OoPee
Nuori ikäisekseen
Ekkä oo vielä perustanu edes otsikkoa? :eek!:
Toki, sitten kun ne on ohi! :ahem:VR sanoi:Saanko mäkin sanoa jotain lomista?![]()
"Ohhoh, kun pääs putomaan heti loman aluks asfalttiin"ml sanoi:LOMALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:thumbup:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toivottavasti työpuhelin ei pärise.:doubtful:
Kunhan mun loma mahdollisesti heinäkuun puolessa välissä alkaa, niin heitän ensimmäisenä puhelimeni pöpelikköön:ahem:OoPee sanoi:"Ohhoh, kun pääs putomaan heti loman aluks asfalttiin"
Kaikkiko teille peeloille pitää rautalangasta vääntää? :nope: :nope: :nope:
Mutta kun mä teen jo nyt kolmen ihmisen duunitZetor sanoi:Se on sitten Samin kontolla "kaapelinveto" tässä toikissa![]()
Ettei vaan menis ylitöiksZetor sanoi:Se on sitten Samin kontolla "kaapelinveto" tässä toikissa![]()
Paa joka reply tuplana.Sam sanoi:Mutta kun mä teen jo nyt kolmen ihmisen duunit![]()
Ei jaksa ottaaa enää yhtään lisää hommia:nope:
:eek!: Mulla meinas mennä kanssa eilen, kun heiteltiin Darttia vähän turhan intensiivisesti.OoPee sanoi:Ettei vaan menis ylitöiks![]()
Jää rauhallisin mielin odottelemaan Nouben kommenttiaTblair sanoi:Ma saan hirveeta aggroa kun jengi odottaa koko vuoden muutaman viikon lomia. Olen paattanyt menna huhtikuussa tyokkariin muutamaksi kuukaudeksi. Latailen vahan pattereita ja soittelen skebaa. Tyokkari on 200 metria uudesta kampasta.
Nain meilla. :ahem:
Älä saatana! Oo ny varovainen ettei tuu vielä työtapaturmaa ja joudu useammaks viikoks saikalle :eek!:Zetor sanoi::eek!: Mulla meinas mennä kanssa eilen, kun heiteltiin Darttia vähän turhan intensiivisesti.![]()
Täällä Walko-Wenäjällä ne vois tarjota sulle bordellista duunia. Kauhee poru tullut akkojen keskuudessa.Tblair sanoi:Ma saan hirveeta aggroa kun jengi odottaa koko vuoden muutaman viikon lomia. Olen paattanyt menna huhtikuussa tyokkariin muutamaksi kuukaudeksi. Latailen vahan pattereita ja soittelen skebaa. Tyokkari on 200 metria uudesta kampasta.
Nain meilla. :ahem:
Ei ihan onnistunut.Jones sanoi:Jaaha, olisko päivän LUUTUUTTI-vartti edessä?:doubtful:
Enempää ei ongelmiin käytetä päivässä, varsinkaan lomilla:ahem:
Joskohan tuo toukokuussa toimisi?![]()
Kai sä annoit kumpaankin saman?Jones sanoi:Ei ihan onnistunut.
Pääsin siihen asti että annoin jo salasanat vehkeisiin.:thumbup:
Juu, pitää olla varovainen. Himassa on vielä remppaa jäljellä ja nyt ei viitti tehdä mitään. :thumbup:OoPee sanoi:Älä saatana! Oo ny varovainen ettei tuu vielä työtapaturmaa ja joudu useammaks viikoks saikalle :eek!: