Miguel
beagle
Mulla harittaa pahasti silmissä. Luin otsikoita Millainen tyttö on edessäsi? :nope:
Onko sikaiso sulle 15,4" vai 17"? Itse haluaisin 17" läppärin, mutta 4 kg ja 1h akku ei oikein innosta.Myllis sanoi:Mulla on sikaiso lappari, en suosittele josko reissaat, mutta muuten on loistava. Dellin Inspiron 9100 tai jotain... :thumbup:
Pena IV 3.6 HT, yli giga rammia ja grafiikkaa ihan riittavasti... :thumbup:
KY voiteeseen voi luottaa tiukassa paikassa:thumbup:Myllis sanoi:Oliivioljy on paljon parempaa...:thumbup:
Kun on virka-ajan ulkopuolella töissä, tulee mieleen paljon asioita joita voi katsoa ja säätää. Mikäli siihen ei ole henkisesti varautunut, kannattaa jättää työmäärä minimiin.ml sanoi:Taidankin lähteä täältä saman tien pois. Viimeksi kun kävin töissä näin yllättäin, tarkistelin yhtä sun toista servereistä ja yllättäin aikaa menikin 5h. Nyt on pareen lähteä pois hissun kissun.
Oisko taa 17.jotain.... :doubtful:ml sanoi:Onko sikaiso sulle 15,4" vai 17"? Itse haluaisin 17" läppärin, mutta 4 kg ja 1h akku ei oikein innosta.
tuumaa vai kiloa?Myllis sanoi:Oisko taa 17.jotain.... :doubtful:
Mun mielesta taa on 9100, saakelin painava ja taynna tuulettimia.ml sanoi:anna vinkki mallista ...
SÄ olitkin jo antanut vinkin. Olinpas minä puusilmä ... :doubtful:Myllis sanoi:Mulla on sikaiso lappari, en suosittele josko reissaat, mutta muuten on loistava. Dellin Inspiron 9100 tai jotain... :thumbup:
Pena IV 3.6 HT, yli giga rammia ja grafiikkaa ihan riittavasti... :thumbup:
No sittenhän sulle pitäis olla Matlab tuttu tuote.Myllis sanoi:Itse asiassa eipa taa taida olla kun 15.4, josko spekkeihin on uskominen, mutta parempi naytto kun duunin 17 tuumanen "ei-widescreen" littea naytto jota voisin kayttaa docking stationin kautta.
Mulla on pakko olla koneessa puhtia, joudun tekemaan numeerista mallinnusta, hiukka saman tyylista kun formuloissa, mutta hankalampaa....![]()
Grafiikkakortti näyttää olevan aika tykki, samoin näytön resoluutio. :thumbup: Akun kesto ei ole hääppönen (2h), hartialihakset saavat kivasti treeniä.Processor / Chipset
Bullet Up to Intel® Pentium® 4 Processor with HT Technology (3.40 GHz, 1MB L2 cache, 800 MHz FSB and Intel® 865PE chipset)
Operating Systems
Bullet Microsoft® Windows® XP Home Edition
Bullet Microsoft® Windows® XP Professional
Memory
Bullet 256 MB DDR SDRAM 400 MHz standard, upgradeable to max. 2GB
Bullet SDRAM configurations include one of of 256MB, 512MB, 1GB or 2GB.
Bullet 2 SoDIMM sockets, both are user-accessible
Note: In order to get dual channel memory bandwidth capability, both the slots must contain memory modules and they must be of the same size and configuration
Media Bays
Bullet 2-Spindle system including hard drive and choice of one media bay device internally
Bullet One multi-purpose media bay for DVD-ROM, CD-RW/DVD Combo, DVD+/-RW1 or 2nd 40GB 5400 rpm hard disk drive
I / O Ports
Bullet 3x USB 2.0 4-pin connectors
Bullet 1x powered USB 2.0 4-pin connector
Bullet TV-Out (S-Video-Out): 7-pin mini-DIN connector
Bullet IEEE 1394 (Firewire): 4-pin serial connector
Bullet Fast IR (Infrared): sensor compatible with IrDA Standard 1.1 (Fast IR) and IrDA Standard 1.0 (Slow IR)
Bullet Video: 15-pin monitor connector
Bullet Video: DVI monitor connector
Bullet 10/100 Ethernet LAN: RJ-45 connector
Bullet 56k V.92 Modem: RJ-11 connector
Bullet Audio jacks: Line-out (external speakers/headphone) and external microphone-in
Bullet One Kensington Lock socket
Chassis
Dimensions
Bullet Height: 50.8 mm (2.0" inches)
Bullet Width: 359 mm (14.1" inches)
Bullet Depth: 274 mm (10.8" inches)
Weight
Bullet Approximately 8.89 lbs or 4.03 kg
Weight shown is with 15.4" display, DVD drive and 12-cell battery (Weights vary depending on configurations and manufacturing variability)
Bullet Approximately 8.92 lbs or 4.05 kg
Weight shown is with 15.4" display, CDRW/DVD drive and 12-cell battery.(Weights vary depending on configurations and manufacturing variability)
Dell Inspiron 9100
Matlab on tuttu opiskeluajoilta, meika tyoskentelee Fluentin, SolidWorksin ja Catian tuotteiden kanssa....ml sanoi:No sittenhän sulle pitäis olla Matlab tuttu tuote.
Tack som fan!:thumbup:AJ sanoi:Grattis!:thumbup: