Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Mä vedän kans alkoholitonta. Mutta mä vedän sitä vessasta alas. Tai voi siinä vähän promilleja olla.
Sam sanoi:Mitenkäs arvon lopettaneilla menee? Vieläkö Runar tarvitsee korvaavaa hoitoa?
Tämä tuli tässä mieleen, kun itselläni on alkoton kausi menossa. Äsken teki ensimmäistä kertaa aloittamisen jälkeen mieli olutta, mutta mielihalu katosi juotuani holittoman Clausthalerin Kohta sauna lämpenemään ja juomaksi otan yhden puolen litran puolukkalimun
Ihan hyvällä mallillahan tuo homma on sulla.Runar ja Kyllikki sanoi:Käytännössä vissiin täysin psyykkinen riippuvuus siihen tekemiseen, ei nikotiiniin.
Tuosta saa kätsysti keppanaa, kun kaataa lorauksen kossua sekaan.Sam sanoi:Mulla meni lauantaina 6 alkoholitonta olutta ja eilenkin kolme
Ilman muuta!Zetor sanoi:Tuosta saa kätsysti keppanaa, kun kaataa lorauksen kossua sekaan.
Tblair sanoi:Ilman muuta!
Ja oikein miehet jatkaa kekkostakin. Tulee kutosta.
Sama juttu. Jallupullojen oston lopetin kesäloman päättyessä, mutta spaddu jäi.Mr Natural sanoi:Mikäs lopettaneilla on tilanne? Polttaminen jäi kesäkuukausina päälle, mut voisin itsekin taas vaihteeksi lopettaa.
Mä en ole vielä edes aloittanut jallupullojen ostoa ja spaddut on jääneet täysin ostamatta.Captain Howdy sanoi:Sama juttu. Jallupullojen oston lopetin kesäloman päättyessä, mutta spaddu jäi.
Paljon paljon paljon paljon tsemppiä täältä sinne teille molemmille :ahem: :ahem: :thumbup: :ahem: :ahem:ettelbruck sanoi:Vaimo lopetti tupakoinnin 30 tuntia sitten. Polttanut teini-iästä joten koville voi ottaa.