Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Tblair2

Active member
Tassahan on viela 14 paivaa aikaa... wink

Viikon paasta alan.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ostin muuten ameriikasta "Minority Reportin", ja taas tuli ihmeteltya tekstittajien yleissivistysta, silla (kaytan tekstitysta illalla kun skidit on nukkumassa, illa houm sinema toistaa puheet joskus hiljaa kun pitaa äxön-kohtien takia volumet alhaalla) hemmojen puhuessa Svedua, tekstissa luki "Speaking German". doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tblair:
Tassahan on viela 14 paivaa aikaa... wink
Mulla on itseasiassa toi sun lahtopaiva merkattu allakkaan.

Ihan vain josko eksyisin moikkaamaan doubtful . (Vaikkakin se on aika kaukana :( )

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenna muuten syodaan Hevoisen filetta flambeerattuna Espanjalaisella brandylla, kera suppilovahvero-kermakastikkeen ja uuniperunat Abbanmäti/sipuli/kermaviili-kastikkeella.

Luulis maistuvan... :)

Tblair2

Active member
Myllis:
Ihan vain josko eksyisin moikkaamaan doubtful . (Vaikkakin se on aika kaukana :( )
Tulet! Soita mulle jos olet siella painkaan. Tarjoan fonduet ja vin chaudit. wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
TSCHI-TSCHI---TSCHI---TSCHI-TSCHI---SKÄDÄMMMMM !!!

<small>[ 14-02-2003, 12:20: Message edited by: Myllis ]</small>

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tblair:
Tulet! Soita mulle jos olet siella painkaan. Tarjoan fonduet ja vin chaudit. wink
Hitto!

Voiko tuosta kieltaytya.
Voishan tuon Mersun ottaa taas pidemmalle koeajolle... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kavin muuten eilen pitkasta, pitkasta aikaa ajelemassa Celicalla (menee nyt myyntiin ens kuussa), ja huomasin etta taristi niin maan perkeleesti.

Tutkailin itse aikani, ja lopulta kavin tutulla garagella. Selvisi etta aupair on jossain vaiheessa joutunut tekemaan hatajarrutuksen ja eturenkaissa on paha suoraksi "palanut" osa, eli ajellaan hiukka neliskulmaisilla renkailla nyt.
Aupair ei myontanyt tuollaista tapahtuneen, tieteskaan.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma lahden nyt kokkaamaan skideille. Eli oon vex tunnin pari.

Aupair on Grindelwaldissa Suomesta tulleen kamunsa kanssa. Huomenna menee kuulemma Zermattiin.

Me taas mennaan perheen kanssa Melchsee-Fruttiin sunnuntaina, kun on firman skimbapaiva. Liput, lounas ja juomat menee firman piikkiin. :cool:
Toivottavasti on flunssa ohi siihen mennessa. frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Ostin muuten ameriikasta "Minority Reportin", ja taas tuli ihmeteltya tekstittajien yleissivistysta, silla (kaytan tekstitysta illalla kun skidit on nukkumassa, illa houm sinema toistaa puheet joskus hiljaa kun pitaa äxön-kohtien takia volumet alhaalla) hemmojen puhuessa Svedua, tekstissa luki "Speaking German". doubtful
Minä muuten kopsasi tuon eilen ittelleni SVCD-muodossa, samoin kuin Catch Me If You Canin :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niijoo... sain valentinenpäivänlahjaksi aamulla muijalta pakkauksen BELGIALAISTA SUKLAATA eek! eek! eek!

Belgian Harvester. Made in Belgium doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
...samoin kuin Catch Me If You Canin
Vaimo kavi tuon katsomassa naapureidan kanssa, ja kovasti kehui.

Joutunee ostamaan.

(Jenkeista tarttui muuten taas mukaan 8 leffaa, mm. SpiderMan, MIB II, StarWarsII, Unfaithful, Bourne Identity, About a Boy ja jotain muuta)