Kiitosml sanoi:Sam tarvitsee apua. Toivon että Jumal auttaa häntä.
Pidetään peukkuja:thumbup:Myllis sanoi:Taytyy kylla tosissaan neuvotella perhe takaisin tanne. :ahem:
Ihan välttämättä me ei haluta tietää mitä sä pienten pallies kanssa teet :doubtful:Nopeahuoli sanoi:Okej, jag ska ga och spela lite bollen i kuppen med mina stagor. Hej ny!
Mä taas ostin sen boxinMyllis sanoi:Puolassa muuten kopsasin Star Warsin ne kolme ekana ilmestynytta lehvaa. THX jne. Bueno. :thumbup:
Mämeinasinostaanejouluna mutta ostinkinsellersinpinkpantterit ja nauroinitsenikipeäksi.OoPee sanoi:Mä taas ostin sen boxin![]()
Puhu vaan ittes puolesta... :ahem:OoPee sanoi:Ihan välttämättä me ei haluta tietää mitä sä pienten pallies kanssa teet :doubtful:
Varastit 19.90 zlotin leffan, juoksit pakoon ja himassa löit playeriin ja...Myllis sanoi:Hitto, mun sarkee jalkaa ja kyynarpaata.
Mitakohan ihmetta sita on taas tultu tehtya... :nope:
Jätä kaljanjuonti ja mee nukkumaan. Ainahan sä valitat väsymystä.Sam sanoi:Mitähän sitä tänään tekisi muuta kuin joisi olutta?
Toi viimeinen selittaa kyynarpaan, mutta kun ma maksoin niista enka ole juoksennellut pitkaan aikaan.OoPee sanoi:Varastit 19.90 zlotin leffan, juoksit pakoon ja himassa löit playeriin ja...![]()
Toi on hyva vinkki, mutta monta kertaa noissa asioissa ei uni tule, sepas se veemaisinta onkin. Ainakin mulla.OoPee sanoi:Jätä kaljanjuonti ja mee nukkumaan. Ainahan sä valitat väsymystä.
Tee Moosekset!Sam sanoi:Mitähän sitä tänään tekisi muuta kuin joisi olutta?
Ai sullaki on usein puute laudoista?Myllis sanoi:Toi on hyva vinkki, mutta monta kertaa noissa asioissa ei uni tule, sepas se veemaisinta onkin. Ainakin mulla.![]()
Ilmeisesti et ole nähnyt mylliksen vaimoaOoPee sanoi:Ai sullaki on usein puute laudoista?![]()
Sam sanoi:Ilmeisesti et ole nähnyt mylliksen vaimoa![]()
![]()
Tarkemmin ajatellen, Oube on ainoa voorumilainen ken on mun vaimon tavannut.... :thumbup:Sam sanoi:Ilmeisesti et ole nähnyt mylliksen vaimoa![]()
![]()
Ma vuokrasin tanaan 5 leffaa, funasin ne kopsata, mutta taidan Swimming Poolin katsoa, sita kehuivat ameriikan kollegat.Sam sanoi:
Juu ja saunassakaan en ole vielä tänään käynyt. Laitankin sen kohta päälle ja etsin jonkun vanhan sarjiksen mitä lukiessa voi rentoutua kybällä![]()