Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tämän aamun viimeisin huhu on se, että Microsoft ostaisi Ericssonin ja ryhtyisi puhelinsotaan Nokiaa vastaan. Voiko tämä tieto pitää paikkaansa?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
WANHOJA!!!!

kumpainenkin :eek:
Itse olet wanha.

Et kuitenkaan ole nähnyt kuvia :eek: ,

täytyy kylläkin myöntää, kuvat eivät naurata. :rolleyes: :nope:

Sen sijaan Tsetseenit ovat saaneet Moskovan yliopiston hakkerit kimppuunsa uuden Maslan-madon muodossa. Lukaisin jutun digitodayn sivuilta.

Mielenkiintoista ...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomentasia! :thumbup:

Suomessa taas. :eek!: :) :ahem:

Eilen saavuin, Stokiksen kautta.
Yllatyksekseni laukkunikin kerkesi, silla Stokikseen saavuttiin myohassa, Hesan boarding oli alkanut jo 10 minsaa ennen kuin meidan koneen ovet aukes ja koska minahan istuin takarivissa lahella baaria, paasin vikojen joukossa ulos.
Ja sitten hirvee jono ei-EU maiden puolen passitarkastukseen.
Menin sitten pokkana yhdelle lentoemolle sanomaan jotta mulla toi poordinki on jo alkanut tuolla toisella puolella, paaseeko nopsaan lapi.
Ohjas mut sitten jonon ohitse ja meika last callin aikaan vikojen joukossa koneeseen. Sanoivat jotta laukku ei ehka kerkia, aikaa kun oli alle vartti, mutta Hesaan se tuli het mun peraan. Hyva Finski! :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:

Viimeisen kahden vuoden aikana oon tosiaan enää nähny harvemmin, mutta sillon 4-5 vuotta sitten, kun olivat uusia, tuli nähtyä vähän useemmin ;)
Toi kommentti on erittäin pätevä kun kommentoi naisen käyttämiä vaatteita.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta molot!

Ei se klöki eilen oikein hyvälle maistunut:( Leijona-viinassa tuskin on vikaa, tais olla vähän pliisua itse glögi (Ingman). Mistähän löytyis semmosta tämäkkää mausteista glögiä?

Itse olen jakanut asiakkaille punaviiniglögiä (taitaa makaa takakontissa nytkin 5-6 putelia), pitäisköhän juoda kuormasta?:doubtful:

Ps. pissin seisoaltaan tänä aamuna:eek!: :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ai että mä vihaan OoPeeta, Myllistä, Arnoldia, ....

Eihän täällä forumilla ole muita järkijätkiä kuin Patriot, Formulanomi ja Giffen:ahem: (jaska varauksin...):thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Ai että mä vihaan OoPeeta, Myllistä, Arnoldia, ....

Eihän täällä forumilla ole muita järkijätkiä kuin Patriot, Formulanomi ja Giffen:ahem: (jaska varauksin...):thumbup:
Niinjuu, haluukko PM:ää? :D