burb
.
Kohtuullisen provosoiva väite.Pidän ihmeellisenä, että Israelin sotarikokset ei ole täällä ketään haitannut.
Kohtuullisen provosoiva väite.Pidän ihmeellisenä, että Israelin sotarikokset ei ole täällä ketään haitannut.
Ei vaan totuus. Kyllä mä ymmärrän jos tummaihoisen lapsen kuolema ei haittaa niin paljon, kuin valkoisen lapsen.Kohtuullisen provosoiva väite.
Israelissa terroristit ovat saaneet turpaansa aina. Ukrainan tilanne on mielenkiintoisempi ja läheisempi, vaikka ruumiita tulee vähemmän.Pidän ihmeellisenä, että Israelin sotarikokset ei ole täällä ketään haitannut. Geneven sopimus kieltää kouluihin ja sairaaloihin tehtävät iskut. Juu siellä on ehkä ollut raketteja, mutta mun mielestä mikään ei oikeuta lasten tappamista. Ei ole muuten yhtään siviiliä israelin puolelta saanut surmansa tän konfliktin aikana.
Siis...no...täh?Ei vaan totuus. Kyllä mä ymmärrän jos tummaihoisen lapsen kuolema ei haittaa niin paljon, kuin valkoisen lapsen.
Kyllähän tuota esittävät lisääntyvässä määrin virallisetkin tahot (kansanmurha? etninen puhdistus? siviilien murhaaminen?).Kohtuullisen provosoiva väite.
Eiköhän sen Malesialaiskoneen mukana mennyt suhteellisen suuri määrä lapsia.Eikä Ukrainassa käsittääkseni ole tapettu lapsia.
Hyvä pointti.Eiköhän sen Malesialaiskoneen mukana mennyt suhteellisen suuri määrä lapsia.
Kuinka hedelmälliseksi kuvittelet keskustelunaloituksesi jossa herjaat esim. minua rasistiksi, jeesustelet teennäisesti että olet muka ainoa jota huolettaa Gazan konflikti ja esität täysin itsestään selvän asian muka omana mielipiteenäsi: "lasten tappaminen on väärin"?Ei vaan totuus. Kyllä mä ymmärrän jos tummaihoisen lapsen kuolema ei haittaa niin paljon, kuin valkoisen lapsen.
Enpä ole koskaan fanittanut ympärileikattuja koukkunokkia jotka ovat vääryydellä ja läntisen maailman tuella maat itselleen vallanneet.Pidän ihmeellisenä, että Israelin sotarikokset ei ole täällä ketään haitannut. Geneven sopimus kieltää kouluihin ja sairaaloihin tehtävät iskut. Juu siellä on ehkä ollut raketteja, mutta mun mielestä mikään ei oikeuta lasten tappamista. Ei ole muuten yhtään siviiliä israelin puolelta saanut surmansa tän konfliktin aikana.
Meinaatko että Adolf oli sittenkin oikealla asialla?Enpä ole koskaan fanittanut ympärileikattuja koukkunokkia jotka ovat vääryydellä ja läntisen maailman tuella maat itselleen vallanneet.
Yllättävän paljon tuo Israelin tilannekin tuntuu kiihkoa Suomessa herättävän. Etenkin Israelin puolustajissa. Niitä nyt aktiivisina pyörii tuolla uutiskommentoinneissa ja viime viikolla oli eduskuntatalon edessä mielenosoitus kera Israelin lippujen. Mediaa puolueelliseksi väittivät ja mielenosoittajat vaikutti olevan enimmäkseen suomalaisia. Miks hitossa Suomen media tuollaisessa asiassa puolueellinen olisi, tuo mitenkään Suomea kosketa.Niin on aika luonnollista, että "lähialueella" tapahtuva konflikti, jossa yhtenä merkittävänä osapuolena on rajanaapurimme, kiinnostaa vuosikymmeniä samankaltaisia tapahtumia poikivan kriisialueen selkkauksia enemmän. Mulla on kuitenkin sellainen käsitys, että nykypäivänä Israelin/Hamasin toimia katsotaan aiempaa kriittsemmin...siis globaalisti.