Sam
Muumipappa
En käynyt yksissäkään pikkujouluissa viime vuonna, enkä tänäkään vuonna ole moisissa pirskeissä aikaani tuhlannut.
Meinasin ostaa Karhua, mutta vaihdoin viime hetkellä Legendaan. Siinä oli paremman prosentit.Sam sanoi:Kymppi vetoa että Koffia, K-supermarketista![]()
Niin minäkin![]()
Ilmeisesti puolalaistaMyllis sanoi:Hyvin maistuu. Kohta taidan nostaa eteen juustolautasen ja katsoa elokuvanlaista. :thumbup:
Sam sanoi:Joo mutta sä ootkin neiti kaikkine jaffoinesi![]()
Ai, oletin sinunkin sortuneen tarjouslaatikkoon: 24 tölkkiä 18,90 pantteineen.ml sanoi:Meinasin ostaa Karhua, mutta vaihdoin viime hetkellä Legendaan. Siinä oli paremman prosentit.![]()
:thumbup:arnold sanoi:Niin, no rehellisesti sanottuna mielummin juon vaikka jaffaa kuin olutta![]()
Joo, laatikko maksoi 11.90Sam sanoi:Ai, oletin sinunkin sortuneen tarjouslaatikkoon: 24 tölkkiä 18,90 pantteineen.
Myllis sanoi:Kohta taidan nostaa eteen juustolautasen ja katsoa elokuvanlaista. :thumbup:
Selkeää tuontikamaa:thumbdownml sanoi:Joo, laatikko maksoi 11.90
Jaffaa myös pennuille?arnold sanoi:Niin, no rehellisesti sanottuna mielummin juon vaikka jaffaa kuin olutta![]()
Minen kylla jokerien sponsaamia olusia juo... :nope:ml sanoi:Meinasin ostaa Karhua, mutta vaihdoin viime hetkellä Legendaan. Siinä oli paremman prosentit.![]()
Jos minä sitten vaimoni kanssa sunkin puolestaMyllis sanoi:Emma voi, mulla on kyynarspaa kipia...![]()
![]()
Itse olen Tuulikin ystävä, mutta sitä ei ollut myynnissä laivassa.Myllis sanoi:Minen kylla jokerien sponsaamia olusia juo... :nope:
Koff, Karhu ja Lappari menee... :thumbup:
Eikö Lappari muka sponssaa jokereitaMyllis sanoi:Minen kylla jokerien sponsaamia olusia juo... :nope:
Koff, Karhu ja Lappari menee... :thumbup:
arnold sanoi:Mä oon miettiny vähän sellasta, et katsois ensin Frasierin ykköseltä ja sen jälkeen vois katsoa Seinfeldejä DVD:ltä.
Jaettu ilo on kolminkertainen ilo.Sam sanoi:Jos minä sitten vaimoni kanssa sunkin puolesta![]()
Ei välttämättä huono idea mutta tää jannu odottelee kyllä vielä muutaman tunnin :thumbup:ml sanoi:Jaffaa myös pennuille?