Sam
Muumipappa
Ilmeisesti tämä tuotanto on suunnattu puhtaasti vientiinml sanoi:Transuja ilmeisesti, että miellyttävät ruotsalaista katsojakuntaa?![]()
Ilmeisesti tämä tuotanto on suunnattu puhtaasti vientiinml sanoi:Transuja ilmeisesti, että miellyttävät ruotsalaista katsojakuntaa?![]()
Eli ei ruostalaista tekstitystä tai käsimerkkejä?Sam sanoi:Ilmeisesti tämä tuotanto on suunnattu puhtaasti vientiin![]()
Ettei vaan joku olisi siellä pikkujouluissa päässyt hieman löysentämään tiivisteitä, saattaa silloin äänet jäädä matkalle :doubtful:ml sanoi:Selittäkää mulle, viisaammat, miksi vanhaviinapierut haisevat noin 10x pahemmille kuin mitä niillä on ääntä?
Ja kaikki puhdasta jaskaa ...arnold sanoi:Heh... reilussa vartissa tuli yks sivullinen tekstiä tähän keskusteluun![]()
Mä en keksi muuta syytä kuin että humaltuminen heikentää kuuloa.arnold sanoi:Ettei vaan joku olisi siellä pikkujouluissa päässyt hieman löysentämään tiivisteitä, saattaa silloin äänet jäädä matkalle :doubtful:
Onko sulla yhtää homejuustoa tarjolla? Rambol on suosikki yrttijuustojen puolella. Musta Pekka on OK suomalaisista. :thumbup:Myllis sanoi:Nyt juustot poytaan ja deefaudeet koneeseen.
Ja uus tolkki auki. Iltoja, ystavaiseni. :thumbup:
Ei, se on vanhan sanonnan mukaan kyllä onanointi joka sitä kuuloa heikentääml sanoi:Mä en keksi muuta syytä kuin että humaltuminen heikentää kuuloa.
Eihän se herranjestas Suomesta ole, sehän on Ankkalinnasta! :eek!: :eek!:ml sanoi:Musta Pekka on OK suomalaisista. :thumbup:
Tota en olekaan kuullut aikaisemmin.arnold sanoi:Ei, se on vanhan sanonnan mukaan kyllä onanointi joka sitä kuuloa heikentää![]()
Onneksi ei kummastakaan ole tietoa:thumbup:ml sanoi:Eli ei ruostalaista tekstitystä tai käsimerkkejä?
Et ole KUULLUT, hmm... I wonder whyml sanoi:Tota en olekaan kuullut aikaisemmin.
:mad_old:arnold sanoi:Eihän se herranjestas Suomesta ole, sehän on Ankkalinnasta! :eek!: :eek!:
Nyt taitaa mennä myös näkö ...arnold sanoi:Et ole KUULLUT, hmm... I wonder why![]()
Iltoja vaan. Itsekin taidan poistua vaimon kainaloon ...Sam sanoi:Onneksi ei kummastakaan ole tietoa:thumbup:
Vaan seuraan Mylliksen esimerkkiä ja poistun tämän koneen äärestä. Iltoja ystäväiset![]()
St. Agur on ehdoton suosikkini viherhomejuustoista, nyt sita mulla ei kylla ole.ml sanoi:Onko sulla yhtää homejuustoa tarjolla? Rambol on suosikki yrttijuustojen puolella. Musta Pekka on OK suomalaisista. :thumbup: