OoPee
Nuori ikäisekseen
No sitäkinSam sanoi:Paskan Makua:doubtful:
No sitäkinSam sanoi:Paskan Makua:doubtful:
Itsellänihän on dzeidzein kirja..OoPee sanoi:En oo tainnu lukea yhtäkään dzeidzein juttua lävitte, mutta hei, antaa vaan olla kertomati![]()
Taitaa tulla tuubin täydeltä. Nyt olisi kyllä kuvan paikkaJones sanoi:OoPee, give your best shot, I'm ready for rock'n roll:thumbup:
Pukkihan on sitten WANHA!elle sanoi:Huomenia!
.. oi tuota pukkia (mun mielestä Opsulta tuli vastaavanlainen viime jouluna).
Näin tein, mutta tais tulla enämpi iskelmämuzakkiaJones sanoi:OoPee, give your best shot, I'm ready for rock'n roll:thumbup:
Ei multa tullu jouluna lainkaanelle sanoi:Huomenia!
.. oi tuota pukkia (mun mielestä Opsulta tuli vastaavanlainen viime jouluna).
Mutta sehän kuuluu jouluperinteeseen:thumbup:OoPee sanoi:Ei multa tullu jouluna lainkaan![]()
"Nyt sitä saa, nyt sitä saa..."Sam sanoi:Mutta sehän kuuluu jouluperinteeseen:thumbup:
Kuusen alla, jahka lapset ovat menneet nukkumaan:thumbup:OoPee sanoi:"Nyt sitä saa, nyt sitä saa..."![]()
Tip-tap, tip-tap, tipe-tipe, tip-tap, tip, tip, tap!Sam sanoi:Kuusen alla, jahka lapset ovat menneet nukkumaan:thumbup:![]()
Niin ja rahaa ruikkimassa, vaikka etukäteen nimenomaan kerroin etten lainaa rahaa.:nope:OoPee sanoi:Näin tein, mutta tais tulla enämpi iskelmämuzakkia![]()
Jones sanoi:Niin ja rahaa ruikkimassa, vaikka etukäteen nimenomaan kerroin etten lainaa rahaa.:nope:
Jones sanoi:
Paljonko pannaan tulemaan?:doubtful:
Niin, mutta ehän mä pyytäny LAINAKS! :doubtful:Jones sanoi:Niin ja rahaa ruikkimassa, vaikka etukäteen nimenomaan kerroin etten lainaa rahaa.:nope:
Ai, no sit mä voin sulle vitosen vipata:ahem:OoPee sanoi:Niin, mutta ehän mä pyytäny LAINAKS! :doubtful:
Sam sanoi:Ai, no sit mä voin sulle vitosen vipata:ahem:
Geetä vai Koota?:doubtful:arnold sanoi::doubtful:
jos pantais näin alkuun viis?