Miguel
beagle
Hyvä tieto. Vältän takseja, Viru-hotellin hampurilaisbaaria ja Mustamäen toria. Satamassa en yritä tinkiä oluen hinnoista. :thumbup:jaska sanoi:kannattaa varoa, ne kärsii vielä mun viime lauantaisen visiitin ongelmista :nope:
Hyvä tieto. Vältän takseja, Viru-hotellin hampurilaisbaaria ja Mustamäen toria. Satamassa en yritä tinkiä oluen hinnoista. :thumbup:jaska sanoi:kannattaa varoa, ne kärsii vielä mun viime lauantaisen visiitin ongelmista :nope:
kertaakaan en käyttänyt taksia, viru hotellissa en vieraillut, enkä syönyt reissulla hampurilaista, vaan maukkaan pihvin täällä, alkupalaksi maistelin bruschettaa.... Mustmäen torilla en myöskään vieraillut .. muutenkin siinä tilalla taitaa nykyään olla Prisma. Olutta en reissulla ostanut, paitsi tuopissa. Tosin pari litraa porttia ja tuliaiseksi litran drambuita ostin sataman vieressä olevasta Citymarketista...ml sanoi:Hyvä tieto. Vältän takseja, Viru-hotellin hampurilaisbaaria ja Mustamäen toria. Satamassa en yritä tinkiä oluen hinnoista. :thumbup:
Eiköhän niillä ole tullut Cola-täydennykset heti maanantaiaamustajaska sanoi:kannattaa varoa, ne kärsii vielä mun viime lauantaisen visiitin ongelmista :nope:
Hah! En ostanut tippaakaan cokista. Kuten olen jo todennut, olosuhteet on muuttunut ja mun pitää hankkia Cokis SuomestaJones sanoi:Eiköhän niillä ole tullut Cola-täydennykset heti maanantaiaamusta![]()
Se oli 'Suomen' Geir Rönning joka hioo euroviisuesitystäänTblair sanoi:No nythan oli aamu!
Ulkona lunta ja pakkasta. Herasin aamulla siihen kun naapurikampasta kuului jonkun vanhan ukon huutoa. Meni nain:
"WHYYY!!!"
"...aaaabababababab..."
...hiljaisuus...ja uudestaan...
"WHYYYYY!!!!"
"aaaabababababababaaa...
:yuck: tollaisille vanhemmille.jaska sanoi:Hah! En ostanut tippaakaan cokista. Kuten olen jo todennut, olosuhteet on muuttunut ja mun pitää hankkia Cokis Suomesta
edit. ja mun seuraava reissu tuonne ajoittuu kyllä aikaan kun pikalaivat kulkee :nope:
Aivan kauheeta menoa noilla "karjalaivoilla" 40-50 :t umpihumalaiset naiset laulaa aamu 9:ltä karaokea niin nuotin vierestä, että minäkin huomaan sen (ja se on paljon se) ...
"kiva" on kanssa huomata, että n. 12-13v lapset laitetaan huolehtimaan pikkusiskoistaan/veljistään, jotta vanhemmat saa ryypätä rauhassa... ja kyllä onkin vanhemmat sen näkösiä, kun pitää jonottaa ala-aulassa, jotta pääsee maihin ryntäämään :nope:
Niin kova, että olet valmis syömään mitä tahansa?AJ sanoi:Saatteko muuten uskottua, että mulla on nälkä?
Huomentaelle sanoi:Huomenta!
Sä et jaska koskaan hymyile mulle, kun mä sanon tässä toikissa huomenta. :doubtful:jaska sanoi:Huomenta![]()
Käytiin pojan kanssa kiertämässä toi 3,3 kilsan lenkki.ml sanoi:Ulkona loistava ulkoiluilma. Vedin tunnin lenkin kera sauvojen meren rannalla. :thumbup:
Jospa pojan moottori on asennettu väärin päin. Pakosarja suoltaa palamisjätettä väärästä putkesta ulos! :idea:Jones sanoi:Käytiin pojan kanssa kiertämässä toi 3,3 kilsan lenkki.
Jos se hiihtäis yhtä tiukkaan kun höpöttäis, niin siinä olis kattilakosket ja pannupurot helisemässä:eek!: :ahem:
anteeksml sanoi:Sä et jaska koskaan hymyile mulle, kun mä sanon tässä toikissa huomenta. :doubtful: