Miguel
beagle
Tämän aamun viimeisin huhu on se, että Microsoft ostaisi Ericssonin ja ryhtyisi puhelinsotaan Nokiaa vastaan. Voiko tämä tieto pitää paikkaansa?
Nyt veit kyllä munat suustajps sanoi:Ja se on hyvä juttu se.
WANHOJA!!!!ml sanoi:Mulle selvis tänä aamuna syy, miksi varmuuskopioita ei löytynytkään kotikoneesta.
![]()
Jäi siis homma kesken:nope:OoPee sanoi:Nyt veit kyllä munat suusta![]()
Juu, mutta paskanmaku jäiSam sanoi:Jäi siis homma kesken:nope:
Itse olet wanha.OoPee sanoi:WANHOJA!!!!
kumpainenkin![]()
Moon dynaaminen ikinuariml sanoi:Itse olet wanha.
Viimeisen kahden vuoden aikana oon tosiaan enää nähny harvemmin, mutta sillon 4-5 vuotta sitten, kun olivat uusia, tuli nähtyä vähän useemminEt kuitenkaan ole nähnyt kuvia,
Toi kommentti on erittäin pätevä kun kommentoi naisen käyttämiä vaatteita.OoPee sanoi:
Viimeisen kahden vuoden aikana oon tosiaan enää nähny harvemmin, mutta sillon 4-5 vuotta sitten, kun olivat uusia, tuli nähtyä vähän useemmin![]()
Tai ylipäätään vaan naisia? :eek!:jps sanoi:Toi kommentti on erittäin pätevä kun kommentoi naisen käyttämiä vaatteita.
Jones sanoi:Ps. pissin seisoaltaan tänä aamuna:eek!: :thumbup:
mitäs jos vaikka taas kerran ottaisit ja nuuhkaisisit tussuu :mad_old:Myllis sanoi:Toi ei oo ainaskaan jones uinnin jalkeen...![]()
Niinjuu, haluukko PM:ää?Jones sanoi:Ai että mä vihaan OoPeeta, Myllistä, Arnoldia, ....
Eihän täällä forumilla ole muita järkijätkiä kuin Patriot, Formulanomi ja Giffen:ahem: (jaska varauksin...):thumbup:
Paskan Makua:doubtful:OoPee sanoi:Niinjuu, haluukko PM:ää?![]()