Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Mä lähetän sulle tätä

Joo kiitti.

...van suoraansanottuna eipä tuo Illy musta mitenkään erityisen ihmeellistä ollu. Papukahvia siinä missä muutkin, parempaa tai vähintäänkin yhtähyvää saa paljon halvemmallakin, ainakin täältä.

Tblair2

Active member
Perrkkele....rrrkele!!!!
Tonnit paukkuu!!!! Kuunnelkaas!!!!

Ja sitten bailut!!!! 5000 kommenttia!!!! Ja pelkkaa paskaa kaikki!!!! Kohta 3 vuotta jauhanut taalla. eek!

RRROYH...JA KIPPIS KAIKILLE PELLEILLE! :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jätkähän vaihto kiukulla eek! :D

Onnea sulle Tblair aka Teba aka Teukka aka Teuvo aka Teppo aka Tellervo aka Teija aka Forssan Sukka-Seppo :)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis:
Kippis
Ihme touhua noilla palluroilla, ne ei ryystä ollenkaan noista tuopeista. Kilkuttelevat niitä vain yhteen kilkuttelemasta päästyäänkin. Omituisia ovat todentotta!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Terska ottaa aina hirveitä spurtteja aamusin ja sit se on iltapäivisin hapoilla! Koita säkin sitä, sillon karttuu kommentit plakkarissa wink

Tblair2

Active member
Ei vaan asensin Red Hat Linuxin(7.1) tuon merkkipaalun kunniaksi. Nyt chattaa hyvin!

:cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Meneekö jarnaukseks, jos totean, että tuohan on jo vanha versio? wink
Kyllahan se menee, mutta ei se haittaa, silla mehan vaan retsostellaan ja jarnataan paivat pitkat... :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oraakkeli:

Minä kysyin: Onko Myllis sikahuono ihminen?

Oraakkeli vastasi: Jos on niin minä olen eunukki! Eräs Linnea ei kyllä uskonut minua kun samaa asiaa kysyi.

Ja toisaalta heti peraan wink

Minä kysyin: Oikea retsostelija-sika?

Oraakkeli vastasi: Sinappilaastari! Merisissi! Epäsiisti kännikala! Limanuljaska! Paranoidi! Uskomaton putkisierainlepakko!

Dodiih! eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Minä kysyin: Oikea retsostelija-sika?

Oraakkeli vastasi: Sinappilaastari! Merisissi! Epäsiisti kännikala! Limanuljaska! Paranoidi! Uskomaton putkisierainlepakko!
Osui ja upposi. :D