Sam
Muumipappa
Piti jo käydä kaffella rauhallisessa paikassa rauhoittumassa.
Olisit kilauttanut kaverille. Olisin tarjonnut sulle keksiä.Sam sanoi:Piti jo käydä kaffella rauhallisessa paikassa rauhoittumassa.
Tyydyin vain hemaisevaanml sanoi:Olisit kilauttanut kaverille. Olisin tarjonnut sulle keksiä.![]()
BANNIA!!!ml sanoi:Lomille TJ 5h. :thumbup:
:frown:Sam sanoi:Tyydyin vain hemaisevaanseuraan - siis kahvin lisäksi
![]()
"Tää on mun mielestä KAUHEEN monimutkaista"Sam sanoi:OoPeellahan on lähes yhtä rattoisaa kuin täälläkin![]()
![]()
![]()
Osta biltemasta pätkä puhelinkaapelia ja teippaa toinen pää kiinni luutuutti dongleen ja toinen puhelimen persukseen, ihan noin niinku henkiseksi tueksi.Jones sanoi:Jaaha, olisko päivän LUUTUUTTI-vartti edessä?:doubtful:
Enempää ei ongelmiin käytetä päivässä, varsinkaan lomilla:ahem:
Joskohan tuo toukokuussa toimisi?![]()
Olisit sanonut pokkana, että " ko. kansion pääsyyn on evätty. Määräys on tullut korkeammalta taholta. Sorry, en voi vaikuttaa asiaa ..."OoPee sanoi:Voi vittujenkuustoista! :eek!:
Yx mamma soitti ja yritin jelpata hupelimitse.
- mukku ei tällä mun kovalevyllä ole tommosta hakemistoa
- juu ei ole, koska se on serveri
- ahaa...
2 minuuttia blablablata
- mutta edelleenkään mä en ymmärrä, miksi ton nimistä hakemistoa ei löydy mun kovalevyltä!
- No ei löydy koska se ei ole edes hakemisto vaan serveri
- ahaa...
2 minuuttia blablablata
- noh, en mä nyt löydä sitä hakemistoa c:ltä
- KUN SE ON SERVERI!
- ahaa...
2 minuuttia blablablata
- niin mutta missä se hakemisto nyt on, ei sitä löydy mun koneelta
- :mad_old: :mad_old: :mad_old: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
jne. jne. jne.
Näillä näkymin vain pari, mutta sen puolesta en uskalla lyödä vetoa:nope:ml sanoi:Vielä neljä tuntia kidutusta työpaikalla. Aurinko paistaa kutsuvatsi ulkona!![]()
Yksi vedän itseni jojoksi -asiakas vielä jäljellä. Jos selviän tästä keikasta ilman pahempia henkisiä vaurioita, saatan vielä jopa selvitä tänään lomalle. Laitan silmät kiinni ja menoksi. Klo 17 pitäis helpottaa.Sam sanoi:Näillä näkymin vain pari, mutta sen puolesta en uskalla lyödä vetoa:nope:
Fulhamista tehdää täyttä kinkkumuhennosta, varaudu siihen ja vedä etukäteen v-kännit. Viikonloppuna varma paha olo.Tblair sanoi:Viikonloppuna White Hart Lanelle tsiigaamaan kun Fulham voittaa juutalaisten kusiseuran.
Saattaa olla vaikeeta olla juomatta, mutta yritan parhaani.