Sam
Muumipappa
Jaksamisia ja hyvää matkaa Myllikselle. Kiva kun toit Suomeen tullessasi kunnon lumisateen:thumbup:
Tuohan on vain puoli Sam. Jos joku päivä on mennyt :jaska:ksi, niin seuraavana päivänä Sam onJones sanoi:
Ja muutenkin on ihan 'Sam-olo' eli ottaa pattiin, vituttaa ja masentaa.![]()
Kuratiessä voisi olla myös hyviä paikkoja tarjolla.Jones sanoi:Ja Sam, jokos olet lukenut Hesarin vapaat työpaikat?![]()
Mä olenkin tasainen luonne, aina huonolla tuulella.ml sanoi:Tuohan on vain puoli Sam. Jos joku päivä on mennyt :jaska:ksi, niin seuraavana päivänä Sam on.
Tohon löytyy sopiva lääke.Jones sanoi:Mä olenkin tasainen luonne, aina huonolla tuulella.![]()
Hanki sähköstartti, niin käynnistysongelmat lisääntyvätml sanoi:Huomenta.
Maanantai aamun ongelmat vyöryvät työpaikalla vastaan. Pitäs taas polkasta mopo käyntiin ja ryhtyä selvittämään ongelmavyyhtejä.
Müller tai Maier on Virtasen saksankielinen vastine!Jones sanoi:Sain Sveitsistä ,Zurichistä kirjeen:eek!:
Jürgen Fischer on kaverin nimi:doubtful:
Eikös tuo ole joku paikallinen Matti Virtanen / John Smith?![]()
Sähköstartista ei taida olla apua ahdistukseen muussa muodossa kuin sähköhoitona.Sam sanoi:Hanki sähköstartti, niin käynnistysongelmat lisääntyvät![]()
Onks toi se Hangon lenkki? Siina ei ole kun yksi paha nousu. Sen jalkeen pelkkaa alamakea.Jones sanoi:Mä mihinkään Pilpalle jaksanut yksin mennä. Vedin ton 3.3 kilsan lenkin kolmeen kertaa. Siinä on niin vittumaisia nousuja, varmaan yhteensä 2 kilsaa, että rupes henki vinkumaan aikasen pahasti.
Jones sanoi:Eiku täällä savossa![]()
Hangossa ei taida olla edes lunta...