Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Puolassa muuten kopsasin Star Warsin ne kolme ekana ilmestynytta lehvaa. THX jne. Bueno. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Okej, jag ska ga och spela lite bollen i kuppen med mina stagor. Hej ny!
Ihan välttämättä me ei haluta tietää mitä sä pienten pallies kanssa teet :doubtful:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hitto, mun sarkee jalkaa ja kyynarpaata.

Mitakohan ihmetta sita on taas tultu tehtya... :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Hitto, mun sarkee jalkaa ja kyynarpaata.

Mitakohan ihmetta sita on taas tultu tehtya... :nope:
Varastit 19.90 zlotin leffan, juoksit pakoon ja himassa löit playeriin ja... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Varastit 19.90 zlotin leffan, juoksit pakoon ja himassa löit playeriin ja... :rolleyes:
Toi viimeinen selittaa kyynarpaan, mutta kun ma maksoin niista enka ole juoksennellut pitkaan aikaan.
Itse asiassa toi jalka on kiusannut jo yli kuukauden, on tuosta polven alta, ulkosyrjasta ihan paskana, ei kesta kunnolla skimbausta. :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Jätä kaljanjuonti ja mee nukkumaan. Ainahan sä valitat väsymystä.
Toi on hyva vinkki, mutta monta kertaa noissa asioissa ei uni tule, sepas se veemaisinta onkin. Ainakin mulla. :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Itse asiassa tällä hetkellä ei väsytä yllättäen tippaakaan. Lapsetkin ovat vielä hereillä, heidät täytyisi kohta heittää sänkyyn. Taitaa tänään isukin taksipalvelu toimia ja pääsevät hartioillani omiin parvisänkyihinsä:thumbup: ml:n ehdotus vaikuttaa hyvältä.

Juu ja saunassakaan en ole vielä tänään käynyt. Laitankin sen kohta päälle ja etsin jonkun vanhan sarjiksen mitä lukiessa voi rentoutua kybällä:cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:

Juu ja saunassakaan en ole vielä tänään käynyt. Laitankin sen kohta päälle ja etsin jonkun vanhan sarjiksen mitä lukiessa voi rentoutua kybällä:cool:
Ma vuokrasin tanaan 5 leffaa, funasin ne kopsata, mutta taidan Swimming Poolin katsoa, sita kehuivat ameriikan kollegat. :rolleyes:

Talla hetkella se viela pyorii tuossa koneessa, 78% encoding....:D