Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
jaska sanoi:
kannattaa varoa, ne kärsii vielä mun viime lauantaisen visiitin ongelmista :nope:
Hyvä tieto. Vältän takseja, Viru-hotellin hampurilaisbaaria ja Mustamäen toria. Satamassa en yritä tinkiä oluen hinnoista. :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
ml sanoi:
Hyvä tieto. Vältän takseja, Viru-hotellin hampurilaisbaaria ja Mustamäen toria. Satamassa en yritä tinkiä oluen hinnoista. :thumbup:
kertaakaan en käyttänyt taksia, viru hotellissa en vieraillut, enkä syönyt reissulla hampurilaista, vaan maukkaan pihvin täällä, alkupalaksi maistelin bruschettaa.... Mustmäen torilla en myöskään vieraillut .. muutenkin siinä tilalla taitaa nykyään olla Prisma. Olutta en reissulla ostanut, paitsi tuopissa. Tosin pari litraa porttia ja tuliaiseksi litran drambuita ostin sataman vieressä olevasta Citymarketista...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
kannattaa varoa, ne kärsii vielä mun viime lauantaisen visiitin ongelmista :nope:
Eiköhän niillä ole tullut Cola-täydennykset heti maanantaiaamusta:rolleyes:

Itsekkin ajattelin käydä siellä päin ehken pääsiäisen aikoihin. Täytyy tuumata ja tsuumata onko silloin vielä hengissä:thumbup:

Kohta on taas Luutuutti-vartin aika. Kirpee pakkaskeli ulkona mutta hiihtämään haluis juniori kuulema.:nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jones sanoi:
Eiköhän niillä ole tullut Cola-täydennykset heti maanantaiaamusta:rolleyes:
Hah! En ostanut tippaakaan cokista. Kuten olen jo todennut, olosuhteet on muuttunut ja mun pitää hankkia Cokis Suomesta :(

edit. ja mun seuraava reissu tuonne ajoittuu kyllä aikaan kun pikalaivat kulkee :nope:

Aivan kauheeta menoa noilla "karjalaivoilla" 40-50 :t umpihumalaiset naiset laulaa aamu 9:ltä karaokea niin nuotin vierestä, että minäkin huomaan sen (ja se on paljon se) ...

"kiva" on kanssa huomata, että n. 12-13v lapset laitetaan huolehtimaan pikkusiskoistaan/veljistään, jotta vanhemmat saa ryypätä rauhassa... ja kyllä onkin vanhemmat sen näkösiä, kun pitää jonottaa ala-aulassa, jotta pääsee maihin ryntäämään :nope:

Viimeksi muokattu:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
No nythan oli aamu!

Ulkona lunta ja pakkasta. Herasin aamulla siihen kun naapurikampasta kuului jonkun vanhan ukon huutoa. Meni nain:

"WHYYY!!!"

"...aaaabababababab..."

...hiljaisuus...ja uudestaan...

"WHYYYYY!!!!"

"aaaabababababababaaa...

:confused: :confused: :confused:

Kamppis tuli kaymaan mun huoneessa ja ihmetteli mika toi oikein on? "Niin toi aani vai?"... :doubtful:

"Ei kun toi!"

.... :doubtful:

Kaytetty kortsu!!! Unohtunut mun huoneen lattialle!!! :mad: :mad:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tblair sanoi:
No nythan oli aamu!

Ulkona lunta ja pakkasta. Herasin aamulla siihen kun naapurikampasta kuului jonkun vanhan ukon huutoa. Meni nain:

"WHYYY!!!"

"...aaaabababababab..."

...hiljaisuus...ja uudestaan...

"WHYYYYY!!!!"

"aaaabababababababaaa...

Se oli 'Suomen' Geir Rönning joka hioo euroviisuesitystään:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt pikaisesti himassa käymään:thumbup: Työpäivä tässä lafkassa päättyi tähän:cool: :)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
jaska sanoi:
Hah! En ostanut tippaakaan cokista. Kuten olen jo todennut, olosuhteet on muuttunut ja mun pitää hankkia Cokis Suomesta :(

edit. ja mun seuraava reissu tuonne ajoittuu kyllä aikaan kun pikalaivat kulkee :nope:

Aivan kauheeta menoa noilla "karjalaivoilla" 40-50 :t umpihumalaiset naiset laulaa aamu 9:ltä karaokea niin nuotin vierestä, että minäkin huomaan sen (ja se on paljon se) ...

"kiva" on kanssa huomata, että n. 12-13v lapset laitetaan huolehtimaan pikkusiskoistaan/veljistään, jotta vanhemmat saa ryypätä rauhassa... ja kyllä onkin vanhemmat sen näkösiä, kun pitää jonottaa ala-aulassa, jotta pääsee maihin ryntäämään :nope:
:yuck: tollaisille vanhemmille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ml sanoi:
Ulkona loistava ulkoiluilma. Vedin tunnin lenkin kera sauvojen meren rannalla. :thumbup:
Käytiin pojan kanssa kiertämässä toi 3,3 kilsan lenkki.

Jos se hiihtäis yhtä tiukkaan kun höpöttäis, niin siinä olis kattilakosket ja pannupurot helisemässä:rolleyes: :eek!: :ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Käytiin pojan kanssa kiertämässä toi 3,3 kilsan lenkki.

Jos se hiihtäis yhtä tiukkaan kun höpöttäis, niin siinä olis kattilakosket ja pannupurot helisemässä:rolleyes: :eek!: :ahem:
Jospa pojan moottori on asennettu väärin päin. Pakosarja suoltaa palamisjätettä väärästä putkesta ulos! :idea: