Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Tähän asti piti maailmaa tallata saadakseni tietää, että on olemassa esine nimeltä lihapullasakset.
Nyt mulle saa joku fiksu kertoa, että mitä kummaa tehdään lihapullasaksilla. Myös Jjusban ja Howdy saavat esittää oman näkemyksensä mutta niitä ei illata.

Nimimerkki dzeidzei viimeisteli lihapullamassasta tehdyn Tik Tak -tytön lihapullasaksilla.

Tähän asti piti maailmaa tallata saadakseni tietää, että on olemassa esine nimeltä lihapullasakset.
Nyt mulle saa joku fiksu kertoa, että mitä kummaa tehdään lihapullasaksilla. Myös Jjusban ja Howdy saavat esittää oman näkemyksensä mutta niitä ei illata.

Lihapullavarkaat nappasee niillä lihapullat irti. Esmes kun suihkussa kumarrut niin lihapullavaras iskee *NAPS* vaan ja lihapullasi ovat irti! Ja lihapullavaras juoksee käkättäen pakoon.

Ihmettein muuten ihan samaa jokunen viikko sitten, kun oli kuulemma kiinalaisvalmisteisissa lihapullasaksissa ollu liikaa lyjiyä tms. ja kehoitettiin palauttaamaan takaisin kauppaan. Joutu kuuklettamaan, mutta kuva selvitti :frank:

lihapullasakset.jpg

Lihapullavarkaat nappasee niillä lihapullat irti. Esmes kun suihkussa kumarrut niin lihapullavaras iskee *NAPS* vaan ja lihapullasi ovat irti! Ja lihapullavaras juoksee käkättäen pakoon.

Mossella on selkee etulyöntiasema, koska toi toimii vain, jos on "köttbullarit" jo laskeutuneet.

Mossella on selkee etulyöntiasema, koska toi toimii vain, jos on "köttbullarit" jo laskeutuneet.

Mossen tapauksessa operaatio tehdään ns. tähystyksellä perseen kautta. Ja Mossehan on ainakin omien puheiden mukaan valmiiksi pers'aukinen.

Tuli niin tyhmä kysymys tuosta TV1:ltä parhaillaan tulevasta Hiljaa toivotut-dokumentista mieleen, että vedin huulilta takas.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.