Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
diväxsillä? saksalaisella dumppauksella ilman tekstitystä?
Puhtaasti inglish.

Ostin muuten vahingossa kaks leffaa sielta (Black Dog ja sitten tama Lucy Liun ja Banderaksen leffa) joissa oli puolalainen dubbaus.
Hitto se on siis niin saatanan hirveeta etta en todellakaan tajua miten paikalliset kestaa sita.

Kuvittele nyt etta menet kattoon leffaan jotain ihan ykkospatkaa, ja sitten siella on joku saatanan tylsa monotoninen aani joka puhuu kaikki vuorosanat, lukee jopa kyltitkin samalla aanella.
Siis uskomattoman huonoa. Kamalaa. Oksettavaa.... :yuck: :nope: :thumbdown :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:

Talla hetkella se viela pyorii tuossa koneessa, 78% encoding....:D

Voihan munavoi. 88% kohdalla iski cyclic redundancy check. On liian naarmuinen levy. :frown:

Koklataan uudestaan, 29% encoding...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Tarkemmin ajatellen, Oube on ainoa voorumilainen ken on mun vaimon tavannut.... :thumbup:
Yritätkö masentaa mua vielä lisää viemällä pohjaa jutuistani:doubtful:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mulla on taas alkanutg läppärin akku hiipumaan. 9% kohdalla kone piiputtaa ...

Mittari näyttää nyt 11%

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Voihan perse, taas alkoi tokkimaan kohdalla 88% encoding.

Taitaa jaada kopsaamati... :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Mä odottelen taas läppäriehdokkaan hires kuvien latautumista.
Mun kannettava on muuten ollut yllättävän hyvä. Sitä voisi jopa suositella, tosin hintavertailusta muihin mulla ei ole aavistustakaan.

En sitten näköjään menekään yksin saunaan kera sarjakuvan. Tiedä sitten kumpi vaihtoehto olisi ollut parempi rentoutumisen kannalta :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olin jo valinnut ehdokkaan itselleni, kunnes satuin löytämään varoittavan arvostelun. Siinä eräs kyrsiintynyt käyttäjä haukkui koneen lyttyyn. *menee paniikkiin uudestaan*

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Olin jo valinnut ehdokkaan itselleni, kunnes satuin löytämään varoittavan arvostelun. Siinä eräs kyrsiintynyt käyttäjä haukkui koneen lyttyyn. *menee paniikkiin uudestaan*

Mulla on sikaiso lappari, en suosittele josko reissaat, mutta muuten on loistava. Dellin Inspiron 9100 tai jotain... :thumbup:

Pena IV 3.6 HT, yli giga rammia ja grafiikkaa ihan riittavasti... :thumbup: