Näin kuvan jossain missä shumilla oli kultanen vyönsolki jossa luki 7 Time World ChampionJ.Hunt sanoi:Shumillahan nyt tais olla kalsareissakin seitsemän tähteä.
Näin kuvan jossain missä shumilla oli kultanen vyönsolki jossa luki 7 Time World ChampionJ.Hunt sanoi:Shumillahan nyt tais olla kalsareissakin seitsemän tähteä.
Saakohan noita tarroja jostain ostaa? Tarravihko kaipaa täydennystä.Renessanssinero sanoi:Oliks Schumilla kausilla 05 ja 06 7 tuollaista maailmanmestaruustarraa?
Aja mestariksi niin saat tuollaisen. :ahem:formulastara sanoi:Saakohan noita tarroja jostain ostaa? Tarravihko kaipaa täydennystä.
Campsa.PuoliPöhkö sanoi:Mulla meni ihan ohi se, että mikä kurva se oli josta
Heikki päästeli rengasvallin sisään edellisessä kilpailussa?
Kypärässä sillä oli 7 tähteä ennen kuin se ehti edes voittaa kaikkia mestaruuksiaan. Tais tietää mitä saavuttaa tulevaisuudessa... :alppu:J.Hunt sanoi:Shumillahan nyt tais olla kalsareissakin seitsemän tähteä.
Hevosurheilusta. Pole position = paalupaikka.Revolt sanoi:Mistäs tää paalupaikka-käsite nyt taas olikaan peräisin?
Ei toi itseasiassa mikään tarra ole, pikemminkin ns. kangasmerkki. Ja kait nuita jostain tarroina saa, kait...formulastara sanoi:Saakohan noita tarroja jostain ostaa? Tarravihko kaipaa täydennystä.
Radan pintaan jäänyt tuore kumi parantaa sen pitoa, joten yleensä rata on parhaimmillaan aika-ajon viime hetkillä.PohjoisenPike sanoi:Tätä olen miettinyt jo pitkään:
Miksi aika-ajoissa kaikki kuljettajat lähtevät aina ajamaan viimeisillä sekunneilla, kun puolivälissä olisi rata melkein tyhjillään?
Bobakin selityksen lisäksi Q3:ssa on luonnollisesti myös pieni kiirus. Jos aikoo tehdä kaksi vetoa (kuten yleensä tehdään), vie se ensimmäinen veto ulosmeno- ja sisääntulokierroksineen jo noin puolet jakson kymmenestä minuutista. Siksi puolivälin tienoilla on rauhallisempaa. Jos sen ensimmäisen vedon jättää puoliväliin, tulee kiire ehtiä tehdä se toinen, vaikka tietysti riittää, että lähtee nopealle ennen ruutulipun heilahtamista. Kiire riippuu vähän radan pituudesta, tietenkin.PohjoisenPike sanoi:Tätä olen miettinyt jo pitkään:
Miksi aika-ajoissa kaikki kuljettajat lähtevät aina ajamaan viimeisillä sekunneilla, kun puolivälissä olisi rata melkein tyhjillään?
Oikeaa vastausta ei taida kukaan tietää, mutta olettaisin, että asiasta päätettäisiin vasta, mikäli kiinnostusta heräisi. Mukanan olevien valimistajien lisäksi myös Cosworth on homologoinut nykysääntöjen mukaisen moottorin 2006, joten nollasta ei ihan välttämättä tarvitse aloittaa.Fool sanoi:Kun moottorien kehitys on nyt jäädytytte niin jos (tiedän, erittäin epätodennäköistä) nyt sattuisi, että joku isompi firma haluaisi liittyä formuloihin niin saavatko he tuoda oman moottorinsa? Vai onko FIAlla oltu niin realisteja ja luotetaan siihen ettei mikään isompi organisaatio halua liittyä ennen vuotta 2010 (vai 2011?).
On niin kova henkinen krapula kaiteiden välissä ajamisesta, että on pakko päästä vähän nollaamaan.öö ruz sanoi:Blacout......mikäs olikaan historia sille että Monacossa ajetaan torstaina harjoitukset ja ykköset pitää perjantaina vapaapäivän?