Tupakoimattomuus

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
NotShee sanoi:
:mad_old: :mad_old: :mad_old: Eikös Matxi tiedä, että naisten painoindeksin kuuluu olla yksinumeroinen. :mad_old: :mad_old:
Mitä yhteistä on naisella ja nahkaisella luuviululla? :doubtful: :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
NotShee sanoi:
Nahkainen luuviulu on joskus ollut nainen. :rolleyes:
Tai että siitä kehittyy vielä nainen, kun tulee lihaa luiden päälle ja hormonaallinen toiminta käynnistyy anoreksian jälkeen. :thumbup:
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Moe Szyslak sanoi:
Tai että siitä kehittyy vielä nainen, kun tulee lihaa luiden päälle ja hormonaallinen toiminta käynnistyy anoreksian jälkeen. :thumbup:
Luin "kehittyy vielä nainen, kun tilaa lihaa luiden päälle" ja onnistuin juuri ja juuri tukahduttamaan mielikuvan kebab-äijästä tunkemassa kebablihaa luuviulun luiden päälle. :yuck:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
NotShee sanoi:
Luin "kehittyy vielä nainen, kun tilaa lihaa luiden päälle" ja onnistuin juuri ja juuri tukahduttamaan mielikuvan kebab-äijästä tunkemassa kebablihaa luuviulun luiden päälle. :yuck:
Kokeilen vaan kerkeetkö editoimaan ennen vastausta. :rolleyes:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kauheita motivaatio-ongelmia taas. Onko tässä nyt mitään järkee. Vissiin kolme kuukautta aika tasan tarkkaan ilman tupakkaa mennyt. Ja silti silloin tällöin tupakka käy mielessä, eilen teki ihan mieli. Eikö tämä koskaan lopu (tiedän, ei). En jaksais olla tupakoimatta taas. Tupakinpoltto on niin kivaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mulla ei taasen ole mitään motivaatio-ongelmia kun tuossa viikonloppuna jouduin haistelemaan tupakoivien ihmisten hajuja ja hengityksen löyhkää.
Ei todellakaan käynyt mielessäkään siinä about oksennusta pidätellessä että ois millään lailla kivaa olla samanlainen.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Juskanen sanoi:
Kauheita motivaatio-ongelmia taas. Onko tässä nyt mitään järkee. Vissiin kolme kuukautta aika tasan tarkkaan ilman tupakkaa mennyt. Ja silti silloin tällöin tupakka käy mielessä, eilen teki ihan mieli. Eikö tämä koskaan lopu (tiedän, ei). En jaksais olla tupakoimatta taas. Tupakinpoltto on niin kivaa.
Uskoisin, että tuo mieliteko kyllä tulee loppumaan. Siihen voipi helposti mennä vuosi tai parikin. Luottavaisin mielin vain eteenpäin :thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla ei taasen ole mitään motivaatio-ongelmia kun tuossa viikonloppuna jouduin haistelemaan tupakoivien ihmisten hajuja ja hengityksen löyhkää.
Ei todellakaan käynyt mielessäkään siinä about oksennusta pidätellessä että ois millään lailla kivaa olla samanlainen.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Runar varmaan ymmärtänee mun ja aika monen muun tiukan kriteerin, ettei voisi ottaa itselleen puolisoa, joka tupakoi.
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla ei taasen ole mitään motivaatio-ongelmia kun tuossa viikonloppuna jouduin haistelemaan tupakoivien ihmisten hajuja ja hengityksen löyhkää.
Ei todellakaan käynyt mielessäkään siinä about oksennusta pidätellessä että ois millään lailla kivaa olla samanlainen.
Joo. Se on kyllä karmea se löyhkä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mua kukaan haistele. Ja lisäks taaskin tekee mieli suklaata, vaikka just söin lounaan. Ottaa oikeasti päähän tämä, kun koko ajan tekee mieli syödä. Nyt taas on niin vaikea muistaa, mitä etua tupakoimattomuudesta on. Sen sijaan tupakinpoltto tuntuis kivalle ajatukselle. Olihan se nyt mukavaakin, prkl. Miks mä muuten oisin sitä tehnyt.

Tällä hetkellä ei siis tee varsinaisesti mieli tupakkaa, kaipaan vaan jotenkin tupakanpolttoa. Mutta suklaata tekee mieli :jaska:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Mua kukaan haistele. Ja lisäks taaskin tekee mieli suklaata, vaikka just söin lounaan. Ottaa oikeasti päähän tämä, kun koko ajan tekee mieli syödä. Nyt taas on niin vaikea muistaa, mitä etua tupakoimattomuudesta on. Sen sijaan tupakinpoltto tuntuis kivalle ajatukselle. Olihan se nyt mukavaakin, prkl. Miks mä muuten oisin sitä tehnyt.

