Miguel
beagle
Toi oli hymypielet suu alaspäin. Kirjoita mad ylösalaisin, niin saanjaska sanoi:anteeks![]()
Toi oli hymypielet suu alaspäin. Kirjoita mad ylösalaisin, niin saanjaska sanoi:anteeks![]()
Oli kuulema suksetkin voideltu väärin päin.ml sanoi:Jospa pojan moottori on asennettu väärin päin. Pakosarja suoltaa palamisjätettä väärästä putkesta ulos! :idea:
Jos pomosii ei kustanna kerpsikulua, sulla ottaa rankasti eteen nähdessäsi seuraavan puhelinlaskun.Jones sanoi:Tämä viesti on lähetetty LUUTUUTTI yhteyden kautta:tongue: :eek!:
Ja ihan ite tehtynä...:ahem:
Mä voisin palkata sut lomatuuraajaksi ens kesänä. Meillä olisi muutama alasajettava palvelu, sun tukitoiminta voi nopeuttaa palveluprosesseja.Jones sanoi:Vähän hitaanlaisesti se sivu siihen tuli, mutta tuli kuitenkin:ahem:
Sama asia muuten naisten kanssa (jaska, Matsi yms. huomio), EI VÄKISIN vaan väsyttämällä![]()
![]()
Kuoliko se nälkään? :eek!: :doubtful:AJ sanoi:Saatteko muuten uskottua, että mulla on nälkä?
LuonnollisestiJones sanoi:Muista vaan olla niinkuin joku muu!![]()
On niin kirkasta, ettei sisällä tarvita valoja.Sam sanoi:Nyt pitäisikin jatkaa remonttia. Upea päivä:ahem:
Olet vähän myöhässä liikenteessä:nope:ml sanoi:Mä voisin palkata sut lomatuuraajaksi ens kesänä. Meillä olisi muutama alasajettava palvelu, sun tukitoiminta voi nopeuttaa palveluprosesseja.
Sam lupas jo tulla tuuraamaan mua lomien aikana verkkopuolella. Vielä tarvittais yks kaveri linuxpalvelujen puolelle. Taidampa kysäistä Tosea apuun.
Me ollaan kaikki onnellisia sun puolesta :ahem:Jones sanoi:Tämä viesti on lähetetty LUUTUUTTI yhteyden kautta:tongue: :eek!:
Ja ihan ite tehtynä...:ahem:
Toi olo haihtuu pois hyvin nopeasti seuraavan ongelman edessä.Jones sanoi:Emmä nyt onnellinen ole, mutta olo on kyllä oudon raukea hirveen äheltämisen ja sähläämisen jälkeen. Tais tulla sellainen Deva du-kokemus:eek!:
Sähän et tiedä millaisia me ollaan duunipaikalla. Forum on hyväJones sanoi:Ei ole seuraavaa ongelmaa, on vain iso kasa haasteita.
Jotka kyllä ei ihan heti tässä lopu![]()
Positiivisuus, positiivisuus, muistakaa ml ja Sam:ahem: