Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Tblair2

Active member
OoPee:
Meneekö jarnaukseks, jos totean, että tuohan on jo vanha versio? wink
Menee. Mutta ei ollut muuta versiota. Meinasi tulla kusimuna ja jouduin manuaalisesti konffamaan sen LILO:n koska mulla on samassa koneessa Windows. Hosuin sen asennuksen lapi. Toimii kuitenkin. :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pidan muuten huomisenkin vapaana.

Eli tsattailya saattaa tulla normaalia enampi. :D

Nyt lahden kokkaamaan. Syodaan Raclettea :p

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Whiddu, heti kun pääsin duuniin alko huuto, täällä on rokkenrolli-meno! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Menee. Mutta ei ollut muuta versiota. Meinasi tulla kusimuna ja jouduin manuaalisesti konffamaan sen LILO:n koska mulla on samassa koneessa Windows. Hosuin sen asennuksen lapi. Toimii kuitenkin. :)
Torvalds oli muuten lipastolla mun käyttäjärjestelmien laskarinpitäjänä (vaikka olikin about saman ikäluokan opiskelijoita kuin minä). Kundilla oli aina tapana heitellä piirtoheittimelle kalvoja, joihon oli koodattu joku tyypillinen käyttöjärjestelmien kusimuna. Pällisteltiin sitä sitten hetken ja Linus kerto miks tää on perseestä. Tän jälkeen kaveri kaivo repustaan toisen kalvon, johon oli printannu itte väsäämäänsä Linuxin koodia ja totes, että "Näin tää kuuluis oikeesti tehdä" eek! :rolleyes: :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Se on Valentiinon päivä tänään ja heti aamusta toi meidän homppelikundi swedu-pettersson tuli sitä itteään tohon byroon ovelle toivottamaan! Sanoi kyllä muikea ilme kasvoillaan, että ei lähde kuitenkaan nyt pussailemaan eek! eek!

Ei oo heteroilla helppoa! :(

Niin että hyvää ystävänpäivää vaan pelle-veljet ja siskot!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei pystynyt Tappara voittamaan IFKta koko kaudella SM-sarjassa.

Hatunnoston arvoinen asia!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mikko A. Maunula:
Breikki! HIFKi kaato Tapparan eilen jo kolmannen kerran tällä kaudella! GO HIFK! GO KOFF! GO KÄNNI!
Tsemppia HIFK !

Pudotuspeleihin on pakko paasta.

Nyt vaan naytetaan kaapin paikka Turkulaisille.

Mikko A. Maunula

Banaanintaivuttaja
Sijainti
Hietsu
Nopeahuoli:
Ei pystynyt Tappara voittamaan IFKta koko kaudella SM-sarjassa.

Hatunnoston arvoinen asia!
Harvinaista herkkua näin IFKlaisittain, että Tappara kaatuu tolla tavalla kolmesti samalla kaudella.

Tblair2

Active member
Voihan ystavanpaiva. Oli 2x2cm muffinsi poydalla kun tulin duuniin. :confused:

Ei mulla pitais olla kavereita taalla...ellei se sitten ollut toi isoperseinen kanslisti. wink

Taytyy menna lainaamaan sokeria...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
HARRASTUKSET: Lavatanssit, kansallismielinen politiikka, kalastus , suomalaisten sinisilmäisten lasten tekeminen, Internet.
Lavatanssit ovat osa suomalaista kulttuuria. Siellä saa liikuntaa ja kuulee hyvää musiikkia sekä vallitsee miesten valta ja 6 miljardin vähemmistöt puuttuvat.