En todellakaan. Mutta se, että juutilaisille annetaan länsimaiden toimesta palestiinalaisten maa, on väärin.Meinaatko että Adolf oli sittenkin oikealla asialla?
Eikä sillä asialla ole mitään tekemistä Hitukan kanssa.
En todellakaan. Mutta se, että juutilaisille annetaan länsimaiden toimesta palestiinalaisten maa, on väärin.Meinaatko että Adolf oli sittenkin oikealla asialla?
Dzyskowiskheyn Benkö ne on sinne roudannut?Yllättävän paljon tuo Israelin tilannekin tuntuu kiihkoa Suomessa herättävän. Etenkin Israelin puolustajissa. Niitä nyt aktiivisina pyörii tuolla uutiskommentoinneissa ja viime viikolla oli eduskuntatalon edessä mielenosoitus kera Israelin lippujen. Mediaa puolueelliseksi väittivät ja mielenosoittajat vaikutti olevan enimmäkseen suomalaisia. Miks hitossa Suomen media tuollaisessa asiassa puolueellinen olisi, tuo mitenkään Suomea kosketa.
Kovinhan oli suomipojatkin kuitenkin hänen rinnallaan 'asioimassa'.Meinaatko että Adolf oli sittenkin oikealla asialla?
Juutalaisten valtio on Rähinä II:akkosen peruja, siksi se liittyy tähän.Kovinhan oli suomipojatkin kuitenkin hänen rinnallaan 'asioimassa'.
Kysyin joskus visassain, että montako mutta enhän mä enää sitä itse muista lunttaamatta. Hyvä meininki.Suomesta ei montaa juutalaista luovutettu.
Täältä luovutettiin muitakin kuin juutalaisia. Esim. mun sukulaisia. Siellä ne oli Siemensin tehtaalla töissä nälkäkuoleman rajalla.Juutalaisten valtio on Rähinä II:akkosen peruja, siksi se liittyy tähän.
Suomesta ei montaa juutalaista luovutettu, antisemitismi oli ja on edelleen täällä hyvin vähän kannatusta saanut "aate".
Sun mielestä vissiin oli ok, että Suomi luovutti sotavankeja pakkotyöhön ja kuolemaan Saksaan?Lunttasin: tarkkaa vastausta ei pysty sanomaan.
Minimi on kahdeksan + yksi sekä mahdollisesti kolme lisää sekä venäläisten sotavankien luovutusten yhteydessä menneet.
Meinaatko että Adolf oli sittenkin oikealla asialla?
Rassukka ja Mossukka - Forumin päivystävät olkiukotSun mielestä vissiin oli ok, että Suomi luovutti sotavankeja pakkotyöhön ja kuolemaan Saksaan?
Aika kaukana kommunisteista. Inkeriläisiä olivat he, ja ei suurimpia Stalinin faneja. Sibiriin joutui äidin isäkin Isä Aurinkoisen toimesta. Ja suomalaisten toimesta aika moni Saksaan.Racer Xn suku taisi olla juutalaisia ja Mossen suku kommunisteja.