Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jaksamisia ja hyvää matkaa Myllikselle. Kiva kun toit Suomeen tullessasi kunnon lumisateen:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Ois taas työviikko edessä. Viikonloppu on ollutkin virkistävä. Olin soittohommissa tänään. Musisointi on mukavaa. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä mihinkään Pilpalle jaksanut yksin mennä. Vedin ton 3.3 kilsan lenkin kolmeen kertaa. Siinä on niin vittumaisia nousuja, varmaan yhteensä 2 kilsaa, että rupes henki vinkumaan aikasen pahasti.

Ja nivuset tuntu kipeiltä kun eilen taas toi loppuvenyttely tuli hoidettua 2 minuutin suihkussa seisomisella:nope: Tänään tiesi mitä OLIS pitänyt venyttää.

Ja muutenkin on ihan 'Sam-olo' eli ottaa pattiin, vituttaa ja masentaa.:mad:

Puoltoista viikkoa ja mulla loppuu tää tipaton:alppu:

Sitten otan muuten tämän tammikuun ja joulukuun lopun (olin reissussa ruikka-taudissa) korkojen kerran takaisin.:ahem: :eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Mä olenkin tasainen luonne, aina huonolla tuulella.:mad:
Tohon löytyy sopiva lääke.

Mies meni apteekkiin ja kysyi vitamiinejä. Apteekkari kysyi lääkkeen nimeä, jolloin mies raapi päätään muistaakseen lääkkeen nimen. Miehen ilme kirkastui, TiukPil. Apteekkari tutkia Farmacasta, mutta ei löytänyt lääkettä. Mies sanoi, että hänellä on tyhjä purkki autossa. Mies palasi autolta ja korjasi nolona, lääkkeen nimi taisi olla Kirivit.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä kävin kysymässä Nussvähä-lääkettä, mutta apteekkarin ja farmacan mielestä mun olis pitänyt pyytä PanHiven-lääkettä :confused:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta :)

Olikin yllättävän paljon liikennettä tänä aamuna. Minähän taidan olla yhtä tasainen kuin naiset:eek!: :rolleyes:

Lukaisin läpi ihan uteliaisuuttani. Oli kaksi tuttua ilmoitusta.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Maanantai aamun ongelmat vyöryvät työpaikalla vastaan. Pitäs taas polkasta mopo käyntiin ja ryhtyä selvittämään ongelmavyyhtejä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Huomenta.

Maanantai aamun ongelmat vyöryvät työpaikalla vastaan. Pitäs taas polkasta mopo käyntiin ja ryhtyä selvittämään ongelmavyyhtejä.
Hanki sähköstartti, niin käynnistysongelmat lisääntyvät:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Viuu...viuu....viuuu.....prummm prummm pruuuuuummm.

Pikkasen hihna luisti, mutta kyyyllä se siitä sitten taas pörähti käyntiin.;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sain Sveitsistä ,Zurichistä kirjeen:eek!:

Jürgen Fischer on kaverin nimi:doubtful:

Eikös tuo ole joku paikallinen Matti Virtanen / John Smith?:mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Sain Sveitsistä ,Zurichistä kirjeen:eek!:

Jürgen Fischer on kaverin nimi:doubtful:

Eikös tuo ole joku paikallinen Matti Virtanen / John Smith?:mad:
Müller tai Maier on Virtasen saksankielinen vastine!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Jones sanoi:
Mä mihinkään Pilpalle jaksanut yksin mennä. Vedin ton 3.3 kilsan lenkin kolmeen kertaa. Siinä on niin vittumaisia nousuja, varmaan yhteensä 2 kilsaa, että rupes henki vinkumaan aikasen pahasti.
Onks toi se Hangon lenkki? Siina ei ole kun yksi paha nousu. Sen jalkeen pelkkaa alamakea. :confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eiku täällä savossa:confused:

Kyllä on jumala rankaissut (aiheesta) kun on tänne tollaset mäet saanut. Puijolla on eka nousu sellanen että tuntuu kun juoksis 6-kerroksisen kerrostalon seinään.:mad:

Hangossa ei taida olla edes lunta...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Terkut Münsterista.

Hitto, potski oli sitten Rostockissa 21:00 paikallista. Heti tankkaamaan ja kohti Münsteria.
Bremeniin asti meni hyvin, kyllakin valilla tuli lunta rankasti ja piti ajaa varovasti kieli keskella suuta. Radiossa varoittelivat luikkaasta kokoajan ja oli kuulemma kolareitakin... :doubtful:

Bremenin jalkeen homma menikin sitten reisille... :mad:
Tiet ihan jaassa, autoja kolaroituina ojissa, kaiteissa ja keskella tieta.
Poliisit ajoivat jonon edessa ja rajoittivat vauhdin 20-30 km/h ainakin tunnin ajaksi... :nope:
Eipa silti, en olisi paljon lujempaa voinutkaan ajaa... :nope:

Ihme muuten ettei taalla jengi tajua jotta kun tie on kirkkaassa jaassa, on paree ajaa siella lumella. No, olipa koskematonta lunta meikalaiselle ja pitoa riitti tarpeeksi isolle autollekin.

Olin hotlalla vasta 03:30 (normaalisti, laivan ollessa ajoissa ja kelin ollessa hyva, aika olisi ollut jotain 22:00) ja nyt on hiukka vasy... :mad: :thumbdown