WebSlave
Trackman
En varmaankaan vastannut siksi, että olit teettämässä minulla työtä, jonka yhtä helposti pystyit tekemään itsekin. Tai sitten en vain huomannut kysymystä.Lazyweb ei tällä kertaa suostunut vastaamaan mulle, joten kävin itse tilastoja läpi ja vuodesta 1980 nykypäivään asti Keken lisäksi ykkös- tai kakkossijaa huonommin sijoittuneessa tallissa mestaruuden on voittanut vain Piquet vuonna 1983 Brabhamin ollessa kolmas.
Sekä 1982 että 1983 tallikaveri ei selkeästi tuonut läheskään samaa pistemäärää kuin ykköstykki. Brabhamin Patrese kyllä oli ihan kelpo kuski, mutta keskeytyksiä tuli liukuhihnalta. Yhtä lukuunottamatta kaikki teknisiä. Aika tuttu kuvio siis, kakkoskuski kokee kaikki tekniset viat.
1982 oli etukäteen selvää, ettei Williams vauhdillisesti pärjää turboille. Paitsi että Keke pärjäsi useallakin radalla, koska turboilla täytyi olla enemmän polttoainetta ja teknisiä ongelmia edelleen tuli säännöllisesti.
1983 Brabham oli hyvä auto nopeudeltaan, mutta luotettavuus oli edelleen ongelma.
Viimeksi muokattu: