Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Selittäkää mulle, viisaammat, miksi vanhaviinapierut haisevat noin 10x pahemmille kuin mitä niillä on ääntä?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt juustot poytaan ja deefaudeet koneeseen.

Ja uus tolkki auki. Iltoja, ystavaiseni. :thumbup:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
ml sanoi:
Selittäkää mulle, viisaammat, miksi vanhaviinapierut haisevat noin 10x pahemmille kuin mitä niillä on ääntä?
Ettei vaan joku olisi siellä pikkujouluissa päässyt hieman löysentämään tiivisteitä, saattaa silloin äänet jäädä matkalle :doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:
Ettei vaan joku olisi siellä pikkujouluissa päässyt hieman löysentämään tiivisteitä, saattaa silloin äänet jäädä matkalle :doubtful:
Mä en keksi muuta syytä kuin että humaltuminen heikentää kuuloa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:
Nyt juustot poytaan ja deefaudeet koneeseen.

Ja uus tolkki auki. Iltoja, ystavaiseni. :thumbup:
Onko sulla yhtää homejuustoa tarjolla? Rambol on suosikki yrttijuustojen puolella. Musta Pekka on OK suomalaisista. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Eli ei ruostalaista tekstitystä tai käsimerkkejä?
Onneksi ei kummastakaan ole tietoa:thumbup:

Vaan seuraan Mylliksen esimerkkiä ja poistun tämän koneen äärestä. Iltoja ystäväiset:)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Onneksi ei kummastakaan ole tietoa:thumbup:

Vaan seuraan Mylliksen esimerkkiä ja poistun tämän koneen äärestä. Iltoja ystäväiset:)
Iltoja vaan. Itsekin taidan poistua vaimon kainaloon ...

:thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tanaan pysytaan sisalla :thumbup:

Meilla on yolla alkanut "jaamyrsky" paallansa. Jaatavaa vetta tulee vaakasuoraan ja kaikki on siististi jaakerroksen peitossa: kadut, nurtsit, puut, pensaat, autot, ikkunat... kaikki :D Ei nay paljoo autoja liikenteessa :nope:

Karu meininki. Pitais olla illaksi ohi ja alkuviikosta taas jo vajaata 15 astetta. Sen kunniaks lahdenkin tiistaina skulaamaan rannikolle:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Onko sulla yhtää homejuustoa tarjolla? Rambol on suosikki yrttijuustojen puolella. Musta Pekka on OK suomalaisista. :thumbup:
St. Agur on ehdoton suosikkini viherhomejuustoista, nyt sita mulla ei kylla ole.

Tete de Moine on kovista perusjuustoista paras, myos vanha Gruyere menee. :thumbup: