Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Meinas jo toimia! :eek!: :eek!:

Mutta loyty pikku pukki. Firmassa on liuta servereita ja ne pitaa kaikki tarkistaa ensin...kaikilla ei ole oikeuksia kaikkiin servereihin...

:confused:

Voi vittu mita saatanan tautologiaa ja kusimunanorttien hurahuhhahhaa koodaushuumoria. Kohta kaivan kullin esiin ja kusen nappiksen paalle. Vittu jos olis kymmenen vuotta sitten tiennyt mihin joutuu niin olisin muuttanut piilopirttiin Savukoskelle!!! Jumaa!!! :jaska: :jaska: :jaska:
Rupee hei tekemään uistimia sen kaveris kanssa!

"Uus enkka, Tammerkoskelta suoraan Näsineulaan!" :eek!: :eek!: :eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair sanoi:
Voi vittu mita paskaa! Tallaista saatanan vitun kyssaniskanaputus duunia. Laittaisivat ennemmin rankamettalle moottorisahan kanssa. Vittu mihin on maailma mennyt. Saatana antakaa mulle pullonpohjalasit!!! Ma luovutan kohta!!!

:jaska: :jaska: :jaska:
Mä poistin ne luutuutti-asetukset ja aloin uudestaan ajamaan. Sitten se ilmoitti että voi mennä muutama minuutti:confused: Kun oli puol tuntia mennyt mä kypsähdin ja painoin 'lopeta asennus'.:tongue: Sitten se rupes jotain kelaamaan ja ilmoitti että asennus on onnistuneesti tehty:rolleyes:

Siis kun mä lopetin asennuksen kesken.:mad:

Voi vittu mitä vehkeitä nää on.:mad_old: Kyllä vittu sais joku homo laittaa nää vehkeet toimimaan:jaska:

Tai miksi ei voi olla niin, että kun lämäsee jonkun laitteen koneeseen kiinni ekaa kertaa niin se vaan kysyis 'asennetaanko' tai 'ei asenneta'. Kyllähän noi muutenkin keskustelee keskenään.:thumbfh:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Toimi!!!!! Jjjjeeeeeeeeeeee!!!! :D :D :D

Vittu ma olen saatana guru. Itelle jarnapalkinto. Kyttyraselkakoodaajien ja pullonpohjhanorttien aatelia. Hahaaa!!!! Tulis nyt joku tohon viereen, etta vois kajauttaa turpaan. :ahem: :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:

Vittu ma olen saatana guru. Itelle jarnapalkinto. Kyttyraselkakoodaajien ja pullonpohjhanorttien aatelia. Hahaaa!!!! Tulis nyt joku tohon viereen, etta vois kajauttaa turpaan. :ahem: :ahem:
Me ollaan kaikki helvetin ylpeitä susta!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair sanoi:

Piti taaki paiva nahda saatana :( Meidan rock-ikonista on tullu taysi atk-nortti.

Vittu :thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Piti taaki paiva nahda saatana :( Meidan rock-ikonista on tullu taysi atk-nortti.

Vittu :thumbdown
Mutta ajattelepa, jos meidän atk-nörtti-idolista tulisi rokkari:nope: Se olisi kamalaa se.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Joko mä oon kertonut, että vielä huominen duunipäivä ja sitten loppuviikko LOMAA. :thumbup:
:doubtful:

Vasta ensi viikolla on periaatteessa hieman lyhyempi työviikko. On tämäkin aika olla töissä:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Soittohan meni hyvin. :eek: Lupasivat selvittää RAID ajuria uuteen RedHat:iin, jota ei ole vielä sertifioitu. Tämä lupaa hyvää. :nope: