaan, ainakin jos se tahti pysyy siinä samassa. Mutta toi pitää aika monen kohdalla paikkaansa että tupakoinnin lopettaminen nostaa painoa. Isä on ollut kohta vuoden polttamatta ja kyllä on paino noussu.
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Matxi sanoi:
Tuota. Sehän on sitten vain normaalia. Eikös painoindeksi, vaikkei nyt kokototuutta kerrokkaan, sano että normaalipaino on 20-25. Eli jos alkaa ykkösellä olet LIIAN laiha.
Mitä tässä nyt kesän mittaan on möötteilty niin ei sulla ole painon kanssa ropleemaa vielä PIIIITKÄÄN aikaan, ainakin jos se tahti pysyy siinä samassa. Mutta toi pitää aika monen kohdalla paikkaansa että tupakoinnin lopettaminen nostaa painoa. Isä on ollut kohta vuoden polttamatta ja kyllä on paino noussu.
:mad_old: :mad_old: :mad_old: Eikös Matxi tiedä, että naisten painoindeksin kuuluu olla yksinumeroinen. :mad_old: :mad_old:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
NotShee sanoi:
:mad_old: :mad_old: :mad_old: Eikös Matxi tiedä, että naisten painoindeksin kuuluu olla yksinumeroinen. :mad_old: :mad_old:
Enpä ole nähnyt yksinumeroista painoindeksiä. Ja vaikka pilkun vasemmalla puolen olis vaan yks numero, oikeella on todennäköisesti desimaaleja.
 
Ylös