Miguel
beagle
-editystä-
Oletettavasti moni muukin olisi samaa mieltä:thumbup:Myllis sanoi:Mulle kavis lautakin vaimo, kun olis joku muukin kuin aina se sama oikea nyrkki.![]()
![]()
Puhtaasti inglish.ml sanoi:diväxsillä? saksalaisella dumppauksella ilman tekstitystä?
Myllis sanoi:
Talla hetkella se viela pyorii tuossa koneessa, 78% encoding....![]()
Mummielesta deeveedeet on parhaimmillaan munavoin kanssa.ml sanoi:Munavoin ja levyjen kanssa saa olla tarkkana.
Mä en harrasta niitä deeveedee leffoja. Voinkin yritän pitää erossa. :nope:Myllis sanoi:Mummielesta deeveedeet on parhaimmillaan munavoin kanssa.![]()
Yritätkö masentaa mua vielä lisää viemällä pohjaa jutuistani:doubtful:Myllis sanoi:Tarkemmin ajatellen, Oube on ainoa voorumilainen ken on mun vaimon tavannut.... :thumbup:
Mun kannettava on muuten ollut yllättävän hyvä. Sitä voisi jopa suositella, tosin hintavertailusta muihin mulla ei ole aavistustakaan.ml sanoi:Mä odottelen taas läppäriehdokkaan hires kuvien latautumista.
Oliivioljy on paljon parempaa...ml sanoi:Voinkin yritän pitää erossa. :nope:
ml sanoi:Olin jo valinnut ehdokkaan itselleni, kunnes satuin löytämään varoittavan arvostelun. Siinä eräs kyrsiintynyt käyttäjä haukkui koneen lyttyyn. *menee paniikkiin uudestaan*