Tossa ois aihetta Siguksi.Nopeahuoli:
Mä oon iso hodari extra sinapilla!!!! eek! eek!
Siistii!!!!!!![]()
Tossa ois aihetta Siguksi.Nopeahuoli:
Mä oon iso hodari extra sinapilla!!!! eek! eek!
Siistii!!!!!!![]()
Menee. Mutta ei ollut muuta versiota. Meinasi tulla kusimuna ja jouduin manuaalisesti konffamaan sen LILO:n koska mulla on samassa koneessa Windows. Hosuin sen asennuksen lapi. Toimii kuitenkin.OoPee:
Meneekö jarnaukseks, jos totean, että tuohan on jo vanha versio? wink
Minä kysyin: Keitä ovat Ulkomaanpellet?
Oraakkeli vastasi: Pahimmat vihamiestäni... proxy (-8.5 %).
Tahan onkin hyva lopettaa Oraakkelin sessio.Minä kysyin: Miksi Ulkomaanpellet ovat olemassa?
Oraakkeli vastasi: Mietipä omia tekosiasi ja niiden yhteyttä tähän.
Torvalds oli muuten lipastolla mun käyttäjärjestelmien laskarinpitäjänä (vaikka olikin about saman ikäluokan opiskelijoita kuin minä). Kundilla oli aina tapana heitellä piirtoheittimelle kalvoja, joihon oli koodattu joku tyypillinen käyttöjärjestelmien kusimuna. Pällisteltiin sitä sitten hetken ja Linus kerto miks tää on perseestä. Tän jälkeen kaveri kaivo repustaan toisen kalvon, johon oli printannu itte väsäämäänsä Linuxin koodia ja totes, että "Näin tää kuuluis oikeesti tehdä" eek!Tblair:
Menee. Mutta ei ollut muuta versiota. Meinasi tulla kusimuna ja jouduin manuaalisesti konffamaan sen LILO:n koska mulla on samassa koneessa Windows. Hosuin sen asennuksen lapi. Toimii kuitenkin.![]()
Tsemppia HIFK !Mikko A. Maunula:
Breikki! HIFKi kaato Tapparan eilen jo kolmannen kerran tällä kaudella! GO HIFK! GO KOFF! GO KÄNNI!
Harvinaista herkkua näin IFKlaisittain, että Tappara kaatuu tolla tavalla kolmesti samalla kaudella.Nopeahuoli:
Ei pystynyt Tappara voittamaan IFKta koko kaudella SM-sarjassa.
Hatunnoston arvoinen asia!
TAUDIN NIMI ON INTERNATSISMI . VOI MYÖS KUTSUA TURUN TAUDIKSI.
HARRASTUKSET: Lavatanssit, kansallismielinen politiikka, kalastus , suomalaisten sinisilmäisten lasten tekeminen, Internet.
Lavatanssit ovat osa suomalaista kulttuuria. Siellä saa liikuntaa ja kuulee hyvää musiikkia sekä vallitsee miesten valta ja 6 miljardin vähemmistöt puuttuvat.