Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ml sanoi:
Jospa pojan moottori on asennettu väärin päin. Pakosarja suoltaa palamisjätettä väärästä putkesta ulos! :idea:
Oli kuulema suksetkin voideltu väärin päin.:rolleyes:

Jaska! Huomenta:)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tämä viesti on lähetetty LUUTUUTTI yhteyden kautta:tongue: :eek!:

Ja ihan ite tehtynä...:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vähän hitaanlaisesti se sivu siihen tuli, mutta tuli kuitenkin:ahem:

Sama asia muuten naisten kanssa (jaska, Matsi yms. huomio), EI VÄKISIN vaan väsyttämällä;) :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Tämä viesti on lähetetty LUUTUUTTI yhteyden kautta:tongue: :eek!:

Ja ihan ite tehtynä...:ahem:
Jos pomosii ei kustanna kerpsikulua, sulla ottaa rankasti eteen nähdessäsi seuraavan puhelinlaskun.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Vähän hitaanlaisesti se sivu siihen tuli, mutta tuli kuitenkin:ahem:

Sama asia muuten naisten kanssa (jaska, Matsi yms. huomio), EI VÄKISIN vaan väsyttämällä;) :rolleyes:
Mä voisin palkata sut lomatuuraajaksi ens kesänä. Meillä olisi muutama alasajettava palvelu, sun tukitoiminta voi nopeuttaa palveluprosesseja.

Sam lupas jo tulla tuuraamaan mua lomien aikana verkkopuolella. Vielä tarvittais yks kaveri linuxpalvelujen puolelle. Taidampa kysäistä Tosea apuun.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ml sanoi:
Mä voisin palkata sut lomatuuraajaksi ens kesänä. Meillä olisi muutama alasajettava palvelu, sun tukitoiminta voi nopeuttaa palveluprosesseja.

Sam lupas jo tulla tuuraamaan mua lomien aikana verkkopuolella. Vielä tarvittais yks kaveri linuxpalvelujen puolelle. Taidampa kysäistä Tosea apuun.
Olet vähän myöhässä liikenteessä:nope:

IT-kaveri rupes soittelemaan että yritetäänkö laittaa se luutuutti, niin mä sanoin ettei tarvii enää kun homma pelaa jo. Se oli heti sitä mieltä että vaihdetaan hommia:ahem: Eihän siinä mitään, mutta kun sen pitäis osata kanssa sitten vähän myydä.:rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Emmä nyt onnellinen ole, mutta olo on kyllä oudon raukea hirveen äheltämisen ja sähläämisen jälkeen. Tais tulla sellainen Deva du-kokemus:eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Emmä nyt onnellinen ole, mutta olo on kyllä oudon raukea hirveen äheltämisen ja sähläämisen jälkeen. Tais tulla sellainen Deva du-kokemus:eek!:
Toi olo haihtuu pois hyvin nopeasti seuraavan ongelman edessä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei ole seuraavaa ongelmaa, on vain iso kasa haasteita.

Jotka kyllä ei ihan heti tässä lopu;)

Positiivisuus, positiivisuus, muistakaa ml ja Sam:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuli vaan mieleen että ml:n ja Sam:n negatiivessa riehumisessa on se hyvä puoli, että kun ne rupee hommiin niin maadottavat samalla kaikki vehkeet.:D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Ei ole seuraavaa ongelmaa, on vain iso kasa haasteita.

Jotka kyllä ei ihan heti tässä lopu;)

Positiivisuus, positiivisuus, muistakaa ml ja Sam:ahem:
Sähän et tiedä millaisia me ollaan duunipaikalla. Forum on hyvä :rolleyes: kaatopaikka vääntää ulos kaikki paska. Tosin tulin yks ilta hieman katumapäälle. Ehkei ole viisasta aina tännekään vaahdota, autossa karjuminen yksinään on joskus terapeuttista.

Asiakastapaamisissa on itse viilipytty. Ilman cooliutta tätä duunia on turha tehdä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mulla nappaa joskun tarve saada ratkaisu liian tiukkaan. Joskus sokeudun ongelmaan, enkä älyä pyytää apua tai puhaltaa peliä poikki hetkeksi.

Pikku breikki teki terävät yks perjantai-ilta klo 20, kun ongelma ei ratkennut millään. Menin kotiin, vedin yhden kaljan ja parin tunnin kuluttua ongelma ratkesi kuin itsestään. :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No juu, en mä nyt ihan tosissani tota sanonutkaan;)

Ei varmaan ihan oikeaa kuvaa mustakaan saa. Oikeesti mä olen aika sovittelevainen ihminen.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mut ma puolestani oon ihan just tallanen oikeestikin: leventeleva ja vittuileva.

Ryytykaa.