sama!Luin ensin "Minä en vaan aio jatkaa samaa hiljaiseloa kuin tähänkin asti". Petyin.
Itsehän aion jollain tavalla edistää tuon hiljaiselon päättymistä omalta osaltani, mutta en nyt sentään rohkene mennä lupaamaan mitään asian tiimoilta.
sama!Luin ensin "Minä en vaan aio jatkaa samaa hiljaiseloa kuin tähänkin asti". Petyin.
Ai mä on sulle vaan joku kiintiöhomo sun juhlissa?? :thumbdownLupaan hiihtää Finlandia-hiihdon ja järjestää sen jälkeen maaliskuussa bileet, joihin kutsun f1-forumisteista kiintiö-homojen lisäksi ne jotka tulevat paikan päälle kannustamaan ja joiden kannustuksen myös tunnistan. :ahem:
Ei onnistunut tämä. :dunno:Nyt vois kyllä luvata, ihan vaan Moen mieliksi, että alan jäystää purkkaa. Suu auki tietysti. Koko ajan jauhaa, mässyttää siinä.
:ahem:Ai mä on sulle vaan joku kiintiöhomo sun juhlissa?? :thumbdown
Molemmat ootte.Ai mä on sulle vaan joku kiinteähomo sun juhlissa?? :thumbdown
Tätä on saatettu ennenkin ehdottaa, mutta harkitse ilman muuta noita karting-kisoja, katsojana tai kisailijana. Ainakin joidenkin kisojen jälkeen on jonkinlaista ruokailua tai vastaavaa. Ja hienoa porukkaa joka tapauksessa paikalla.Lupaan vuodelle 2010 saman, kun lupasin tällekin vuodelle. Tavata lisää tämän forumin mainioita hahmoja, joskus ja jossain, vuoden kuluessa.