Olga sanoi:Jotenkin tuo kuva saa hyvälle tuulelle!
Jaksamisiaml sanoi:Pärkkele,
kotikoneen kiintolevy sanoi P.O.K.S.!:mad_old: :jaska: :thumbfh:
Varmistuksetkin on niiiiiin iki-ihanan tuoreet.
Pitäis varmaan ryhtyä suutariksi tekemään omille lapsille kenkiä.
Nyt olis aikaa, mutta hei, miksi pilata toiselta odotuksen olo. Kerron siis vasta huomennaJones sanoi:Mitähän jarnaa taas on tiedossa![]()
Mä en a) lainaa sulle rahaa ja kee) enkä hae sulle lestiä![]()
Ota yhteyttä Lontoon kirjeenvaihtajaan jos sulla on jotain pyydettävää.
SITÄVASTOIN otan mielelläni vastaan kaikki jouluosoitukset, -lahjat ja -suklaat.:ahem:
Klökiki käy:alppu:
Mul olis kans yks, kuva joka saa aikaan rattoisat viiliksetOlga sanoi:Jotenkin tuo kuva saa hyvälle tuulelle!
Taidankin ounastella kuvassa olevan jotain varsin miehistä! :wink:OoPee sanoi:Mul olis kans yks, kuva joka saa aikaan rattoisat viilikset![]()
OoPee sanoi:Mul olis kans yks, kuva joka saa aikaan rattoisat viilikset![]()
Pidän teitä vielä hetken jännityksessäarnold sanoi:Älä ny, kerro ihmeessä lisää!? :eek!:
Minä taas jännitän sitä, että voittaako Häkä tuon Brasilian kisan. Alkuongelmien jälkeen se on johdossa ja hyvältä näyttää! Ettäkö minä hurahtanut? No, katson videolta vuoden 1999 Brasilian kisaa.OoPee sanoi:Pidän teitä vielä hetken jännityksessä![]()
OoPee sanoi:Pidän teitä vielä hetken jännityksessä![]()
Soot näköjään todellinen hardcorefani :eek!:Olga sanoi:Minä taas jännitän sitä, että voittaako Häkä tuon Brasilian kisan. Alkuongelmien jälkeen se on johdossa ja hyvältä näyttää! Ettäkö minä hurahtanut? No, katson videolta vuoden 1999 Brasilian kisaa.
Noniin. Siinähän se olen minä heti etualalla. Kävin just parturissa niinkuin näkyyJacques sanoi:
Joo mä kattelinkin että oot vähä siistiny sivuilta.OoPee sanoi:Noniin. Siinähän se olen minä heti etualalla. Kävin just parturissa niinkuin näkyy![]()
Kovon ei pitäisi koskaan laueta näin salakavalasti. Olisi pitänyt antaa edes internetin varmistaa oma kiintolevy (lue: levyn jakaminen Kazaan avulla).OoPee sanoi:Jaksamisia![]()
OoPee sanoi:Pidän teitä vielä hetken jännityksessä![]()
Kantsis funtsii kaljan juonnin ja pitsan syönnin rajoittamista. On perin ikävää, jos pikkuveli katoaa näköpiiristä.OoPee sanoi:Noniin. Siinähän se olen minä heti etualalla. Kävin just parturissa niinkuin näkyy![]()
Kilpaileva jännityksen ylläpitäjä nuorena, toisessa ammatissa.OoPee sanoi:Pidän teitä vielä hetken jännityksessä![]()