Miguel
beagle
asdoj jlaöksjd ölaksjd klasjd aöslkjarnold sanoi:Entäs jos jättäisit suosiolla kirjoittamatta joka toisen sanan, ei tarttisi korjailla![]()
Viesati jäisi tulematta prille selkjoikieliseä
:nope:
asdoj jlaöksjd ölaksjd klasjd aöslkjarnold sanoi:Entäs jos jättäisit suosiolla kirjoittamatta joka toisen sanan, ei tarttisi korjailla![]()
Mutta itse viestin sisältö ei kärsisi minkäänlaisesta inflaatiostaml sanoi:asdoj jlaöksjd ölaksjd klasjd aöslkj
Viesati jäisi tulematta prille selkjoikieliseä
:nope:
Täöäj ä seljk väö. :yuck: :mad_old:arnold sanoi:Mutta itse viestin sisältö ei kärsisi minkäänlaisesta inflaatiosta![]()
Noihin en koskisi:yuck:ml sanoi:MÄmitäänliikaajuonuilmaisia viinejäjasiidereitäselkaisin.
Kun pitäytyy vain hyväksi havaitussa oluessa, ei pitäisi ikäviä ylläreitä tulla:ahem:ml sanoi:MÄ koskin. :nope:
ml sanoi:Hip hei,
tulin pikkujoulusta. Taidan olla tämän vuoden pahimmassa kenkkusessa huomen aamuna.
Mutta jos kerran jo nyt koskee, niin eikö se ole sitten aivan sama vaikka vielä vähän jatkaisi? :thumbup:ml sanoi:Päätä särkee vaikka on vasta ilta. TAidan lopettaa juopottelun. Ei ole mun hommia. :nope:
Ei tule jaskamaista kiirettä kymmenien pikkujoulujen kanssa, kun aloittaa ajoissa. :thumbup:Myllis sanoi:Vaimollakin on tanaan pikkujoulu. Tammikuussa...![]()
Ei, vielä kerran ei.:thumbfh:arnold sanoi:Mutta jos kerran jo nyt koskee, niin eikö se ole sitten aivan sama vaikka vielä vähän jatkaisi? :thumbup:
Hyväksi havaitussa?Sam sanoi:Kun pitäytyy vain hyväksi havaitussa oluessa, ei pitäisi ikäviä ylläreitä tulla:ahem:
Sama vika Rahikaisella, jo toiset tällä viikolla.Myllis sanoi:Vaimollakin on tanaan pikkujoulu. Tammikuussa...![]()
Kymppi vetoa että Koffia, K-supermarketistaml sanoi:Ostin laatikon olutta, vaikka entisetkin on juomatta.
Joo mutta sä ootkin neiti kaikkine jaffoinesiarnold sanoi:Hyväksi havaitussa?![]()
Mä en oo kyl koskaan erityisemmin pitänyt oluesta.