Tällä hetkellä ei siis tee varsinaisesti mieli tupakkaa, kaipaan vaan jotenkin tupakanpolttoa. Mutta suklaata tekee mieli :jaska:
Mun on aika vaikea kuvitella mitä ETUJA on polttaa tupakkia. Käsittämätöntä höpinää...
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Sam sanoi:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Runar varmaan ymmärtänee mun ja aika monen muun tiukan kriteerin, ettei voisi ottaa itselleen puolisoa, joka tupakoi.
Kerroin parisen vuotta sitten sätissä itselläni olevan tällaisen kriteerin. Muistaakseni juurikin Runar epäili hieman tätä, mutta nyt lienee ns. toinen ääni kellossa? :)
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ace17 sanoi:
Kerroin parisen vuotta sitten sätissä itselläni olevan tällaisen kriteerin. Muistaakseni juurikin Runar epäili hieman tätä, mutta nyt lienee ns. toinen ääni kellossa? :)
On tuosta ollut täällä forumillakin puhetta. Viimeisimmästä kerrasta ei taida edes olla kovinkaan pitkä aika.
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla ei taasen ole mitään motivaatio-ongelmia kun tuossa viikonloppuna jouduin haistelemaan tupakoivien ihmisten hajuja ja hengityksen löyhkää.
Ei todellakaan käynyt mielessäkään siinä about oksennusta pidätellessä että ois millään lailla kivaa olla samanlainen.
Mie joskus joudun vetämään takin - jos mulla sellainen on - suun ja nenän eteen ja pidätän hengitystä, jos vastaan tulee (ei parhaillaan) tupakoiva tyyppi. Ja esim. Päivölässä tupakkapaikka oli ihan ruokalan ulko-oven vieressä. :thumbdown Jouduin kulkemaan ovesta sisään ja ulos pidättäen hengitystä jopa 5-10 s ajan. :thumbdown
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ace17 sanoi:
Kerroin parisen vuotta sitten sätissä itselläni olevan tällaisen kriteerin. Muistaakseni juurikin Runar epäili hieman tätä, mutta nyt lienee ns. toinen ääni kellossa? :)
Ei silti ole toinen ääni kellossa. Mulla on nytkin sellainen nainen, joka polttaa.
Kun ei se vähennä edes tuon naisen arvoa mun mielestäni niin jos kyseessä ois ehdottomasti elämäni nainen, ei tupakointi hänen arvoansa mitenkään ihmisenä vähentäisi. Se tupakanhaju vain ois homma johon tarttis tottua.
Hajusta ei tartte silti tykätä vaikka ihmisestä tykkää.

Missäs nimim. haju muuten luuraa...tuli jostain kumman syystä mieleen?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Isä on ollut kohta vuoden polttamatta ja kyllä on paino noussu.
Mun isä on ollut jotain pari vuotta polttamatta ja omasta mielestäni on kyllä hoikistunut. Tosin se johtunee siitä, että kun sairastaa diabetestä niin on pakko pitää tietyistä linjoista kiinni.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei silti ole toinen ääni kellossa. Mulla on nytkin sellainen nainen, joka polttaa.
Kun ei se vähennä edes tuon naisen arvoa mun mielestäni niin jos kyseessä ois ehdottomasti elämäni nainen, ei tupakointi hänen arvoansa mitenkään ihmisenä vähentäisi. Se tupakanhaju vain ois homma johon tarttis tottua.
Hajusta ei tartte silti tykätä vaikka ihmisestä tykkää.
Mutta jos ei pysty yksinkertaisesti olemaan pitkään sellaisen ihmisen seurassa, koska se haju on omasta mielestään niin kauhea? Miten ihmeessä sitä pystyisi sitten seurustella, jos ei pysty edes suutelemaan? Ja nyt unohdetaan suuvedet ja kurkkupastillit. Ne varmasti lievittävät sitä hajua ainakin tilapäisesti, mutta jos asuu tupakoitsijan kanssa samassa taloudessa niin se haju tulee silti joka paikasta. Tiedän sillä olen koko lapsuuteni asunut tällaisessa olosuhteessa. Mutta hienoa, ettei sinua tuo juurikaan häiritse. :)
 
Ylös