Tyhmiä kysymyksiä tietokoneista...

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mitenkäs sellainen onnistuis että kun www.wrc.com lykkää aina videota selaimeen mutta mä en ihan joka kerta haluais että se lähtee automaattisesti pyörimään kun noille sivuille menee.
Eli oletusasetuksena nuo videot ei lähtis liikkeelle vaan vasta kun painan pläy-näppylää tai silleen...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Mitenkäs sellainen onnistuis että kun www.wrc.com lykkää aina videota selaimeen mutta mä en ihan joka kerta haluais että se lähtee automaattisesti pyörimään kun noille sivuille menee.
Eli oletusasetuksena nuo videot ei lähtis liikkeelle vaan vasta kun painan pläy-näppylää tai silleen...
Mikäköhän selain sulla mahtaa olla?

Ei mulla vaan lähde videot pyörimään automaattisesti. Tai siis toi WRC:n logo kyllä pyörähtää lyhyessä videossa tossa "You are watching" -ikkunassa, mutta siinä kaikki.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Mikäköhän selain sulla mahtaa olla?
Firefox
OoPee sanoi:
Ei mulla vaan lähde videot pyörimään automaattisesti. Tai siis toi WRC:n logo kyllä pyörähtää lyhyessä videossa tossa "You are watching" -ikkunassa, mutta siinä kaikki.
Jaa. Mulla lähtee heti sen logon pyörähtelyn jälkeen videot rullaamaan, Windows Mediaplayerin avustuksella. Mediaplayer on mallia 11.0.5721.5230.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Sama juttu mulla, video alkaa pyörimään välittömästi. Kohtalaisen ärsyttävää. Versio sama kuin burbilla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Firefox

Jaa. Mulla lähtee heti sen logon pyörähtelyn jälkeen videot rullaamaan, Windows Mediaplayerin avustuksella. Mediaplayer on mallia 11.0.5721.5230.
Niin mullakin. Himassa ei lähde automaattisesti rullaamaan, duunissa lähtee.

Asenna Adblock Plus extension ja blokkaa se video (http://broadcast.global-mix.net/?m=gmuk-n.one-tv&.wvx) siitä pääsivulta "you are watching" -kohdasta. Tuolla estät videon automaattisen käynnistyksen, mutta silti pystyt katsomaan halutessasi videoita klikkaamalla niitä normaaliin tapaan.

Jos sulla on ennestään Adblock (ilman plussaa) asennettuna, niin toimii varmaan silläkin. Jos kuitenkin päätät asentaa plussan, niin kannattaa varmanakin deinstalloida toi Adblock.

Kokeilin ja toimii.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Flashblocker estää automaattisesti tuon, mutta se lähtee rullaamaan heti, jos hyväksyy tuon global-mix:in scriptit.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Flashblocker estää automaattisesti tuon, mutta se lähtee rullaamaan heti, jos hyväksyy tuon global-mix:in scriptit.
Niinmukku se blokkaa kaikki flashit, eikä vaan tuolta sivulta.

Voi tietysti olla toivottavaakin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Niin mullakin. Himassa ei lähde automaattisesti rullaamaan, duunissa lähtee.

Asenna Adblock Plus extension ja blokkaa se video (http://broadcast.global-mix.net/?m=gmuk-n.one-tv&.wvx) siitä pääsivulta "you are watching" -kohdasta. Tuolla estät videon automaattisen käynnistyksen, mutta silti pystyt katsomaan halutessasi videoita klikkaamalla niitä normaaliin tapaan.

Jos sulla on ennestään Adblock (ilman plussaa) asennettuna, niin toimii varmaan silläkin. Jos kuitenkin päätät asentaa plussan, niin kannattaa varmanakin deinstalloida toi Adblock.

Kokeilin ja toimii.
Ok.
Adblock Plussa mulla olikin jo.
Nythän se poistaa sen valmiiksi latautuvan videoruudun kokonaan,
alunperin ajattelin että jos löytyisi joku asetus vaikkapa Mediaplayerista että se videoruutu latautuisi muttei itse video lähtis pörräämään automatik.
Mutta näin tää toimii kans. Kiitos. Olis tää tosin itsekin pitänyt tajuta. Häpeän.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Miksi Armor Online-palomuuria ei voi poistaa? Tulee vain ilmoitus "does not exist, cannot remove". Ja hetken kuluttua se taas on päällä. Kone pitää aina väkisin sammuttaa (tai kerran sadasta se sammuu normaalisti).
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Ok.
Adblock Plussa mulla olikin jo.
Nythän se poistaa sen valmiiksi latautuvan videoruudun kokonaan,
alunperin ajattelin että jos löytyisi joku asetus vaikkapa Mediaplayerista että se videoruutu latautuisi muttei itse video lähtis pörräämään automatik.
Mutta näin tää toimii kans. Kiitos. Olis tää tosin itsekin pitänyt tajuta. Häpeän.
Niin poistaa, mutta haittaako tuo? Kun klikkaat videota sieltä listalta, niin se aukeaa just siellä, missä sen kuuluukin aueta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Niinmukku se blokkaa kaikki flashit, eikä vaan tuolta sivulta.

Voi tietysti olla toivottavaakin.
Mä ainakin mielummin klikkaan sitä fläshhin kohdalla olevaa play-namiskaa kuin annan noiden härpäkkeiden latautua automaagisesti.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
sooda sanoi:
Miksi Armor Online-palomuuria ei voi poistaa? Tulee vain ilmoitus "does not exist, cannot remove". Ja hetken kuluttua se taas on päällä. Kone pitää aina väkisin sammuttaa (tai kerran sadasta se sammuu normaalisti).
En tunne tuota sen ihmeemmin, mutta mitäpä jos asennat Armorin uudestaan ja sen jälkeen kokeilet deinstalloida sen? Tuurilla se asennusohjelma on tehty jopa sellaiseksi, että se löytää aikaisemman asennuksen ja kysyy haluatko poistaa sen.

En tiedä onko tuolle olemassa erillistä removal toolia, se tietysti olis se paras ratkaisu.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Niin poistaa, mutta haittaako tuo? Kun klikkaat videota sieltä listalta, niin se aukeaa just siellä, missä sen kuuluukin aueta.
Ei haittaa, näin on hyvä.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Oopee arvon Kaspersky guru! Mulla on nyt tommoinen Internet Security ja siinä on outo ongelma. Kun koneen käynnistää, niin wintoosan security center väittää että mun kaspersky on pois päältä - Kaspersky ei tätä väitettä tue.

Ongelma poistuu kun teen sille "Stop" ja sitten "Start" -tempun.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
OoPee sanoi:
Niin mullakin. Himassa ei lähde automaattisesti rullaamaan, duunissa lähtee.

Asenna Adblock Plus extension ja blokkaa se video (http://broadcast.global-mix.net/?m=gmuk-n.one-tv&.wvx) siitä pääsivulta "you are watching" -kohdasta. Tuolla estät videon automaattisen käynnistyksen, mutta silti pystyt katsomaan halutessasi videoita klikkaamalla niitä normaaliin tapaan.

Jos sulla on ennestään Adblock (ilman plussaa) asennettuna, niin toimii varmaan silläkin. Jos kuitenkin päätät asentaa plussan, niin kannattaa varmanakin deinstalloida toi Adblock.

Kokeilin ja toimii.
Kiitän. Ja häpeän kans.
 
Ylös